Wees wel bang. Alleen enzo. Ugh.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan wil ik nog aanvullen dat het me irriteert als men het heeft over 'ben niet bang', want het is 'wees niet bang'.
Einde taalles.
zelfs ik vind het een beetje veel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef LordVoldemort het volgende:
3 op rij vind ik wel wat veel eigenlijk.
Mee eens. Paintvragen zijn leuk, maar graag ook wat afwisseling.quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:32 schreef LordVoldemort het volgende:
3 op rij vind ik wel wat veel eigenlijk.
Die is vervelend inderdaad. Net als de eeuwige d/t fouten, groter als, bedoeling ipv bedoening, een aantal zijn ipv is, zich irriteren... enz.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan wil ik nog aanvullen dat het me irriteert als men het heeft over 'ben niet bang', want het is 'wees niet bang'.
Einde taalles.
Ik heb dat ook. Overigens is ..zich irriteren niet fout meer. Het is geaccepteerd taalgebruiktquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is vervelend inderdaad. Net als de eeuwige d/t fouten, groter als, bedoeling ipv bedoening, een aantal zijn ipv is, zich irriteren... enz.
Eerst ergerde ik me altijd ontzettend aan taal- en schrijffouten, maar nu maak ik er zelf steeds meer en ben ik wat meer vergevingsgezind
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:31 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Overigens is ..zich irriteren niet fout meer. Het is geaccepteerd taalgebruikt
Weet niks met Spacekquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:35 schreef DragonFodder het volgende:
Als jullie je eens allemaal met mijn vraag bezig gingen houden?
Wad sal jei un heekol aan mei hebbuh zeghquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eerst erger ik me altijd ontzettend aan taal- en schrijffouten,
Nah, alleen maar medelijden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:38 schreef RanTheMan het volgende:
Wad sal jei un heekol aan mei hebbuh zegh
Och ik ben tevreden met mijzelf hoor! Dus medelijden is niet nodig, tenzij je mee wenst te betalen aan mijn bekeuringenquote:
En, is je vrouw boos op je?quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Och ik ben tevreden met mijzelf hoor! Dus medelijden is niet nodig, tenzij je mee wenst te betalen aan mijn bekeuringen
Fred -> zoon -> Freddyquote:Op woensdag 6 juni 2012 16:39 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Dat is echt wel een bekende actrice hoor, ik kan er alleen geen films mee bedenken. En Kevin heet Spacey.
Hahah neuh, kan gebeuren zei ze letterlijk...quote:
Wauw! Zo makkelijk zou ik er nooit mee wegkomen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hahah neuh, kan gebeuren zei ze letterlijk...
Pfoe dat is tof van haar.quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hahah neuh, kan gebeuren zei ze letterlijk...
quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wauw! Zo makkelijk zou ik er nooit mee wegkomen!
Tsja ik heb geen Delorean dus wat kan ik er nog aan doen?quote:
Oeh, dan gaat de eerste ruzie een knaller worden!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik heb geen Delorean dus wat kan ik er nog aan doen?
In al die jaren dat we bij elkaar zijn hebben we nog nooit een woordenwisseling gehad, laat staan een ruzie.. Volledige harmonie
mwoah, zeg nooit nooit, maar ik zou niet weten war we in vredesnaam ruzie over moeten maken, dat is zo verschrikkelijk zinloos..quote:Op woensdag 6 juni 2012 16:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Oeh, dan gaat de eerste ruzie een knaller worden!!
Maar zelfs geen woordenwisseling? Is er dan niet één van jullie die dingen opkropt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 17:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
mwoah, zeg nooit nooit, maar ik zou niet weten war we in vredesnaam ruzie over moeten maken, dat is zo verschrikkelijk zinloos..
Maar misschien krijgen we ruzie wanneer ik haar een x laat leeglopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |