Ik ben zelf niet zo'n serie kijker dus veel tips heb ik niet, maar The Lakes vond ik wel een jaren 90 serie die het kijken waard was.quote:
het eerste seizoen is niet veel soeps, maar daarna wordt het stukken beter, Er zitten een paar juweeltjes van afleveringen tussen, bijvoorbeeld wanneer ze haar moeder dood vindt. Goede tv hoor!quote:
Bedankt nu hoef ik niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het eerste seizoen is niet veel soeps, maar daarna wordt het stukken beter, Er zitten een paar juweeltjes van afleveringen tussen, bijvoorbeeld wanneer ze haar moeder dood vindt. Goede tv hoor!
jawel, genoeg verrassinkjes nog over hoor.quote:
Haha okee.. Ik weet niet welke seizoenen ik heb gezien eigenlijk, is al lang geleden.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het eerste seizoen is niet veel soeps, maar daarna wordt het stukken beter, Er zitten een paar juweeltjes van afleveringen tussen, bijvoorbeeld wanneer ze haar moeder dood vindt. Goede tv hoor!
Als je van comedie houdt zijn Arrested Development (quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Thanks allemaal, meeste van die series heb ik al, maar sommige nog niet
kun je beter white collar kijken. beetje t zelfde maar in mijn optiek beter.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:43 schreef DragonFodder het volgende:
Is er een elektromagnetische storm geweest vannacht? Vanochtend leek bij niemand de richtingaanwijzer het te doen
Alleen Jehova's rijden 84 op de snelwegquote:
onaangemame verassing.. Een plek waar ik dagelijks langs rij stond 2 weken lang iedere werkdag kennelijk een flitsbrigade.. Jammer dat ik daar pas 10 dagen later achter kwam toen opeens dagelijks een brief in de bus kwam.. ben benieuwd hoeveel er nog volgen.. De teller staat precies op 10....quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Alleen Jehova's rijden 84 op de snelweg
ouch! zit er een maximum aan? mijn vader is wel eens op de heen- én terugweg geflitst, daar had ie beroep tegen aangetekend en hij heeft er maar één hoeven betalen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
onaangemame verassing.. Een plek waar ik dagelijks langs rij stond 2 weken lang iedere werkdag kennelijk een flitsbrigade.. Jammer dat ik daar pas 10 dagen later achter kwam toen opeens dagelijks een brief in de bus kwam.. ben benieuwd hoeveel er nog volgen.. De teller staat precies op 10....
bebouwde kom en ik rij daar normaal 60-65
geen idee, mag mijn eega uitzoeken.. Maar ze zijn tussen de 90 en 120 euroquote:Op woensdag 6 juni 2012 14:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ouch! zit er een maximum aan? mijn vader is wel eens op de heen- én terugweg geflitst, daar had ie beroep tegen aangetekend en hij heeft er maar één hoeven betalen.
Dus in toto zo'n 1000¤? auch!quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:19 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
geen idee, mag mijn eega uitzoeken.. Maar ze zijn tussen de 90 en 120 euro
quote:
Dan wil ik nog aanvullen dat het me irriteert als men het heeft over 'ben niet bang', want het is 'wees niet bang'.quote:Op woensdag 6 juni 2012 14:21 schreef Dopekoe het volgende:
Ran's manier om te zeggen dat het niet 'wezen' is maar 'zijn'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |