Echt waar? Wist ik niet, ik vind het makkelijker blind te volgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef LordVoldemort het volgende:
Jongens, Chuck Norris is een homofobe redneck die deze internetfaam écht niet heeft verdiend.
het associatie spel gaat verder:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind het makkelijker blind te volgen.
Ik heb wel veel vrouwen gezien, maar het was bij de finish toen iedereen richting huis ging. En daar liepen ook genoeg mannen bij (alleen niet in sportieve kledij... daarom heb ik er verder niet op gelet...)quote:Op maandag 4 juni 2012 17:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Van mij mogen mannen zich best opgeven als protest. Andersom waren er allang klachten geweest over discriminatie.
Pico wil zeker niet eerste op de ranglijst van FMT staan, daarom gebruikt hij elk half jaar een nieuwe kloon.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:01 schreef hornage het volgende:
tombola alles aan het nazoeken nu, balend over de makkelijke open vraag die ze stelde
Je had bijvoorbeeld ook een vraag kunnen posten met daarin 10 verschillende spaceships uit 10 verschillende films ofzoquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:46 schreef hornage het volgende:
[..]
Je had bijvoorbeeld ook een vraag kunnen posten met daarin 10 verschillende spaceships uit 10 verschillende films ofzo
Indd jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
damn, game of thrones weer afgelopen. Het koude gat van de zomer...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Once Upon a Time (als je toch nieuwe series wil volgen).
Beide gekeken. Wat nu?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef wyccie het volgende:
Zodiac.
Die wil ik ook graag zien, maar ik heb 'm niet.
Dat is waarquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
over een maandje komt breaking bad weer en volgende week start falling skies weer, laatste is niet top maar wel acceptabel. Verder begint in juli covert affairs weer en is er vorige week een op het oog aardige sf serie begonnen. Ben de naam ff kwijt, maar begint met een C.. dus genoeg uren.. Daarnaast OS. EK en TdF dus ik kom weer tijd te kort want moet mn huis ook nog verbouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
Dan stap je over op oudere seriesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is waarMaar heb liever series.
[..]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad best stil qua series
Je had gewoon nooit Firefly moeten kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
continuum heb ik idd net binnen, ben benieuwd. Fallen Skies kan me niet bekoren.
Ik mis Firefly
firefly. 12 glorieuze uren!quote:
heb je ooit een seizoen gevolgd?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb je ooit een seizoen gevolgd?
comedyseries om te volgen:
scrubs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |