och liever op maandag dan in het weekendquote:
Het zou voor mij wel heel fijn zijn als het beter weer is, want ik heb nu vrij. En ik heb het hele weekend gewerkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef RanTheMan het volgende:
och liever op maandag dan in het weekend
Ja maar ik wilde wandelenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee joh
Door zulke dagen leer je warmer en droger weer meer te waarderen
Ying en Yang
Ga je woensdag een wedstrijd lopen?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Gillingham het volgende:
Wat dát betreft (hardlopen) hoop ik dat het woensdag (deels) droog is.
Dat kan nog steedsquote:
True, maarrrrrrrrrrr mn regenpak niet mee en de baby heeft geen regenhoes voor de wagen dus dat wordt m nietquote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat kan nog steedsTegen regen kan je je kleden
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Gillingham het volgende:
Nee, nee. Dan staat hardlopen 'gewoon' weer op de planning.
Heb jij een baby?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
True, maarrrrrrrrrrr mn regenpak niet mee en de baby heeft geen regenhoes voor de wagen dus dat wordt m niet
Dat is toch juist lekker, om in de regen te hardlopen. Dan raak je toch al bezweet en voel je je vies, dus dan maak het niet meer uit. En daarnaast zijn er minder mensen op straat, dus rustig (dat vind ik zelf wel fijn).quote:Op maandag 4 juni 2012 11:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het zou voor mij wel heel fijn zijn als het beter weer is, want ik heb nu vrij. En ik heb het hele weekend gewerkt.
Ik wilde vanochtend gaan hadlopen, maar ik heb nog geen hardloopregenjack. Geen zin om kletsnat en koud thuis te komen. Hopelijk heb ik vanavond als het droog is nog zin en puf.
Wie moet ik aanmoedigen?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Doe je ook mee met wedstrijden? In Den Haag heb je er een paar mooie.
Ik heb een oppasbabyquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb jij een baby?
Oh ja, dat heb je wel eens gezegd.quote:
Dat heb ik wel eens gedaan, hoewel nooit erg serieus. Maar is alweer een tijdje geleden. Ik vind crosswedstrijden eigenlijk het leukste.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er ook niet echt serieus mee bezig, niet zoals sommigen in het hardlooptopic. Voor mij geldt het belangrijkste dat ik aan mijn conditie werk en dat ik prettig loop. Snelheid doet er niet echt toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef Gillingham het volgende:
Dat heb ik wel eens gedaan, hoewel nooit erg serieus. Maar is alweer een tijdje geleden. Ik vind crosswedstrijden eigenlijk het leukste.
Als ik een wedstrijd loop wil ik wel een redelijk resultaat neerzetten en ik ben pas de laatste maanden weer een beetje fatsoenlijk op conditie aan't komen. De marathon is nog steeds een vaag doel van me.
Jij loopt wel wedstrijden? In Nijmegen heb je natuurlijk de Marikenloop, waar ik niet aan mocht deelnemen, en de Zevenheuvelenloop.
Ik heb geen idee hoe je dr uit ziet, maar ik zal je aanmoedigen en aan de kant staan met een pakje :quote:Op maandag 4 juni 2012 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
volgend jaar weer een halve marathon, waarschijnlijk die in Den Haag.
quote:De Marikenloop is een jaarlijkse hardloopwedstrijd voor vrouwen, een zogenaamde "ladies run". De wedstrijd gaat over vijf of tien kilometer en wordt op de 3e zondag van mei gehouden in Nijmegen. De wedstrijd is genoemd naar de bekendste Nijmeegse vrouw uit de historie: Mariken, de hoofdrolspeelsters uit het 15e-eeuwse mirakelspel Mariken van Nieumeghen.
Het zou de entertainmentwaarde van zo'n loop wel enorm verhogenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Is de mariken loop echt alleen voor vrouwen? Ben bij de start finish geweest bij de afgelopen loop. Maar helemaal niet op gelet dat het alleen vrouwen waren
Nou blijkbaar weet je waar je volgend jaar in Mei moet zijn... Nijmegen!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het zou de entertainmentwaarde van zo'n loop wel enorm verhogen
Is er sinds 2003, zonder voorgangers.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel wie mariken van nimwegen is (te lui om het voluit te typen). Maar dat het een ladiesrun was wist ik niet. Dacht trouwens dat Nijmegen al een ladiesrun had? Of hebben ze die dan omgedoopt naar?
Mooie vrouwen zijn na 10 km rennen (bijna) net zo mooi. Een enkeling zelfs aantrekkelijker.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou blijkbaar weet je waar je volgend jaar in Mei moet zijn... Nijmegen!Maar ik zou alleen bij de start gaan kijken dan... Dan ziet iedereen er nog fris en fruitig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |