Semi-serieusquote:Op maandag 4 juni 2012 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vooroordelen?
Je zwetst
En ik zocht nergens de aanval, ik moest toevallig lachen om een opmerking over je, dat jij dan overal serieus op in gaat moet je zelf weten
Je volgt me!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Gillingham het volgende:
Nu in FMT: De Sluwe Firefox vs. tombolafan
Nu in AKQ: De Sluwe Firefox vs. Mainport
Gelijktijdig!
Nee hoor, ik kom regelmatig in beide topics, zoals je zelf ook weet.quote:
En waarom is hij sluw en ik "gewoon" tombolafan?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:15 schreef Gillingham het volgende:
Nu in FMT: De Sluwe Firefox vs. tombolafan
Nu in AKQ: De Sluwe Firefox vs. Mainport
Gelijktijdig!
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:13 schreef Mainport het volgende:
Ik praat niet met criminelen met een strafblad die een pistool thuis hebben liggen
Let eens op dat allerlaatste woordje in die post. Of ben je ook nog ergens anders aan't tieren?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waarom is hij sluw en ik "gewoon" tombolafan?
Ja, daar kan ik ook alles onder gooienquote:
Zeg dan dat hij de "vervelende" firefox is ofzoquote:Op maandag 4 juni 2012 00:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Let eens op dat allerlaatste woordje in die post. Of ben je ook nog ergens anders aan't tieren?
Ah, kom op nou, je hapt zo lekker. Njos en wyccie lijken daar toch meer vat op te hebben, en spelen het spelletje net zo hard mee.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook alles onder gooienAls het te serieus lijkt te worden doen alsof het niet echt serieus bedoeld was
Zowel bij het zogenaamd versieren/complimenteren als bij het beledigen was dat je excuus volgens mij.
Als je kennelijk niet (meer) normaal op mij kunt reageren prima, dan zal ik jou negeren als het dan gezellig blijft hier
bovenstaande post was een grapje, voor het weer semi-serieus genomen wordtquote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg dan dat hij de "vervelende" firefox is ofzo
Ik voel me beledigdquote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bovenstaande post was een grapje, voor het weer semi-serieus genomen wordt
Ik weet niet in hoeverre jij tegen njos en wyccie hetzelfde gedrag hebt vertoond als tegen mij, inclusief dms etc, dus ik kan niet beoordelen of onze situaties te vergelijken zijn, sorry.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ah, kom op nou, je hapt zo lekker. Njos en wyccie lijken daar toch meer vat op te hebben, en spelen het spelletje net zo hard mee.
Zeg, ik heb toevallig écht een pistool in huis.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb toevallig écht een pistool in huis.
Deze was ook nog leukquote:Op maandag 4 juni 2012 00:06 schreef Mainport het volgende:
Bedoel je de meet waarbij jij betrapt was op het opzoeken van de antwoorden van de filmquiz op je telefoon?
Ik ben benieuwd of je je pistool ook had meegenomen
Ik heb een lepel in huis.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg, ik heb toevallig écht een pistool in huis.
Ik heb na mijn weten nog nooit 1 PM of DM naar beide dames gestuurd.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre jij tegen njos en wyccie hetzelfde gedrag hebt vertoond als tegen mij, inclusief dms etc, dus ik kan niet beoordelen of onze situaties te vergelijken zijn, sorry.
Dan is de situatie dus niet te vergelijken hm? Aangezien je dat naar mij wel hebt gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb na mijn weten nog nooit 1 PM of DM naar beide dames gestuurd.
Ik denk het wel. Hij is zo'n omhoog gevallen pik die het woord sarcasme niet kent.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Ja, tombola niet zo happen en fox niet zo wanhopig doen, serieus of niet. Klaar nu.
En zou Mainport nou echt geloven dat fox door de mand viel op de meet?.
Je weet niet wat je mist. Stiekem DMsexen tijdens het FMTen, de enige reden dat ik hier nog kom.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb na mijn weten nog nooit 1 PM of DM naar beide dames gestuurd.
Ik gooide een hengeltje uit in een opgedroogd riviertje.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is de situatie dus niet te vergelijken hm? Aangezien je dat naar mij wel hebt gedaan
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Stiekem DMsexen tijdens het FMTen, de enige reden dat ik hier nog kom.
Misschien lag het aan je gammele gereedschap ipv aan de rivierquote:Op maandag 4 juni 2012 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gooide een hengeltje uit in een opgedroogd riviertje.
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien lag het aan je gammele gereedschap ipv aan de rivier
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien lag het aan je gammele gereedschap ipv aan de rivier
Ja zeg, doei! ik ga me echt niet WEER zo laten beledigen door hemquote:
en al die dm's die nu aan pico gestuurd worden dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Stiekem DMsexen tijdens het FMTen, de enige reden dat ik hier nog kom.
Ik vond het best wel leuk gevondenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja zeg, doei! ik ga me echt niet WEER zo laten beledigen door hem
Godver, Mainport had ook een prima comebackquote:
Let wel, ik zeg geenszins dat het jouw schuld is, maar je blijft wel steeds olie op het vuur gooien nu. Jullie willen toch steeds beide het laatste woord hebben dus dit blijft maar doorgaan op die manier.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja zeg, doei! ik ga me echt niet WEER zo laten beledigen door hem
Je hebt gelijkquote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Let wel, ik zeg geenszins dat het jouw schuld is, maar je blijft wel steeds olie op het vuur gooien nu. Jullie willen toch steeds beide het laatste woord hebben dus dit blijft maar doorgaan op die manier.
Beloofd?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk zal vanaf nu niet meer op hem reageren
Welterustenquote:
Je was me voor:quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja schiet eens op man, ik lig de hele tijd al klaar.
Welterusten schatjequote:
op mij te wachten?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja schiet eens op man, ik lig de hele tijd al klaar.
Geen Ipad in bed meenemen lieverd!quote:
Inderdaad, ik vind Pico leuker.quote:
Jawel, maar dat ging ergens anders over.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb naar mijn weten nog nooit 1 PM of DM naar beide dames gestuurd.
Valt ook wel weer mee johquote:
och liever op maandag dan in het weekendquote:
Het zou voor mij wel heel fijn zijn als het beter weer is, want ik heb nu vrij. En ik heb het hele weekend gewerkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef RanTheMan het volgende:
och liever op maandag dan in het weekend
Ja maar ik wilde wandelenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee joh
Door zulke dagen leer je warmer en droger weer meer te waarderen
Ying en Yang
Ga je woensdag een wedstrijd lopen?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Gillingham het volgende:
Wat dát betreft (hardlopen) hoop ik dat het woensdag (deels) droog is.
Dat kan nog steedsquote:
True, maarrrrrrrrrrr mn regenpak niet mee en de baby heeft geen regenhoes voor de wagen dus dat wordt m nietquote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat kan nog steedsTegen regen kan je je kleden
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Gillingham het volgende:
Nee, nee. Dan staat hardlopen 'gewoon' weer op de planning.
Heb jij een baby?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
True, maarrrrrrrrrrr mn regenpak niet mee en de baby heeft geen regenhoes voor de wagen dus dat wordt m niet
Dat is toch juist lekker, om in de regen te hardlopen. Dan raak je toch al bezweet en voel je je vies, dus dan maak het niet meer uit. En daarnaast zijn er minder mensen op straat, dus rustig (dat vind ik zelf wel fijn).quote:Op maandag 4 juni 2012 11:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het zou voor mij wel heel fijn zijn als het beter weer is, want ik heb nu vrij. En ik heb het hele weekend gewerkt.
Ik wilde vanochtend gaan hadlopen, maar ik heb nog geen hardloopregenjack. Geen zin om kletsnat en koud thuis te komen. Hopelijk heb ik vanavond als het droog is nog zin en puf.
Wie moet ik aanmoedigen?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Doe je ook mee met wedstrijden? In Den Haag heb je er een paar mooie.
Ik heb een oppasbabyquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb jij een baby?
Oh ja, dat heb je wel eens gezegd.quote:
Dat heb ik wel eens gedaan, hoewel nooit erg serieus. Maar is alweer een tijdje geleden. Ik vind crosswedstrijden eigenlijk het leukste.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er ook niet echt serieus mee bezig, niet zoals sommigen in het hardlooptopic. Voor mij geldt het belangrijkste dat ik aan mijn conditie werk en dat ik prettig loop. Snelheid doet er niet echt toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef Gillingham het volgende:
Dat heb ik wel eens gedaan, hoewel nooit erg serieus. Maar is alweer een tijdje geleden. Ik vind crosswedstrijden eigenlijk het leukste.
Als ik een wedstrijd loop wil ik wel een redelijk resultaat neerzetten en ik ben pas de laatste maanden weer een beetje fatsoenlijk op conditie aan't komen. De marathon is nog steeds een vaag doel van me.
Jij loopt wel wedstrijden? In Nijmegen heb je natuurlijk de Marikenloop, waar ik niet aan mocht deelnemen, en de Zevenheuvelenloop.
Ik heb geen idee hoe je dr uit ziet, maar ik zal je aanmoedigen en aan de kant staan met een pakje :quote:Op maandag 4 juni 2012 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
volgend jaar weer een halve marathon, waarschijnlijk die in Den Haag.
quote:De Marikenloop is een jaarlijkse hardloopwedstrijd voor vrouwen, een zogenaamde "ladies run". De wedstrijd gaat over vijf of tien kilometer en wordt op de 3e zondag van mei gehouden in Nijmegen. De wedstrijd is genoemd naar de bekendste Nijmeegse vrouw uit de historie: Mariken, de hoofdrolspeelsters uit het 15e-eeuwse mirakelspel Mariken van Nieumeghen.
Het zou de entertainmentwaarde van zo'n loop wel enorm verhogenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Is de mariken loop echt alleen voor vrouwen? Ben bij de start finish geweest bij de afgelopen loop. Maar helemaal niet op gelet dat het alleen vrouwen waren
Nou blijkbaar weet je waar je volgend jaar in Mei moet zijn... Nijmegen!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het zou de entertainmentwaarde van zo'n loop wel enorm verhogen
Is er sinds 2003, zonder voorgangers.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel wie mariken van nimwegen is (te lui om het voluit te typen). Maar dat het een ladiesrun was wist ik niet. Dacht trouwens dat Nijmegen al een ladiesrun had? Of hebben ze die dan omgedoopt naar?
Mooie vrouwen zijn na 10 km rennen (bijna) net zo mooi. Een enkeling zelfs aantrekkelijker.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou blijkbaar weet je waar je volgend jaar in Mei moet zijn... Nijmegen!Maar ik zou alleen bij de start gaan kijken dan... Dan ziet iedereen er nog fris en fruitig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |