quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Stiekem DMsexen tijdens het FMTen, de enige reden dat ik hier nog kom.
Misschien lag het aan je gammele gereedschap ipv aan de rivierquote:Op maandag 4 juni 2012 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gooide een hengeltje uit in een opgedroogd riviertje.
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien lag het aan je gammele gereedschap ipv aan de rivier
quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien lag het aan je gammele gereedschap ipv aan de rivier
Ja zeg, doei! ik ga me echt niet WEER zo laten beledigen door hemquote:
en al die dm's die nu aan pico gestuurd worden dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:25 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist. Stiekem DMsexen tijdens het FMTen, de enige reden dat ik hier nog kom.
Ik vond het best wel leuk gevondenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja zeg, doei! ik ga me echt niet WEER zo laten beledigen door hem
Godver, Mainport had ook een prima comebackquote:
Let wel, ik zeg geenszins dat het jouw schuld is, maar je blijft wel steeds olie op het vuur gooien nu. Jullie willen toch steeds beide het laatste woord hebben dus dit blijft maar doorgaan op die manier.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja zeg, doei! ik ga me echt niet WEER zo laten beledigen door hem
Je hebt gelijkquote:Op maandag 4 juni 2012 00:30 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Let wel, ik zeg geenszins dat het jouw schuld is, maar je blijft wel steeds olie op het vuur gooien nu. Jullie willen toch steeds beide het laatste woord hebben dus dit blijft maar doorgaan op die manier.
Beloofd?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt gelijkIk zal vanaf nu niet meer op hem reageren
Welterustenquote:
Je was me voor:quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja schiet eens op man, ik lig de hele tijd al klaar.
Welterusten schatjequote:
op mij te wachten?quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja schiet eens op man, ik lig de hele tijd al klaar.
Geen Ipad in bed meenemen lieverd!quote:
Inderdaad, ik vind Pico leuker.quote:
Jawel, maar dat ging ergens anders over.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb naar mijn weten nog nooit 1 PM of DM naar beide dames gestuurd.
Valt ook wel weer mee johquote:
och liever op maandag dan in het weekendquote:
Het zou voor mij wel heel fijn zijn als het beter weer is, want ik heb nu vrij. En ik heb het hele weekend gewerkt.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef RanTheMan het volgende:
och liever op maandag dan in het weekend
Ja maar ik wilde wandelenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee joh
Door zulke dagen leer je warmer en droger weer meer te waarderen
Ying en Yang
Ga je woensdag een wedstrijd lopen?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Gillingham het volgende:
Wat dát betreft (hardlopen) hoop ik dat het woensdag (deels) droog is.
Dat kan nog steedsquote:
True, maarrrrrrrrrrr mn regenpak niet mee en de baby heeft geen regenhoes voor de wagen dus dat wordt m nietquote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat kan nog steedsTegen regen kan je je kleden
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Gillingham het volgende:
Nee, nee. Dan staat hardlopen 'gewoon' weer op de planning.
Heb jij een baby?quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef tombolafan het volgende:
True, maarrrrrrrrrrr mn regenpak niet mee en de baby heeft geen regenhoes voor de wagen dus dat wordt m niet
Dat is toch juist lekker, om in de regen te hardlopen. Dan raak je toch al bezweet en voel je je vies, dus dan maak het niet meer uit. En daarnaast zijn er minder mensen op straat, dus rustig (dat vind ik zelf wel fijn).quote:Op maandag 4 juni 2012 11:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het zou voor mij wel heel fijn zijn als het beter weer is, want ik heb nu vrij. En ik heb het hele weekend gewerkt.
Ik wilde vanochtend gaan hadlopen, maar ik heb nog geen hardloopregenjack. Geen zin om kletsnat en koud thuis te komen. Hopelijk heb ik vanavond als het droog is nog zin en puf.
Wie moet ik aanmoedigen?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Doe je ook mee met wedstrijden? In Den Haag heb je er een paar mooie.
Ik heb een oppasbabyquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb jij een baby?
Oh ja, dat heb je wel eens gezegd.quote:
Dat heb ik wel eens gedaan, hoewel nooit erg serieus. Maar is alweer een tijdje geleden. Ik vind crosswedstrijden eigenlijk het leukste.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik ben er ook niet echt serieus mee bezig, niet zoals sommigen in het hardlooptopic. Voor mij geldt het belangrijkste dat ik aan mijn conditie werk en dat ik prettig loop. Snelheid doet er niet echt toe.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef Gillingham het volgende:
Dat heb ik wel eens gedaan, hoewel nooit erg serieus. Maar is alweer een tijdje geleden. Ik vind crosswedstrijden eigenlijk het leukste.
Als ik een wedstrijd loop wil ik wel een redelijk resultaat neerzetten en ik ben pas de laatste maanden weer een beetje fatsoenlijk op conditie aan't komen. De marathon is nog steeds een vaag doel van me.
Jij loopt wel wedstrijden? In Nijmegen heb je natuurlijk de Marikenloop, waar ik niet aan mocht deelnemen, en de Zevenheuvelenloop.
Ik heb geen idee hoe je dr uit ziet, maar ik zal je aanmoedigen en aan de kant staan met een pakje :quote:Op maandag 4 juni 2012 14:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
volgend jaar weer een halve marathon, waarschijnlijk die in Den Haag.
quote:De Marikenloop is een jaarlijkse hardloopwedstrijd voor vrouwen, een zogenaamde "ladies run". De wedstrijd gaat over vijf of tien kilometer en wordt op de 3e zondag van mei gehouden in Nijmegen. De wedstrijd is genoemd naar de bekendste Nijmeegse vrouw uit de historie: Mariken, de hoofdrolspeelsters uit het 15e-eeuwse mirakelspel Mariken van Nieumeghen.
Het zou de entertainmentwaarde van zo'n loop wel enorm verhogenquote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Is de mariken loop echt alleen voor vrouwen? Ben bij de start finish geweest bij de afgelopen loop. Maar helemaal niet op gelet dat het alleen vrouwen waren
Nou blijkbaar weet je waar je volgend jaar in Mei moet zijn... Nijmegen!quote:Op maandag 4 juni 2012 15:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het zou de entertainmentwaarde van zo'n loop wel enorm verhogen
Is er sinds 2003, zonder voorgangers.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet wel wie mariken van nimwegen is (te lui om het voluit te typen). Maar dat het een ladiesrun was wist ik niet. Dacht trouwens dat Nijmegen al een ladiesrun had? Of hebben ze die dan omgedoopt naar?
Mooie vrouwen zijn na 10 km rennen (bijna) net zo mooi. Een enkeling zelfs aantrekkelijker.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou blijkbaar weet je waar je volgend jaar in Mei moet zijn... Nijmegen!Maar ik zou alleen bij de start gaan kijken dan... Dan ziet iedereen er nog fris en fruitig uit
Zo vaak komen ze niet voorbijquote:
Nu twee achter elkaar, daarom zei ik er wat van.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo vaak komen ze niet voorbij
Ik heb dat met niet Engelstalige films. Zo heeft iedereen wat, niewaar?
Mwa, toeval weet ik niet. Het is vooral puzzelen, en als ik mobiel zit, een stuk makkelijker te maken dan een plaatje.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nu twee achter elkaar, daarom zei ik er wat van.![]()
Uiteraard. Ik heb het echter met veel meer dingen dan met initialen. Alleen bij initialen heb ik altijd het idee dat het meer toeval dan filmkennis is. Ongeacht het type film, want die verschillen houd je toch.
Het is voor een vraagsteller erg makkelijk om een initialenvraag te stellen, maar ik vind er weinig (uitdaging) aan.
Ik heb dat met alle films buiten NL, UK of VS.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo vaak komen ze niet voorbij
Ik heb dat met niet Engelstalige films. Zo heeft iedereen wat, niewaar?
Dat meen je niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Is de mariken loop echt alleen voor vrouwen? Ben bij de start finish geweest bij de afgelopen loop. Maar helemaal niet op gelet dat het alleen vrouwen waren
Weer aan het klagen over mijn vragen...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle films buiten NL, UK of VS.
En met alle vragen van Sands
Die zijn 90% ook kutquote:
+1quote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die zijn 90% ook kut
want ik weet ze nooit
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die zijn 90% ook kut
want ik weet ze nooit
Maar anders is het alleen nog maar een spelletje noem de recente filmquote:
Gulden middenwegquote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Maar anders is het alleen nog maar een spelletje noem de recente film
Ik vind dat je je vragen gewoon moet stellen, er zijn er genoeg die er wél raad mee weten. Ik vind ze alleen persoonlijk kut, maar dat lijkt me geen goede reden om ze niet meer te stellenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Maar anders is het alleen nog maar een spelletje noem de recente film
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Eens. Ik kan ook nooit wat met die Die Hard/Mad Max/Mortal Kombat Harry Snotter vragen van hornage Pico euh LordVoldemort maar het houdt wel de afwisseling erin op die manier.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Eens. Ik kan ook nooit wat met die Die Hard/Mad Max/Mortal Kombat vragen van hornage maar het houdt wel de afwisseling erin op die manier.
Daar is maar 1 passend antwoord op:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:44 schreef hornage het volgende:
Zijn er problemen met MK vragen?
We zoeken je op en we'll kick ya ass als je problemen hebt met ons jonguh!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Daar is maar 1 passend antwoord op:
http://bit.ly/17SQI
true en ik weet bijna nergens antwoord op maar stel daarna gewoon ook vrouwenfilmvragenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Eens. Ik kan ook nooit wat met die Die Hard/Mad Max/Mortal Kombat vragen van hornage maar het houdt wel de afwisseling erin op die manier.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Daar is maar 1 passend antwoord op:
http://bit.ly/17SQI
Chuck rukt zijn arm eraf en slaat hem ermee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef hornage het volgende:
No way dude, I'll beat the crap out of his beard, even with one eye!
[ afbeelding ]
Echt waar? Wist ik niet, ik vind het makkelijker blind te volgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:40 schreef LordVoldemort het volgende:
Jongens, Chuck Norris is een homofobe redneck die deze internetfaam écht niet heeft verdiend.
het associatie spel gaat verder:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind het makkelijker blind te volgen.
Ik heb wel veel vrouwen gezien, maar het was bij de finish toen iedereen richting huis ging. En daar liepen ook genoeg mannen bij (alleen niet in sportieve kledij... daarom heb ik er verder niet op gelet...)quote:Op maandag 4 juni 2012 17:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Van mij mogen mannen zich best opgeven als protest. Andersom waren er allang klachten geweest over discriminatie.
Pico wil zeker niet eerste op de ranglijst van FMT staan, daarom gebruikt hij elk half jaar een nieuwe kloon.
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:01 schreef hornage het volgende:
tombola alles aan het nazoeken nu, balend over de makkelijke open vraag die ze stelde
Je had bijvoorbeeld ook een vraag kunnen posten met daarin 10 verschillende spaceships uit 10 verschillende films ofzoquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 11:46 schreef hornage het volgende:
[..]
Je had bijvoorbeeld ook een vraag kunnen posten met daarin 10 verschillende spaceships uit 10 verschillende films ofzo
Indd jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
damn, game of thrones weer afgelopen. Het koude gat van de zomer...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Once Upon a Time (als je toch nieuwe series wil volgen).
Beide gekeken. Wat nu?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:48 schreef wyccie het volgende:
Zodiac.
Die wil ik ook graag zien, maar ik heb 'm niet.
Dat is waarquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
over een maandje komt breaking bad weer en volgende week start falling skies weer, laatste is niet top maar wel acceptabel. Verder begint in juli covert affairs weer en is er vorige week een op het oog aardige sf serie begonnen. Ben de naam ff kwijt, maar begint met een C.. dus genoeg uren.. Daarnaast OS. EK en TdF dus ik kom weer tijd te kort want moet mn huis ook nog verbouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:40 schreef DragonFodder het volgende:
Dan stap je over op oudere seriesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat is waarMaar heb liever series.
[..]
[ afbeelding ]
Het is inderdaad best stil qua series
Je had gewoon nooit Firefly moeten kijken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
continuum heb ik idd net binnen, ben benieuwd. Fallen Skies kan me niet bekoren.
Ik mis Firefly
firefly. 12 glorieuze uren!quote:
heb je ooit een seizoen gevolgd?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
heb je ooit een seizoen gevolgd?
comedyseries om te volgen:
scrubs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |