Zo vaak komen ze niet voorbijquote:
Nu twee achter elkaar, daarom zei ik er wat van.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo vaak komen ze niet voorbij
Ik heb dat met niet Engelstalige films. Zo heeft iedereen wat, niewaar?
Mwa, toeval weet ik niet. Het is vooral puzzelen, en als ik mobiel zit, een stuk makkelijker te maken dan een plaatje.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nu twee achter elkaar, daarom zei ik er wat van.![]()
Uiteraard. Ik heb het echter met veel meer dingen dan met initialen. Alleen bij initialen heb ik altijd het idee dat het meer toeval dan filmkennis is. Ongeacht het type film, want die verschillen houd je toch.
Het is voor een vraagsteller erg makkelijk om een initialenvraag te stellen, maar ik vind er weinig (uitdaging) aan.
Ik heb dat met alle films buiten NL, UK of VS.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zo vaak komen ze niet voorbij
Ik heb dat met niet Engelstalige films. Zo heeft iedereen wat, niewaar?
Dat meen je niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Is de mariken loop echt alleen voor vrouwen? Ben bij de start finish geweest bij de afgelopen loop. Maar helemaal niet op gelet dat het alleen vrouwen waren
Weer aan het klagen over mijn vragen...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb dat met alle films buiten NL, UK of VS.
En met alle vragen van Sands
Die zijn 90% ook kutquote:
+1quote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die zijn 90% ook kut
want ik weet ze nooit
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die zijn 90% ook kut
want ik weet ze nooit
Maar anders is het alleen nog maar een spelletje noem de recente filmquote:
Gulden middenwegquote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Maar anders is het alleen nog maar een spelletje noem de recente film
Ik vind dat je je vragen gewoon moet stellen, er zijn er genoeg die er wél raad mee weten. Ik vind ze alleen persoonlijk kut, maar dat lijkt me geen goede reden om ze niet meer te stellenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:37 schreef Sands het volgende:
[..]
[..]
Maar anders is het alleen nog maar een spelletje noem de recente film
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Eens. Ik kan ook nooit wat met die Die Hard/Mad Max/Mortal Kombat Harry Snotter vragen van hornage Pico euh LordVoldemort maar het houdt wel de afwisseling erin op die manier.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Eens. Ik kan ook nooit wat met die Die Hard/Mad Max/Mortal Kombat vragen van hornage maar het houdt wel de afwisseling erin op die manier.
Daar is maar 1 passend antwoord op:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:44 schreef hornage het volgende:
Zijn er problemen met MK vragen?
We zoeken je op en we'll kick ya ass als je problemen hebt met ons jonguh!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Daar is maar 1 passend antwoord op:
http://bit.ly/17SQI
true en ik weet bijna nergens antwoord op maar stel daarna gewoon ook vrouwenfilmvragenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef LordVoldemort het volgende:
Eens. Ik kan ook nooit wat met die Die Hard/Mad Max/Mortal Kombat vragen van hornage maar het houdt wel de afwisseling erin op die manier.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:45 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Daar is maar 1 passend antwoord op:
http://bit.ly/17SQI
Chuck rukt zijn arm eraf en slaat hem ermee.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef hornage het volgende:
No way dude, I'll beat the crap out of his beard, even with one eye!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |