Ik denk dat de analyse komt vanuit de drang naar een collectieve emotie.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat soort analyses altijd zo onzinnig en pretentieus.
Als de film wat met je doet, prima, maar ga je niet afvragen of dat ook is wat de regisseur voor ogen had. Onderga een film, analyseer het niet.
Hornage, wtf! Ben je stoned ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik denk dat de analyse komt vanuit de drang naar een collectieve emotie.
Iets wat het nieuws dagelijks met ons doet en wat bijv het weer met ons doet..:P Zoiets ofzo
The Elephant Man is een goede film alleen over zijn andere films ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:54 schreef DragonFodder het volgende:
Het enige wat zijn films bij me oproepen, zijn vervreemding en irritatie
Ik vind dat er een groot verschil zit tussen The Elephant Man en Straight Story enerzijds en Blue Velvet en Lost Highway anderzijds. De eerste twee zijn toegankelijker en meer recht-toe-recht-aan, van die laatste twee kreeg ik een beetje een naar gevoel. Op zich denk ik dat dat ook wel goed is, want ik denk wel dat dat zijn bedoeling is en daarin is hij dus wel een geslaagde regisseur, maar of ik het goede films vind...... ik weet 't niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef hornage het volgende:
Ik denk dat de analyse komt vanuit de drang naar een collectieve emotie.
Iets wat het nieuws dagelijks met ons doet en wat bijv het weer met ons doet..:P Zoiets ofzo
Nee hoor, zo nuchter als het maar zijn kanquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hornage, wtf! Ben je stoned ofzo?
Dat dan weer wel. Al vind ik seizoen 2 ook weer naar het vervelende neigenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Twin Peaks is uiteraard wel briljant.
Al die lagen! Geen wonder dat jij FMT hunk bent!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Nee hoor, zo nuchter als het maar zijn kan
Ik kan een willekeurige droom van mij verfilmen en dan heb je een Lynch-film.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Al dat Lynch gebash doet me verlangen naar een nieuwe Lynch filmHelaas lijkt er de komende jaren niks in de planning te staan
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan een willekeurige droom van mij verfilmen en dan heb je een Lynch-film.
Als je het door Lynch laat verfilmen ben ik voorquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan een willekeurige droom van mij verfilmen en dan heb je een Lynch-film.
Hij weet wel veel he?quote:
vooral verrassend doeltreffend.quote:
Geen idee, ik heb hem nooit nodig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:47 schreef FireFox1 het volgende:
Waar is Mainport wanneer je hem nodig heb
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:48 schreef LordVoldemort het volgende:
Oh, en ik heb eindelijk Serenity gezien. Ik snap echt niet waarom iedereen daar zo enthousiast over was. Compleet middelmatig op ieder vlak.
Openingsshot: flashback in een flashback in een flashback.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:51 schreef LordVoldemort het volgende:
Leg me eens uit wat er zo geweldig aan is.
Heb je ook gelijk in, da's wel zo netjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:54 schreef LordVoldemort het volgende:
De enige reden dat ik 't post is omdat ik de verdenking op tafel wil hebben. Niet weer dat geroddel hier in de slowchat zonder dat iemand je erop wijst. Bij dezen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |