De eigenaresse zit niet in de vestiging hier..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
Waarom een mail schrijven. Er naar toe gaan en schreeuwen en zeiken werkt véél beter.
Echt he,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik snap ook niet waarom die wijven toch altijd zo met hun haar aan het kutten zijn hoor. Laat het gewoon zitten als het goed zit. Zeikerds!
Nee, dat snap ik met zulke kapsters.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De eigenaresse zit niet in de vestiging hier..
Ik denk niet dat ze geld terug gaat krijgen nadat ze de hele vloer onder gezeikt heeft hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
Waarom een mail schrijven. Er naar toe gaan en schreeuwen en zeiken werkt véél beter.
Ik heb de Great Lengths... ik heb serieus nog nooit zo gebaald van mijn haar en ik heb het zelfs knalrood gehad. Heeft mij meer dan 1000 euro gekost en ik draag het van ellende al weken in een knotje. Zelfs dat kan nu niet meer, want die trut heeft een hap aan de voorkant eruit gehaald waardoor ik net zo'n dikke voelspriet heb aan de voorkant...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
Welke manier kreeg je extensions? Je kan ook een wave proberen, dit te laten doen bij de afroshop. Dat is een stuk goedkoper.
Of je kan clip ins proberen... Succes ermee meid, vind het rot voor je.
Is toch fijn dat je in de zomer wat dunner haar hebt, is minder warm.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:35 schreef vosss het volgende:
En dat duurt lang voordat dat weer aangegroeid is.
En het is bijna zomer.!
Omdat de 'garantie' op de extensions vervalt zodra ik er iemand anders aan laat zitten..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam terug naar die zaak als ze het de eerste keer verneuken?
Zoek een andere zaak, laat het fixen en eis je geld terug bij de eerste.
Ahquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb de Great Lengths... ik heb serieus nog nooit zo gebaald van mijn haar en ik heb het zelfs knalrood gehad. Heeft mij meer dan 1000 euro gekost en ik draag het van ellende al weken in een knotje. Zelfs dat kan nu niet meer, want die trut heeft een hap aan de voorkant eruit gehaald waardoor ik net zo'n dikke voelspriet heb aan de voorkant...
Wat je al had laten doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat de 'garantie' op de extensions vervalt zodra ik er iemand anders aan laat zitten..
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik wil niks meer. Geen nep haar... ik heb nog liever mijn bob die ik dan gewoon laat groeien. Dit is echt een verschrikking.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
AhAh dat vind ik echt rot voor je.
Je moet eens googlen over wave hair, dat is namelijk een stuk dikker, en het bleef toen bij mij langer goed dan de Great Lengths (heb ik ook gehad, horror was dat)
Ja snap ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik wil niks meer. Geen nep haar... ik heb nog liever mijn bob die ik dan gewoon laat groeien. Dit is echt een verschrikking.
"Oh nee, ze hebben mijn haar verprutst! Dit is het einde van de wereld, dus maak ik gelijk maar een topic op Fok!"quote:
Juist, ik zie het probleem niet echt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef KritischeMassa het volgende:
popje toch...
Nou ja, loop je de komende maand toch met een oranje leeuwenpruik rond
Ja, bij de Anko.. Ga ik mij zo eens in verdiepenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef blue-eye het volgende:
is ze aangesloten bij de kappersbranche of iets dergelijks? kan je bij hun je klacht indienen.
Ziet er idd wel beter uit dan dit vieze New Kids matjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef KritischeMassa het volgende:
popje toch...
Nou ja, loop je de komende maand toch met een oranje leeuwenpruik rond
quote:
Wat is een bob?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik wil niks meer. Geen nep haar... ik heb nog liever mijn bob die ik dan gewoon laat groeien. Dit is echt een verschrikking.
Ik heb een foto van vóór het drama van gisteren.. wacht even zoekenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef rosepetals het volgende:
Kan je een foto plaatsen met je gezicht afgeschermd ofzo?
Vroegah zetten ze een pan op je hoofd en dan knip je eromheen. Zo'n helmkapsel.quote:
Moet dit ook bij extensions? Iedereen die ziet hoe ik erbij loop snapt wel dat dit de bedoeling niet hoort te zijn voor die prijsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef blue-eye het volgende:
ik hoop voor je dat je foto's hebt: voor de behandeling, kan van paar weken geleden. en zoals het vandaag is om het verschil te kunnen laten zien aan bv anko morgen kan het anders zijn.
mijn haar zit volgende dag altijd anders als ik van kapper vandaan kom.
quote:
Een kapsel of iemand die de auto bestuurt terwijl de rest laveloos in de auto zit te kotsen.quote:
Of het is een naam van een lieve jongenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Een kapsel of iemand die de auto bestuurt terwijl de rest laveloos in de auto zit te kotsen.
Lijkt me nogal sterk dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ook. Denk heel eerlijk gezegd ook niet dat ze geld teruggeven, maar we zullen zien...
Ik ben nog nooit een lieve jongen tegengekomen die Bob heet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Of het is een naam van een lieve jongen
De condoom scheurdequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef rosepetals het volgende:
Heb je ook een foto van jezelf met de extensions? Wat ging er precies mis bij jou?
nephaar.quote:
De extensions zijn veel te laag ingezet, tot net boven mijn oor, waardoor er aan de zijkant niets te zien is van het haar en de rest als een matje achterop mijn rug hangt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef rosepetals het volgende:
Heb je ook een foto van jezelf met de extensions? Wat ging er precies mis bij jou?
quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De extensions zijn veel te laag ingezet, tot net boven mijn oor, waardoor er aan de zijkant niets te zien is van het haar en de rest als een matje achterop mijn rug hangt.
Ook zou ik zogenaamd 175 stuks hebben, maar daar geloof ik niets van. Het is een miezerig laagje haar, waar mijn eigen haar dus als een soort helm bovenop ligt.
Vertel ook nog even van je eigen kapper die toen in die extensions ging knippen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
De extensions zijn veel te laag ingezet, tot net boven mijn oor, waardoor er aan de zijkant niets te zien is van het haar en de rest als een matje achterop mijn rug hangt.
Ook zou ik zogenaamd 175 stuks hebben, maar daar geloof ik niets van. Het is een miezerig laagje haar, waar mijn eigen haar dus als een soort helm bovenop ligt.
Domme HSG-BOMBERquote:
Als je in de omgeving van Rotterdam woont weet ik wel iemand die je kan helpen met extensions.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Gisteren teruggeweest naar de kapper voor die lelijke extensions. Wilde eigenlijk mijn geld terug maar dacht; ik geef ze een kans om het te fixen. Zegt madame: 'Ja, ik zie wat je bedoeld. Ik kan je eigen haar wel even uitdunnen, dan valt het wat beter.. Ik kan ook wel meer extensions erbij zetten maar ja dat kost dan weer geld'. Waarop ik antwoord dat ik écht geen rooie rotcent meer ga betalen. Dus begint ze mijn haar uit te dunnen...
In plaats van een volle bos haar bovenop en dan miezerige extensions die eronderuit bungelen, heb ik nu alleen een miezerig laagje haar. En tot overmaat van ramp heeft ze per ongeluk/expres aan de voorkant een hele pluk kortgeknipt![]()
Eerst heb ik een potje gehuild en nu ben ik een e-mail aan het typen naar de eigenaresse dat ik mijn geld terug wil.
Kan jij toch niet heen met je lelijke kapselquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Gelukkig komt Lakedance eraan, dat maakt een hoop goed.
Mijn eigen kapper verricht wonderen..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jij toch niet heen met je lelijke kapsel
Dit is niet meer te verhelpenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper verricht wonderen..
Net als de vorige keer zeker?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jawel, op Emporium zat het echt leuk. Half hoog opgestoken en de rest met krullen, je zag mijn bob ook niet meer op die manier.quote:
Ik zag je lopen en ik moest kotsen van jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jawel, op Emporium zat het echt leuk. Half hoog opgestoken en de rest met krullen, je zag mijn bob ook niet meer op die manier.
Waarom dan naar een andere kapper gaan en daarna nog een keer als je al een goeie kapper had?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag je lopen en ik moest kotsen van je
Kan ze ook je gezicht ombouwen dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper zet geen extensions, en kan dit ook niet meer goedknippen.. Maar hij kan er wel mooie kapsels van maken voor feestjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom dan naar een andere kapper gaan en daarna nog een keer als je al een goeie kapper had?
jaquote:
okequote:
Nee grapje, stiekem ging ik mij afberen, maar dat vertel ik liever niet hierquote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper zet geen extensions, en kan dit ook niet meer goedknippen.. Maar hij kan er wel mooie kapsels van maken voor feestjes.
Omdat ze dat geld niet terug krijgt en er geen recht op heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Eerst je haar verknallen met te weinig extensions. Daarna terugkomen naar dezelfde kapper, opnieuw je haar laten verknallen.![]()
Schat, waarom heb je niet gewoon je geld teruggevraagd en een andere kwalitatieve kapper opgezocht?
Is dat zo? Zoiets is wel lastig te bewijzen. Kan ik mij voorstellen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat ze dat geld niet terug krijgt en er geen recht op heeft.
Neehoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is dat zo? Zoiets is wel lastig te bewijzen. Kan ik mij voorstellen.
Had er door haar eigen kapper ook in laten knippen in een poging het goed te krijgen. Leuk topic was dat welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is dat zo? Zoiets is wel lastig te bewijzen. Kan ik mij voorstellen.
En Ts en haar pyjamabroek.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef Fascination het volgende:
Ts en haar haar: een neverending story.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hoofd maar ik heb in ieder geval bruin haar
Wat grappig. Garantie op je haar, nooit eerder van gehoordquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehoor.
TS laat extensions zetten.
TS is niet blij met het resultaat.
TS laat haar eigen kapper in de extensions knippen.garantie
quote:
Nouja, garantie op de extensions.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat grappig. Garantie op je haar, nooit eerder van gehoord.
Krijgt TS weer opmerkingen over pittige korte kapsels.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Gewoon tondeuse op standje 4. Probleem helemaal opgelost.
geen idee. ik bedoelde dat je nu een foto maakt en niet over een week of drie als je haar weer wat bijgegroeid is of extensions verder gezakt zijn etc. etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet dit ook bij extensions? Iedereen die ziet hoe ik erbij loop snapt wel dat dit de bedoeling niet hoort te zijn voor die prijs
Oh ja, ik heb sowieso wel fotos dus dat moet wel goed komen. Eerst even reactie op de mail afwachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:14 schreef blue-eye het volgende:
[..]
geen idee. ik bedoelde dat je nu een foto maakt en niet over een week of drie als je haar weer wat bijgegroeid is of extensions verder gezakt zijn etc. etc.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Klik dan op die quote. Is een topic over haar broek.
Dus jij gaat voor elk feestje naar de kapper om even voor 2 uur je kapsel geod te hebben zitten en daarna is het toch verwaaid of ben je zo dronken dat je er niet eens meer aan denkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Misschien kan je de extensions van de TS overnemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:59 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn haar valt uit door chemo, wees blij dat je nog haar hebt..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Misschien kan je de extensions van de TS overnemen.
Clip ins? waar kan je die kopen? En blijven die goed zitten?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
Welke manier kreeg je extensions? Je kan ook een wave proberen, dit te laten doen bij de afroshop. Dat is een stuk goedkoper.
Of je kan clip ins proberen... Succes ermee meid, vind het rot voor je.
Ophouden met suggestieve opmerkingen maken, vunzaertquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:29 schreef S1nn3rz het volgende:
TS ik vind het heel erg wat je is overkomen. Als er iets is wat ik voor je kan doen dan laat je het maar weten.
alleen je geld maar? klinkt alsof je wel meer dan dat kunt vorderen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Gisteren teruggeweest naar de kapper voor die lelijke extensions. Wilde eigenlijk mijn geld terug maar dacht; ik geef ze een kans om het te fixen. Zegt madame: 'Ja, ik zie wat je bedoeld. Ik kan je eigen haar wel even uitdunnen, dan valt het wat beter.. Ik kan ook wel meer extensions erbij zetten maar ja dat kost dan weer geld'. Waarop ik antwoord dat ik écht geen rooie rotcent meer ga betalen. Dus begint ze mijn haar uit te dunnen...
In plaats van een volle bos haar bovenop en dan miezerige extensions die eronderuit bungelen, heb ik nu alleen een miezerig laagje haar. En tot overmaat van ramp heeft ze per ongeluk/expres aan de voorkant een hele pluk kortgeknipt![]()
Eerst heb ik een potje gehuild en nu ben ik een e-mail aan het typen naar de eigenaresse dat ik mijn geld terug wil.
Thanks dearquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Aw... wat erg voor je Goodluck_Charm... *knuf* .
Like what?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
alleen je geld maar? klinkt alsof je wel meer dan dat kunt vorderen.
Ik wilde die paar maanden overbruggen omdat mijn eigen haar nu op een rotlengte is.. Maar ik heb spijt met alle extensions op mijn hoofdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 06:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is sowieso bizar dat je 1200 euro gaat betalen voor extensions.
Je hebt gewoon redelijk stijl haar van jezelf en zo kort was het niet eens (ja, ik heb de foto gezien), dus wat moet je met extensions?
Thanks.. I really appreciate itquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:29 schreef S1nn3rz het volgende:
TS ik vind het heel erg wat je is overkomen. Als er iets is wat ik voor je kan doen dan laat je het maar weten.
Je hebt gewoon recht op je geld terug, schadevergoeding, en evt behoorlijke nakoming. Ken je rechtenquote:
Gewoon niet teveel in de knoop zitten. Komt wel goed!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, haren nog steeds in een staart en een schuifspeldje voor dat gemolesteerde plukje.
Dat laatste gaat hem worden. Ik heb mijn lesje geleerd en wacht geduldig tot ik mijn eigen weelderige lokken weer terug heb.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:27 schreef Gezond2012 het volgende:
Flip-in-hair proberen. Of je hele hoofd laten weaven voor de rest van je leven. Of een lace front pruik uit China bestellen voor tijdelijk.
Of gewoon die krengen eruit en je haar laten groeien
Nou al met al, er zijn ergere dingen in de wereld, toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat laatste gaat hem worden. Ik heb mijn lesje geleerd en wacht geduldig tot ik mijn eigen weelderige lokken weer terug heb.
Tja, had je het maar niet kort moeten laten knippen eerder.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat laatste gaat hem worden. Ik heb mijn lesje geleerd en wacht geduldig tot ik mijn eigen weelderige lokken weer terug heb.
Don't do it. Tenzij je alleen een paar extensions voor volume wilt, dat kan geen kwaad..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heel veel vrouwen hebben tegenwoordig extensions. In het begin vond ik eht een beetje een raar idee maar nu zou ik ze eigenlijk ook wel willen.
Van het kort knippen heb ik niet echt spijt, kort haar is ook leuk voor een keer. Van de extensions heb ik alleen spijt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, had je het maar niet kort moeten laten knippen eerder.
Je hebt toch al lang haar, of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heel veel vrouwen hebben tegenwoordig extensions. In het begin vond ik eht een beetje een raar idee maar nu zou ik ze eigenlijk ook wel willen.
Misschien is het een beroepsdeformatie, maar als een overeenkomst met mij niet wordt nagekomen is 'geld terug en schadevordering instellen' altijd het eerste wat in me opkomt.quote:
Ik heb al een aantal dingen gedaan om mijn geld in ieder geval terug te vorderen. Een schadevergoeding hoef ik opzich niet, als ik mijn geld maar terugkrijg en NOOIT meer daarheen hoef.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Misschien is het een beroepsdeformatie, maar als een overeenkomst met mij niet wordt nagekomen is 'geld terug en schadevordering instellen' altijd het eerste wat in me opkomt.
Dat hoef je niet als je niet wilt. En je bent te goed voor deze wereld, in ieder geval voor die prutsers.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal dingen gedaan om mijn geld in ieder geval terug te vorderen. Een schadevergoeding hoef ik opzich niet, als ik mijn geld maar terugkrijg en NOOIT meer daarheen hoef.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Dat hoef je niet als je niet wilt. En je bent te goed voor deze wereld, in ieder geval voor die prutsers.
Spannend, wat een cliffhanger dit.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Net een mailtje teruggehad van de eigenaresse. Ze betreurt het en vraagt of ik we een afspraak in kunnen plannen om het kapsel te bekijken en een oplossing te zoeken.
Heb nu teruggemaild dat ik best een asfpraak wil maken en snap dat ze ernaar wilt kijken maar dat ik geen andere oplossing meer wil dan mijn geld terug. Nu dus weer afwachten...
Hahahahah PWND PWNDquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Leedvermaak is toch altijd wel grappig natuurlijk. Daarom zijn die filmpjes ook altijd goud waarop je mensen hard op hun muil ziet gaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:39 schreef Kutstudent het volgende:
Dit is echt een typisch gevalletje: Nobody gives a fuck, maar het is leedvermaak dus we volgen het toch maar.
Nou ja, weet je; sinds ik die extensions heb draag ik mijn haar in een staart of in een knot. Dat ging opzich wel gewoon. Maar nu die bitch een hele hap uit mijn haar aan de voorkant heeft gehaald, kan die pluk niet meer met het staartje mee. Dus nu moet ik die weghouden met een schuifspeldje, maar er steken constant wel haartjes uitquote:Op maandag 4 juni 2012 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
Wauw echt klote als dit je overkomt. Ben ook altijd zo bang voor kappers die het gewoon niet goed doen. Gewoon 1 goede vinden en nooit meer naar een ander gaan.
Hoop dat je je geld terugkrijgt TS.
Ziet het er nu wel normaal uit of ga je met sjaaltjes op je hoofd over straat?
Ik zal als ik thuis ben wel eens wat fotos posten...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef rosepetals het volgende:
Zou nog steeds graag een foto willen zien van de (mislukte) extensions
Okequote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal als ik thuis ben wel eens wat fotos posten...
Precies, en daarom lopen dit soort kuttopics goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leedvermaak is toch altijd wel grappig natuurlijk. Daarom zijn die filmpjes ook altijd goud waarop je mensen hard op hun muil ziet gaan.
Deze vrouwquote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Okeben erg benieuwd.
Tijdje geleden zag ik iemand zo lopen
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze deel 1 er niet bij zet waarbij duidelijk wordt dat ze door de ene kapper de extensies heeft laten zetten en door een andere kapper het model heeft laten verneuken en nu toch nog het geld terug wilt van de extensions zetter.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies, en daarom lopen dit soort kuttopics goed.
Aanklagen...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Net weer een mail gehad. Mevrouw zegt: het gaat om een garantie op de extensions, het is niet een ' niet goed geld terug' garantie' ..
Wat nu?
Je zei toch dat ze te weinig extensions hadden geplaatst waardoor de overloop van je echte haar niet mooi is? Ze zouden het opnieuw kunnen doen, en dan meer plaatsen. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet echt trek meer in hebt.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Net weer een mail gehad. Mevrouw zegt: het gaat om een garantie op de extensions, het is niet een ' niet goed geld terug' garantie' ..
Wat nu?
Nu niets. Haar groeit vanzelf wel weer aan. Pokon kan dit proces aanzienlijk versnellen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat nu?
Geen ouders hebben die alles voor je betalenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Beter las je je ondertitel voor je dit ging doen.
Ja Roos, jij hebt ook ervaring met extensions he? Ik heb er 175 besteld en ik zou er dus ook zogenaamd 175 in hebben. Maar het is een zo enorm lullig plukje haar, no way dat dat er 175 zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je zei toch dat ze te weinig extensions hadden geplaatst waardoor de overloop van je echte haar niet mooi is? Ze zouden het opnieuw kunnen doen, en dan meer plaatsen. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet echt trek meer in hebt.
Ik denk dat je gelijk hebt, ik geloof dat ik er ook 175 had en ik had een enorme bos haar. Heb je het haar van te voren kunnen bekijken, het bosje zelf? Leek het toen wel aardig wat?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja Roos, jij hebt ook ervaring met extensions he? Ik heb er 175 besteld en ik zou er dus ook zogenaamd 175 in hebben. Maar het is een zo enorm lullig plukje haar, no way dat dat er 175 zijn.
Laat een vriendin tellen hoeveel het er zijn. ≠ 175? Mail sturen dat je je geld terug wil.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja Roos, jij hebt ook ervaring met extensions he? Ik heb er 175 besteld en ik zou er dus ook zogenaamd 175 in hebben. Maar het is een zo enorm lullig plukje haar, no way dat dat er 175 zijn.
Mwah, ze ging constant per ' pakje' haar achter de counter de bondjes kort knippen, dus heb niet gezien hoeveel het in totaal was. Had heel de tijd zeg maar maar 1 pakje haar op mijn schoot per keer.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, ik geloof dat ik er ook 175 had en ik had een enorme bos haar. Heb je het haar van te voren kunnen bekijken, het bosje zelf? Leek het toen wel aardig wat?
Temptation is a Motherfuckerquote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Geen ouders hebben die alles voor je betalen
Ik zou dit dan in het gesprek aangeven, ze konden zelf toch ook wel zien dat het dus niet goed was, te dun? Als ze geen geld terug geven is dat mooi kut, dan zou je het een 2e keer kunnen proberen of niks meer doenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, ze ging constant per ' pakje' haar achter de counter de bondjes kort knippen, dus heb niet gezien hoeveel het in totaal was. Had heel de tijd zeg maar maar 1 pakje haar op mijn schoot per keer.
waarom had jij extensions... Voor de lengte of anders?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou dit dan in het gesprek aangeven, ze konden zelf toch ook wel zien dat het dus niet goed was, te dun? Als ze geen geld terug geven is dat mooi kut, dan zou je het een 2e keer kunnen proberen of niks meer doen![]()
Bij mij was het zo dat het haar heel gauw lelijk werd, ze vielen zelfs uitik had wel de garantie van het herzetten, maar het haar moest ik steeds zelf blijven betalen. Heeft me ook echt veel gekost.
Ja ik had echt heel erg lang haar, en had ik het kort gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
waarom had jij extensions... Voor de lengte of anders?
Ja dat is wel jammer zijn toch beslissingen die je maar niet te snel moet makenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik had echt heel erg lang haar, en had ik het kort gedaanEcht spijt, dus voor lengte.. Ook een drama en er maar mee gestopt, eigenlijk is nu pas mijn haar weer op de lengte als het was voor ik het knipte.
Ja ik heb heel dik haar.. Ben er nu wel blij mee, zou er ook nooit meer wat vanaf laten knippen (alleen dode puntjes dan)quote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer zijn toch beslissingen die je maar niet te snel moet makenjij hebt wel best dik haar of niet? Want dat heb ik dus niet. Ja nu weet je in ieder geval dat je het nooit meer moet doen.
Ik ga een keer in de 3 maanden om te knippen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je hebt toch al lang haar, of niet?
Hoe vaak gaan jullie eigenlijk meestal naar de kapper, om het echt te laten knippen (dus niet bijkleuren ofzo)?
Ah dik haar dat is echt fijn voor volume etcquote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik heb heel dik haar.. Ben er nu wel blij mee, zou er ook nooit meer wat vanaf laten knippen (alleen dode puntjes dan)
Heb jij stijl haar? Je kan het met een carmen set proberen te krullen, dan krijg je wel mooi volume.
Ja ik doe het echt nooit meer, tijdje terug voor een bruiloft werden mij nepstukjes aangeboden maar ook dat wil ik niet meer.Trauma
had ik maar constant volumequote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef sinepedraap het volgende:
Wat moet het zwaar zijn om lang haar met een hoop glans en volume te hebben.
Ik heb wel een beetje een gekke tipquote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah dik haar dat is echt fijn voor volume etcjaloers
Ja dat is ook het beste dan inderdaad. Ik heb heeeeel stijl haar ja, en het is ook nog eens heel fijn. Dus ik heb echt volume shampoo nodig wil het wat volume tonen
en ja miss dat maar eens doen. Al doe ik weleen slapen na het douche met vlechtjes en dan heb ik de volgende golfjes... Maar toch vinden mensen en ik zelf stijl het mooist bij mij. En nee daar ben je nu wel van genezen lijkt mij
ik zou ook nooit meer aannemen nee.
haha liefquote:Op maandag 4 juni 2012 12:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een gekke tipMaar bij mij werkt dat heel goed als ik veeel volume wil. Moet je een hoge staart maken, echt helemaal bovenop je hoofd, en dan het elastiekje half om je haar, dat je een soort knotje hebt, je haar niet helemaal door de lus halen, snap je? De rest van je haar die eruit steekt om het knotje draaien.. Daarmee gaan slapen, en dan heb je de volgende dag wel een mooi volume
Zo dus, maar ik doe het nog hoger![]()
[ afbeelding ]
Ik had een foto gezien van je haar en het zag er heel mooi uit hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha liefja daar heb ik al eens iets van gehoord een keer. Maar dat schijnt inderdaad te helpen. Maar dan zou jij vast heeeeel veel volume hebben, wel mooi
jaaa ik ga het wel een keer uitproberen. Buiten volume shampoo's nog niet veel uitgeprobeerd
dus goede tip
Gaat aan het eind van de dag gewoon weer liggen of niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een gekke tipMaar bij mij werkt dat heel goed als ik veeel volume wil. Moet je een hoge staart maken, echt helemaal bovenop je hoofd, en dan het elastiekje half om je haar, dat je een soort knotje hebt, je haar niet helemaal door de lus halen, snap je? De rest van je haar die eruit steekt om het knotje draaien.. Daarmee gaan slapen, en dan heb je de volgende dag wel een mooi volume
Zo dus, maar ik doe het nog hoger![]()
[ afbeelding ]
Nee niet echt, ik heb sowieso luchtig haar.. Even met je vingers doorheen en het zit weer wat boller.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaat aan het eind van de dag gewoon weer liggen of niet?
Volume:quote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat de tering is "volume" m.b.t. een kapseltje eigenlijk?
??quote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, dus als ik wax in doe en drie dagen niet douche heet dat "volume". Die moet ik onthouden.
Gewoon als je uit de douche komt even kkhard met de handdoek erdoorheen en dan ff kammen, dan zit het ook zo.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb sowieso luchtig haar.. Even met je vingers doorheen en het zit weer wat boller.
[..]
Volume:
[ afbeelding ]
Plat:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik had een foto gezien van je haar en het zag er heel mooi uit hoor![]()
Nee.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon als je uit de douche komt even kkhard met de handdoek erdoorheen en dan ff kammen, dan zit het ook zo.
Wij mannen kunnen ons haar gewoon wassen met douchegel en ons lichaam gewoon wassen met shampoo. Bij vrouwen is dat vet ingewikkeld man, kan je beter niet mee bemoeien en lekker laten.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon als je uit de douche komt even kkhard met de handdoek erdoorheen en dan ff kammen, dan zit het ook zo.
Ik gebruikte laatst inderdaad ook gewoon douchegel als shampoo maar toen dat in m'n oog kwam, godverdomme man, ik kon 10 minuten niks zien. Dat is bij shampoo veel minder.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wij mannen kunnen ons haar gewoon wassen met douchegel en ons lichaam gewoon wassen met shampoo. Bij vrouwen is dat vet ingewikkeld man, kan je beter niet mee bemoeien en lekker laten.
Ja ze kunnen echt precies hetzelfde haar inzetten als je zelf hebt.. Dat doen ze wel erg goed. Dezelfde soort krul, precies dezelfde kleur.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:06 schreef snakelady het volgende:
Ik heb slag/krullen ( ook pas sinds 4 jaar, daarvoor stijl.). denk dat je dan toch al geen extrentions kan of wel? hebben ze dat ook in een mooie krul?
hmm, misschien toch eens kijken dan, heb namelijk wel dun en weinig haar, hoewel het door de slag/krul al heel wat lijktquote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ze kunnen echt precies hetzelfde haar inzetten als je zelf hebt.. Dat doen ze wel erg goed. Dezelfde soort krul, precies dezelfde kleur.
ontopicquote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Huh waarom dacht ik dat jij 15 was?jij werkte toch bij de Bristol?
Ik snap de link leeftijd en bij de Bristol werken niet helemaal.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Te laat, mijn foto stond een week bij userfoto'squote:
Haha neequote:Op maandag 4 juni 2012 13:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jijquote:Op maandag 4 juni 2012 13:11 schreef MAHL het volgende:
Ts, schriftelijk in gebreke stellen idd. Je bent als consument verplicht ze nog één kans te geven goed na te komen alvorens je schadevergoeding kunt vorderen.
Wat de garantie betreft, volgens mij deugt die van hun kant voor geen meter en staat het zelfs op de zwarte of grijze lijst van de consumentenbond.
DM maar even als je nog verdere rechtsbijstand nodig hebt, happy to help
Oh nee sorry, idd in de war met een andere userquote:Op maandag 4 juni 2012 13:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Te laat, mijn foto stond een week bij userfoto'sNu is ie al weg.
[..]
Haha neeEr was wel een andere Roos hier, misschien ben je daar mee in de war. Ik werk met kinderen.
Je hoeft je echt niet te verantwoorden, ik verwachtte absoluut geen "Ja, hier, veel plezier d'rmee" ofzoiets.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Te laat, mijn foto stond een week bij userfoto'sNu is ie al weg.
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te verantwoorden, ik verwachtte absoluut geen "Ja, hier, veel plezier d'rmee" ofzoiets.![]()
Aan de jas te zien is dit een foto uit de franse tijd van plus minus 1776?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik weet niet of het goed zichtbaar is, ik heb een staartje in.. Dit is alles zeg maar, 175 stuks.
[ afbeelding ]
No way, dat zijn er geen 175.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik weet niet of het goed zichtbaar is, ik heb een staartje in.. Dit is alles zeg maar, 175 stuks.
[ afbeelding ]
Ik zou eerst met de eigenaresse praten, als ze nog steeds stug volhoudt het zwaardere geschut inzetten. Wel alles zwart op wit laten zetten, bespaart je een hoop moeite later.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij![]()
Is het slim om morgen af te spreken met de eigenaresse? Of meteen in gebreke stellen? Pff ik ben zo slecht in confrontaties
Nee, dit is een colbertquote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan de jas te zien is dit een foto uit de franse tijd van plus minus 1776?
In een staartje wel jaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
No way, dat zijn er geen 175.Maar het ziet er verder wel mooi uit.
Te makkelijk deze.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat doe jij op het station? Zal ik even naar je toe lopen?.
Mooi hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, dit is een colbert
[ afbeelding ]
Janet Jackson uit 1996quote:Op maandag 4 juni 2012 13:27 schreef rosepetals het volgende:
Super onduidelijk dit, want met een crappy cam een foto gemaakt van een al crappy foto
Maar dit was met 175 stuks. Het zijn wel krullen dus dan is het altijd ''meer'' plus mijn eigen haar ertussen, maar het is wel een verschil.
[ afbeelding ]
Hahaha jaquote:
Dat ziet er inderdaad uit als veel minder, mis ook eigenlijk de gezonde glans, ziet er nu was dof uit.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die housebroek eronder?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, dit is een colbert
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Meloewa het volgende:
Mh kut goodluck charm... Kan me herrineren dat je mooi lang dik haar van jezelf had. En roseeee wauw wat dik haar op die foto echt mooi
ahahaha de tt icm jouw username lol xDquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Cry het volgende:
vrouwen en hun haren wat een achterlijk combinatie.
Ik heb een foto van haar gezien mét gezicht, wie wil mij aanraken.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Meloewa het volgende:
Mh kut goodluck charm... Kan me herrineren dat je mooi lang dik haar van jezelf had. En roseeee wauw wat dik haar op die foto echt mooi
Ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar gezien mét gezicht, wie wil mij aanraken.
van goodluckcharm of van mij, want van mij kan niet ik ben zeer selectief...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar gezien mét gezicht, wie wil mij aanraken.
Wat twijfel je dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
van goodluckcharm of van mij, want van mij kan niet ik ben zeer selectief...
Nee, mensen hebben niet in ene zomaar een foto van je... die heb jij gegeven of iemand waar jij ze aan hebt gegeven.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja omdat het zomaar kan natuurlijk. Maar sta er niet mee op forum open en bloot.
Dus het is helemaal niet erg als iedere vrouw een kort pittig kapsel neemt aangezien dat stukken makkelijker te verzorgen is?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Cry het volgende:
vrouwen en hun haren wat een achterlijk combinatie.
ja dat snap ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, mensen hebben niet in ene zomaar een foto van je... die heb jij gegeven of iemand waar jij ze aan hebt gegeven.
En CC bedoelde volgens mij ts.
Van rosepetals.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
van goodluckcharm of van mij, want van mij kan niet ik ben zeer selectief...
Oh ja ik denk ik leg het maar even uitquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus het is helemaal niet erg als iedere vrouw een kort pittig kapsel neemt aangezien dat stukken makkelijker te verzorgen is?
Te kort.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:45 schreef Cry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier voorbeeld van nemen, rete geil is dit.
Beter nog dit;quote:Op maandag 4 juni 2012 14:45 schreef Cry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het niet lelijk, maar bij mij staat lang haar gewoon mooier. Zou het nou nooit zo laten knippen.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:46 schreef Cry het volgende:
[..]
Ietjes langer? maar zo'n stijl bij vrouwen is dit onwijs geweldig.
Zij is 6 tot de macht 18 heter met lang haar.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Beter nog dit;
[ afbeelding ]
Heb je een voorbeeld foto van jouw kapsel? ben wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het niet lelijk, maar bij mij staat lang haar gewoon mooier. Zou het nou nooit zo laten knippen.
Lang (meestal golvend of krullend) haar. Ik heb wel een foto maar die is niet zo duidelijk.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:48 schreef Cry het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld foto van jouw kapsel? ben wel nieuwsgierig.
Obvious deze.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus het is helemaal niet erg als iedere vrouw een kort pittig kapsel neemt aangezien dat stukken makkelijker te verzorgen is?
Ik heb golf/krul, lol, dat ziet er dan heel anders uit en echt niet mooi.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:45 schreef Cry het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wauw, Ik ben jaloers.., kom ik aanzetten met mijn dun, fijn, futloos kuthaarquote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Lang (meestal golvend of krullend) haar. Ik heb wel een foto maar die is niet zo duidelijk.
[ afbeelding ]
Nou ik keek net anders nog even via google naar je haarquote:Op maandag 4 juni 2012 15:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wauw, Ik ben jaloers.., kom ik aanzetten met mijn dun, fijn, futloos kuthaar
Smaken verschillen, het liefst zie ik dit bij een vrouw.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb golf/krul, lol, dat ziet er dan heel anders uit en echt niet mooi.
ja mensen vinden het op zicht wel mooi, maar soms zeggen ze " wauw jij hebt ook echt dun haar he " en dan denk ik thanks wist ik nog niet inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou ik keek net anders nog even via google naar je haarEn ik vind het juist heel erg mooi. Prinseshaar.
Awhquote:Op maandag 4 juni 2012 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja mensen vinden het op zicht wel mooi, maar soms zeggen ze " wauw jij hebt ook echt dun haar he " en dan denk ik thanks wist ik nog niet inderdaad.
Kan, maar aangezien iedere dag stylen te veel werk kost en ongezond is voor je haar en daarbij ik jou niet eens ken, laat ik mijn haar zoals het natuurlijk bedoeld is.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:02 schreef Cry het volgende:
[..]
Smaken verschillen, het liefst zie ik dit bij een vrouw.
blijft een 6jequote:Op maandag 4 juni 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij is 6 tot de macht 18 heter met lang haar.
Nee.quote:
: D thanks, ach ja had erger gekund, mensen denken ook wel dat ik mijn haar stijl omdat zo stijlquote:Op maandag 4 juni 2012 15:05 schreef rosepetals het volgende:
[..]
AwhIk vind het er helemaal niet zo dun uitzien
En het is zo mooi lang
Wees blij je had ook dit kunnen hebben:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 15:11 schreef Loppe het volgende:
zou wel een fotootje willen van de meiden hier
Jou haar ziet er toch wel prima uit?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
: D thanks, ach ja had erger gekund, mensen denken ook wel dat ik mijn haar stijl omdat zo stijlMaar mijn haar groeit wel snel gelukkig , sommige meisjes met kort haar beweren dat hun haar nauwelijks groeit ... Dat lijkt me ook erg klote wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |