Nee, dit is een colbertquote:Op maandag 4 juni 2012 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aan de jas te zien is dit een foto uit de franse tijd van plus minus 1776?
In een staartje wel jaquote:Op maandag 4 juni 2012 13:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
No way, dat zijn er geen 175.Maar het ziet er verder wel mooi uit.
Te makkelijk deze.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat doe jij op het station? Zal ik even naar je toe lopen?.
Mooi hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, dit is een colbert
[ afbeelding ]
Janet Jackson uit 1996quote:Op maandag 4 juni 2012 13:27 schreef rosepetals het volgende:
Super onduidelijk dit, want met een crappy cam een foto gemaakt van een al crappy foto
Maar dit was met 175 stuks. Het zijn wel krullen dus dan is het altijd ''meer'' plus mijn eigen haar ertussen, maar het is wel een verschil.
[ afbeelding ]
Hahaha jaquote:
Dat ziet er inderdaad uit als veel minder, mis ook eigenlijk de gezonde glans, ziet er nu was dof uit.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik weet niet of het goed zichtbaar is, ik heb een staartje in.. Dit is alles zeg maar, 175 stuks.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik weet niet of het goed zichtbaar is, ik heb een staartje in.. Dit is alles zeg maar, 175 stuks.
[ afbeelding ]
Heb je die housebroek eronder?quote:Op maandag 4 juni 2012 13:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, dit is een colbert
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Meloewa het volgende:
Mh kut goodluck charm... Kan me herrineren dat je mooi lang dik haar van jezelf had. En roseeee wauw wat dik haar op die foto echt mooi
ahahaha de tt icm jouw username lol xDquote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Cry het volgende:
vrouwen en hun haren wat een achterlijk combinatie.
Ik heb een foto van haar gezien mét gezicht, wie wil mij aanraken.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:40 schreef Meloewa het volgende:
Mh kut goodluck charm... Kan me herrineren dat je mooi lang dik haar van jezelf had. En roseeee wauw wat dik haar op die foto echt mooi
Ik ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar gezien mét gezicht, wie wil mij aanraken.
van goodluckcharm of van mij, want van mij kan niet ik ben zeer selectief...quote:Op maandag 4 juni 2012 14:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar gezien mét gezicht, wie wil mij aanraken.
Wat twijfel je dan?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
van goodluckcharm of van mij, want van mij kan niet ik ben zeer selectief...
Nee, mensen hebben niet in ene zomaar een foto van je... die heb jij gegeven of iemand waar jij ze aan hebt gegeven.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja omdat het zomaar kan natuurlijk. Maar sta er niet mee op forum open en bloot.
Dus het is helemaal niet erg als iedere vrouw een kort pittig kapsel neemt aangezien dat stukken makkelijker te verzorgen is?quote:Op maandag 4 juni 2012 14:28 schreef Cry het volgende:
vrouwen en hun haren wat een achterlijk combinatie.
ja dat snap ik.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, mensen hebben niet in ene zomaar een foto van je... die heb jij gegeven of iemand waar jij ze aan hebt gegeven.
En CC bedoelde volgens mij ts.
Van rosepetals.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
van goodluckcharm of van mij, want van mij kan niet ik ben zeer selectief...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |