Omdat strakke jurkjes en hoge hakken uit de mode zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef SpecialK het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom vrouwen steeds vaker in dat soort dingen rondlopen. Word er nou niet bepaald warm van![]()
Sorry, TS.
Dat is geen reden om een hobbezak aan te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat strakke jurkjes en hoge hakken uit de mode zijn
Ben je mal... dat gaat nooit uit de mode.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dus jij volgt maar hersendood de mode in plaats van gewoon je eigen stijl te hebben?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
nee, dit is mode...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee. Dit valt buiten alle categorieën behalve lelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Het is trouwens geen hobbezak hoorhij is wat losser dan een normale broek maar hij is echt leuk. Het plaatje is ook te klein om hem goed te zien..
Maar ja, mannen vinden alles wat niet onder de categorie 'sexy' valt lelijk.
Al je collega's lachen nu waarschijnlijk om die belachelijke broek van je, en het is nog zo vroeg.quote:
Dat.. en ik werk met grote klanten en ik zie die mannen ook zo raar kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Al je collega's lachen nu waarschijnlijk om die belachelijke broek van je, en het is nog zo vroeg.
Dit. het is toch warm, alleen hommos dragen nu een broek.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Letstalk het volgende:
Doe em gewoon uit op werk, sowieso dat ze dan opeens niet meer zeuren
Is een iPhone in de mode? moet ik even weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig zijn pet-rocks weer helemaal in. In plaats van iPhone. Je hebt ongeveer hetzelfde bereik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is een iPhone in de mode? moet ik even weten.
Dan ga ik zo nog er eentje bestellen. Want in de mode zijn is natuurlijk helemaal te kek.
Terwijl ik zit te typen smijt Deetch deze reactie neer. En ik sta er volledig achter!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef Deetch het volgende:
Ik vind het wel een leuke broek, trek je er niks van aan.
Overigens mee doen aan de "mode" is wel erg onzelfstandig, bepaal zelf wat je leuk vindt.
Als je geen jurkjes draagt omdat dat niet meer mode is dan zal je nooit zo kunnen denken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je iets van aantrekt wat anderen van je (kleding) denken dan ben je erg onzeker idd. Je kan ook denken: wat kan mij het boeien want hun van mn broek denken en lekker in je broekie blijven rondlopen.
Ik had geen betere, en ik kan niet op de site van Mangoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeie foto. Ik kan het niet echt zien zo
soms kan ik best lief zijn ;-)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Terwijl ik zit te typen smijt Deetch deze reactie neer. En ik sta er volledig achter!
Dit en als je het zelf wel een mooie broek vindt wat maak je je dan druk?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeie foto. Ik kan het niet echt zien zo
Ah, nee ik hou niet van tijger/luipaardprint. Maar lekker boeiend, gewoon doen wat je aanwilt. Ik loop ook niet met de mode mee qua kleren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had geen betere, en ik kan niet op de site van MangoMoet je daar even kijken op de website, en dan is het een broek met een luipaardprint..
Die broek kan uit, je collega's zullen altijd een rotkop blijven houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Nu voel ik me onzeker en wil ik naar huis om me om te kleden.
Luipaardprint, verschrikkelijk, de enige mannen die jou nog willen heten Wesley of Damianoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had geen betere, en ik kan niet op de site van MangoMoet je daar even kijken op de website, en dan is het een broek met een luipaardprint..
Dit dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die broek kan uit, je collega's zullen altijd een rotkop blijven houden.
[..]
Gewoon aan doen joh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij beslist dus niet wat je mooi vindt maar die relnichten en anorexiapatienten die in de modeindustrie zitten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niet haten op jurkjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je moet zo'n kort spijkerbroekje aandoen, dat is in de mode.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wees blij dat het grote klanten zijn, voor kleine klanten zit die broek veel meer op ooghoogte.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat.. en ik werk met grote klanten en ik zie die mannen ook zo raar kijken
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat het grote klanten zijn, voor kleine klanten zit die broek veel meer op ooghoogte.
Normaal draag ik dat wel op werk.. Niet superstrakke jurkjes, want die kruipen bij mij omhoog als ik op hakken loop.. Vandaag dacht ik eens anders te zijn. Wordt mij niet in dank afgenomen.quote:
'uit de mode'quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt, maar dat draag ik niet op werk..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je moet zo'n kort spijkerbroekje aandoen, dat is in de mode.
Onzeker....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oke daag mensen, ik race even Eindhoven City in om een jurkje te kopen.
Ik vind hem mooi!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een superleuke broek! lekker luchtig, gecombineerd met een zwart strapless topje en zwarte slipppers.. En dan vraagt iedereen aan mij of ik ben blijven logeren op het werk, en ze zegegn gewoon ronduit dat ze het echt een lelijke broek vinden
Daarmee maak je jezelf pas echt belachelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dus eindelijk de pyama uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Erger kon het toch niet worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarmee maak je jezelf pas echt belachelijk.
Ziet er toch best leuk uit. Niks van aantrekken TS.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een superleuke broek! lekker luchtig, gecombineerd met een zwart strapless topje en zwarte slipppers.. En dan vraagt iedereen aan mij of ik ben blijven logeren op het werk, en ze zegegn gewoon ronduit dat ze het echt een lelijke broek vinden
Dit gaat niet zo lekker samen met dragen wat in de mode is. TS zegt zelf dat ze een strak rokje en hoge hakken niet draagt omdat dat uit de mode is.. en dit dus blijkbaar niet. Dus blijkbaar interesseert het haar wel wat anderen ervan vinden. Mode draag je omdat je het belangrijk vind dat anderen niet denken dat je ouderwets bent ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je iets van aantrekt wat anderen van je (kleding) denken dan ben je erg onzeker idd. Je kan ook denken: wat kan mij het boeien want hun van mn broek denken en lekker in je broekie blijven rondlopen.
Ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef White_Flower het volgende:
Laat ze de tering krijgen. Draag gewoon wat jij leuk vindt hoor.
dit dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef valek het volgende:
[..]
Jij beslist dus niet wat je mooi vindt maar die relnichten en anorexiapatienten die in de modeindustrie zitten?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geen reden om een hobbezak aan te doen.
[..]
Dat ding is ook gewoon lelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen playbackte dat nummer bij Henny Huisman's Mini Playback show, beste song van de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:
Heb je daar in rondgelopen anno 2012?McHammer belde net waar zijn broek was.
Mannen en modequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]Gewoon aandoen, als het aan mannen ligt dan is dat ten alle tijden de mode.
TS leest de Viva.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:
STOP! FASHION TIME !quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
MC Hammer is anders wel echt een baas hoor.
Ik dacht dat jurkjes uit de mode waren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb een heel leuk jurkje gescoord maar ik loop nog steeds in mijn pyamabroek omdat ie zo fijn zit![]()
En ik moest wel lachen om die MC Hammer opmerking maar zo los zit ie echt niet, het is geen harembroek
Dan liep ik gister wel ontzettend voor lul, toen ik een strakke jurk MET hakken aanhad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Strakke jurkjes waarin je alle rondingen ziet ja.. Deze is niet strak en niet wijd
Zo zie je het printje beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:15 schreef Waaghals het volgende:
kan de broek niet eens fatsoenlijk zien op dit plaatje
Redelijk ordinair hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zo zie je het printje beter
[ afbeelding ]
Sup kelly.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nehh ik kan het hebben, ik heb nog niemand horen zeggen dat het ordinair is, alleen dat het op een pyama lijktquote:
Is dat je pyama broek?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb heul geen negerinnenreetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is dat je pyama broek?
Hij is ook best ordinair. Ik zie gelijk zo'n dikke negerinnenreet erin voor me![]()
Broek, uit! Broek, uit! Broek, uit!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:24 schreef Kluts het volgende:
Maar wat is nu het punt van dit topic? Ik bedoel, je hebt nu 2 pagina's praktisch vol met bevestiging dat je collega's gelijk hebben, en nu?
Het zijn inderdaad wel die grijze muisjes die een lang h&m shirt met een witte legging en allstars dragen iedere dag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef Waaghals het volgende:
Ik kan de broek in zijn geheel nog steeds niet goed beoordelen.
Maar andere mensen uitlachen om hun kleding![]()
Zijn ook meestal mensen in een C&A kloffie uitgezocht door mams of zuslief
Tja, iedereen zijn eigen stijl he. Dan moet je een grote meid zijn en er mee dealen en je niets van anderen aantrekken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad wel die grijze muisjes die een lang h&m shirt met een witte legging en allstars dragen iedere dag.
LOLWUT?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:
-Datdus- wil dat de illuminati van FoK! dit topic kaapt.
Niets van aantrekken meid!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad wel die grijze muisjes die een lang h&m shirt met een witte legging en allstars dragen iedere dag.
Ik heb max smithing, als jij max mining hebt, dan kunnen we full rune maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey post pics van jezelf
wats je ping?
add me@runescape
:$:$:$
Tja maar niemand vind het leuk om uitgelachen te worden. Iedereen die zegt dat andermans mening hun ECHT niets doet lult uit zn nekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja, iedereen zijn eigen stijl he. Dan moet je een grote meid zijn en er mee dealen en je niets van anderen aantrekken.
Ik vind het mooi, laat ze maar haten ze weten niet wat mode is!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je maar een grijze legging en allstars aantrekken. En mensen die geen fuck geven bestaan wel degelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Tja maar niemand vind het leuk om uitgelachen te worden. Iedereen die zegt dat andermans mening hun ECHT niets doet lult uit zn nek
Doe 'm uit, je zit toch in de auto... en maak dan nog eens een foto.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om er nou een heel topic over te openen is dan wel weer ietwat te ver doorslaan naar de andere kant hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Tja maar niemand vind het leuk om uitgelachen te worden. Iedereen die zegt dat andermans mening hun ECHT niets doet lult uit zn nek
Ik sta op een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe 'm uit, je zit toch in de auto... en maak dan nog eens een foto.
In elk geval ben jij modebewust bezig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ben je 55?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu zonder broek graag, dan kan ik aan de hand van de foto's even afwegen hoe de broek ongeveer zit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:57 schreef Bazch het volgende:
TS zo'n broek op zichzelf is redelijk ordinair. Totaal pic om te laten zien of je het kan hebben
Hey ik zie die controller daar liggen speel je ook xbox ofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hoofd maar ik heb in ieder geval bruin haar
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hey ik zie die controller daar liggen speel je ook xbox of
Dat dierenprintje is wel ordinair te noemen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef rosepetals het volgende:
Mwha, ik vind het niet heel mooi, maar ook niet lelijk ofzo.
Damn die broekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef rosepetals het volgende:
En dan heeft hij aardig veel weg van een hobbezak.quote:
met zon recht model broek en print krijg je pyama-broek effect. als je er een blouse op doet krijg je een ander effect dan je combinatie van vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef blue-eye het volgende:
[..]
met zon recht model broek en print krijg je pyama-broek effect. als je er een blouse op doet krijg je een ander effect dan je combinatie van vandaag
Dit klopt wel, ik heb dezelfde broek in het helemaal zwart en die draag ik wel met een blouse en dat ziet er heel anders uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef blue-eye het volgende:
[..]
met zon recht model broek en print krijg je pyama-broek effect. als je er een blouse op doet krijg je een ander effect dan je combinatie van vandaag
waarom draag je een broek? Wees origineel :S draag niksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit klopt wel, ik heb dezelfde broek in het helemaal zwart en die draag ik wel met een blouse en dat ziet er heel anders uit
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:52 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
waarom draag je een broek? Wees origineel :S draag niks
Dat dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ts alleen maar naar complimentjes aan het vissen is.![]()
echt niet, zou ze nooit doen, ze is puur, lief, zorgzaam. Nimmer zou ze ons zo verkrachten, vernederen, neen, ik geloof je nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ts alleen maar naar complimentjes aan het vissen is.![]()
Muneer du Beerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:05 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
echt niet, zou ze nooit doen, ze is puur, lief, zorgzaam. Nimmer zou ze ons zo verkrachten, vernederen, neen, ik geloof je niet
pics van jou dan kan ik beoordelen of het bij jou past. wel jouw hele lichaam he!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
ze laat je net zo hard vallen als socious.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:08 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
hallo, zullen wij daten? Morgen om 7 uur kom ik je ophalen, neem slagroom mee
kan ik samen met hem huilenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
ze laat je net zo hard vallen als socious.
gr
Ja, hoi, hier hebben we een dm knopje voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:08 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
hallo, zullen wij daten? Morgen om 7 uur kom ik je ophalen, neem slagroom mee
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, hoi, hier hebben we een dm knopje voor.;@ ;@:@
:$:4:$
Omg de slowchat-sniper. One Shot, One Killquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, hoi, hier hebben we een dm knopje voor.;@ ;@:@
:$:4:$
WAAR IS SOCIOS?!?!?!?!??!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
ze laat je net zo hard vallen als socious.
gr
Hmmm, ik ben uit de mode....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omg de slowchat-sniper. One Shot, One Kill
Chillen in die campingstoelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Treinen spotten samen met mij, een koelbox en wat bier.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Klaag de persoon aan die het heeft gemaakt, jij kunt er immers niks aan doen dat je geen modebesef hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:11 schreef Toradora het volgende:
Maar als jij het mooi vind, gewoon aantrekken, en om je collega's te laten zien dat je niet met je laat sollen, Maandag gewoon weer aantrekken.
oh mevrouw heeft ook een meningquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef Meloewa het volgende:
ik vind het een beetje zon '' hier kom ik aan geschoffeld broek'''
Ik ben mevrouw met de juiste mening.quote:
Goede keuzequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben mevrouw met de juiste mening.
sowieso vind ik wijde broeken niks aan, skinny zijn nog best.
je bedoelt van die felgekleure skinny jeans, of gewoon strakke spijkerbroeken. Dat laatste staat namelijk wel leuk, die felle skinny jeans zien er niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben mevrouw met de juiste mening.
sowieso vind ik wijde broeken niks aan, skinny zijn nog best.
mag ik op het internet nog wat zelfvertrouwen tonenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven
gewoon doen alsof ze gelijk hebben en op het meest cruciale moment sla je toequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven
ja zwart vind ik het mooist bij mij, maar ik vind voor in de zomergekleurde skinnys ook wel mooi terwijl die eerst lelijk vond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:57 schreef sthomass het volgende:
[..]
je bedoelt van die felgekleure skinny jeans, of gewoon strakke spijkerbroeken. Dat laatste staat namelijk wel leuk, die felle skinny jeans zien er niet uit.
Al die dikke zeugen in skinny jeans, zien er in ieder geval niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja zwart vind ik het mooist bij mij, maar ik vind voor in de zomergekleurde skinnys ook wel mooi terwijl die eerst lelijk vond.
ja maar ik ben smalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:59 schreef sthomass het volgende:
[..]
Al die dikke zeugen in skinny jeans, zien er in ieder geval niet uit.
Zomers in ieder geval..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar ik ben smal
[ afbeelding ] leukkkk
nee, beter naar het leger des heils brengen, maar die willen het wss ook niet dus gooi maar gwn wegquote:
Ligt eraan extra brengt gewoon nog ¤6.50/kg op. Leger des Heils gebruikt alleen geestelijk gehandicapten om de kleding te sorteren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nee, beter naar het leger des heils brengen, maar die willen het wss ook niet dus gooi maar gwn weg
harde postquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ligt eraan extra brengt gewoon nog ¤6.50/kg op. Leger des Heils gebruikt alleen geestelijk gehandicapten om de kleding te sorteren.
De waarheid is hard.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
geestelijk gehandicapten en leger des heils in één zin
Het is zomer, knip die broekspijpen wel even af, zo kort mogelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar ik ben smal
[ afbeelding ] leukkkk
ik heb altijd een hele broek aan in de zomerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is zomer, knip die broekspijpen wel even af, zo kort mogelijk.
Geen hotpants?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb altijd een hele broek aan in de zomer
Show je benen, tis heet!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb altijd een hele broek aan in de zomer
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
Wat dragen de jonge mannetjes hier dan in de zomer?
Alleen kwaliteitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
Wat dragen de jonge mannetjes hier dan in de zomer?
Ik zie deze broeken trouwens net in de reclame van de Vroom en Dreesman, ook zo'n kerel met zo'n broek. Ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar ik ben smal
[ afbeelding ] leukkkk
Maak van je hele broek...dus je onderlichaamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt niet leuk om daarmee te spottenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Maak van je hele broek...dus je onderlichaam
Nu zie ik meer je grote cup D boobs
Heb je echt cup D?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt niet leuk om daarmee te spotten
Je komt een beetje onzeker over. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Stond die broek ook op die foto?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk broek, ziet er ook comfi uit,quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Nee lulquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:48 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Heb je echt cup D?![]()
Hoe ziet die broek er helemaal uit dan? Op die foto's lijkt het niet raar...maar je ziet alleen een stukje
Gewoon houden wat je hebt, tenzij je van plan bent bij te komen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb; een grote B, of een kleine C. Maar ik wil wel graag een D
Als dat B is, hoe groot moet D dan wel niet zijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb; een grote B, of een kleine C. Maar ik wil wel graag een D
Would hit, whatever she wears.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ziet er ook niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:24 schreef xSouL het volgende:
Vrouwen die drollenvangers aandoen
Wat is er mis met dit:
[ afbeelding ]
Korter mag altijd, overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |