Omdat strakke jurkjes en hoge hakken uit de mode zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef SpecialK het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom vrouwen steeds vaker in dat soort dingen rondlopen. Word er nou niet bepaald warm van![]()
Sorry, TS.
Dat is geen reden om een hobbezak aan te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat strakke jurkjes en hoge hakken uit de mode zijn
Ben je mal... dat gaat nooit uit de mode.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dus jij volgt maar hersendood de mode in plaats van gewoon je eigen stijl te hebben?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
nee, dit is mode...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee. Dit valt buiten alle categorieën behalve lelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Het is trouwens geen hobbezak hoorhij is wat losser dan een normale broek maar hij is echt leuk. Het plaatje is ook te klein om hem goed te zien..
Maar ja, mannen vinden alles wat niet onder de categorie 'sexy' valt lelijk.
Al je collega's lachen nu waarschijnlijk om die belachelijke broek van je, en het is nog zo vroeg.quote:
Dat.. en ik werk met grote klanten en ik zie die mannen ook zo raar kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Al je collega's lachen nu waarschijnlijk om die belachelijke broek van je, en het is nog zo vroeg.
Dit. het is toch warm, alleen hommos dragen nu een broek.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Letstalk het volgende:
Doe em gewoon uit op werk, sowieso dat ze dan opeens niet meer zeuren
Is een iPhone in de mode? moet ik even weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee tegenwoordig zijn pet-rocks weer helemaal in. In plaats van iPhone. Je hebt ongeveer hetzelfde bereik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Is een iPhone in de mode? moet ik even weten.
Dan ga ik zo nog er eentje bestellen. Want in de mode zijn is natuurlijk helemaal te kek.
Terwijl ik zit te typen smijt Deetch deze reactie neer. En ik sta er volledig achter!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef Deetch het volgende:
Ik vind het wel een leuke broek, trek je er niks van aan.
Overigens mee doen aan de "mode" is wel erg onzelfstandig, bepaal zelf wat je leuk vindt.
Als je geen jurkjes draagt omdat dat niet meer mode is dan zal je nooit zo kunnen denken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je iets van aantrekt wat anderen van je (kleding) denken dan ben je erg onzeker idd. Je kan ook denken: wat kan mij het boeien want hun van mn broek denken en lekker in je broekie blijven rondlopen.
Ik had geen betere, en ik kan niet op de site van Mangoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeie foto. Ik kan het niet echt zien zo
soms kan ik best lief zijn ;-)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:26 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Terwijl ik zit te typen smijt Deetch deze reactie neer. En ik sta er volledig achter!
Dit en als je het zelf wel een mooie broek vindt wat maak je je dan druk?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeie foto. Ik kan het niet echt zien zo
Ah, nee ik hou niet van tijger/luipaardprint. Maar lekker boeiend, gewoon doen wat je aanwilt. Ik loop ook niet met de mode mee qua kleren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had geen betere, en ik kan niet op de site van MangoMoet je daar even kijken op de website, en dan is het een broek met een luipaardprint..
Die broek kan uit, je collega's zullen altijd een rotkop blijven houden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Nu voel ik me onzeker en wil ik naar huis om me om te kleden.
Luipaardprint, verschrikkelijk, de enige mannen die jou nog willen heten Wesley of Damianoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik had geen betere, en ik kan niet op de site van MangoMoet je daar even kijken op de website, en dan is het een broek met een luipaardprint..
Dit dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die broek kan uit, je collega's zullen altijd een rotkop blijven houden.
[..]
Gewoon aan doen joh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jij beslist dus niet wat je mooi vindt maar die relnichten en anorexiapatienten die in de modeindustrie zitten?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niet haten op jurkjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je moet zo'n kort spijkerbroekje aandoen, dat is in de mode.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wees blij dat het grote klanten zijn, voor kleine klanten zit die broek veel meer op ooghoogte.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat.. en ik werk met grote klanten en ik zie die mannen ook zo raar kijken
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wees blij dat het grote klanten zijn, voor kleine klanten zit die broek veel meer op ooghoogte.
Normaal draag ik dat wel op werk.. Niet superstrakke jurkjes, want die kruipen bij mij omhoog als ik op hakken loop.. Vandaag dacht ik eens anders te zijn. Wordt mij niet in dank afgenomen.quote:
'uit de mode'quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Klopt, maar dat draag ik niet op werk..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je moet zo'n kort spijkerbroekje aandoen, dat is in de mode.
Onzeker....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oke daag mensen, ik race even Eindhoven City in om een jurkje te kopen.
Ik vind hem mooi!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een superleuke broek! lekker luchtig, gecombineerd met een zwart strapless topje en zwarte slipppers.. En dan vraagt iedereen aan mij of ik ben blijven logeren op het werk, en ze zegegn gewoon ronduit dat ze het echt een lelijke broek vinden
Daarmee maak je jezelf pas echt belachelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dus eindelijk de pyama uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Erger kon het toch niet worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Daarmee maak je jezelf pas echt belachelijk.
Ziet er toch best leuk uit. Niks van aantrekken TS.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een superleuke broek! lekker luchtig, gecombineerd met een zwart strapless topje en zwarte slipppers.. En dan vraagt iedereen aan mij of ik ben blijven logeren op het werk, en ze zegegn gewoon ronduit dat ze het echt een lelijke broek vinden
Dit gaat niet zo lekker samen met dragen wat in de mode is. TS zegt zelf dat ze een strak rokje en hoge hakken niet draagt omdat dat uit de mode is.. en dit dus blijkbaar niet. Dus blijkbaar interesseert het haar wel wat anderen ervan vinden. Mode draag je omdat je het belangrijk vind dat anderen niet denken dat je ouderwets bent ofzo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je iets van aantrekt wat anderen van je (kleding) denken dan ben je erg onzeker idd. Je kan ook denken: wat kan mij het boeien want hun van mn broek denken en lekker in je broekie blijven rondlopen.
Ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef White_Flower het volgende:
Laat ze de tering krijgen. Draag gewoon wat jij leuk vindt hoor.
dit dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:42 schreef valek het volgende:
[..]
Jij beslist dus niet wat je mooi vindt maar die relnichten en anorexiapatienten die in de modeindustrie zitten?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Dat is geen reden om een hobbezak aan te doen.
[..]
Dat ding is ook gewoon lelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen playbackte dat nummer bij Henny Huisman's Mini Playback show, beste song van de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:
Heb je daar in rondgelopen anno 2012?McHammer belde net waar zijn broek was.
Mannen en modequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]Gewoon aandoen, als het aan mannen ligt dan is dat ten alle tijden de mode.
TS leest de Viva.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |