Omdat strakke jurkjes en hoge hakken uit de mode zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef SpecialK het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom vrouwen steeds vaker in dat soort dingen rondlopen. Word er nou niet bepaald warm van![]()
Sorry, TS.
Dat is geen reden om een hobbezak aan te doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat strakke jurkjes en hoge hakken uit de mode zijn
Ben je mal... dat gaat nooit uit de mode.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dus jij volgt maar hersendood de mode in plaats van gewoon je eigen stijl te hebben?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
nee, dit is mode...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee. Dit valt buiten alle categorieën behalve lelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Het is trouwens geen hobbezak hoorhij is wat losser dan een normale broek maar hij is echt leuk. Het plaatje is ook te klein om hem goed te zien..
Maar ja, mannen vinden alles wat niet onder de categorie 'sexy' valt lelijk.
Al je collega's lachen nu waarschijnlijk om die belachelijke broek van je, en het is nog zo vroeg.quote:
Dat.. en ik werk met grote klanten en ik zie die mannen ook zo raar kijkenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Al je collega's lachen nu waarschijnlijk om die belachelijke broek van je, en het is nog zo vroeg.
Dit. het is toch warm, alleen hommos dragen nu een broek.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Letstalk het volgende:
Doe em gewoon uit op werk, sowieso dat ze dan opeens niet meer zeuren
Is een iPhone in de mode? moet ik even weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |