Dat ding is ook gewoon lelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een superleuke broek! lekker luchtig, gecombineerd met een zwart strapless topje en zwarte slipppers.. En dan vraagt iedereen aan mij of ik ben blijven logeren op het werk, en ze zegegn gewoon ronduit dat ze het echt een lelijke broek vinden
Nu voel ik me onzeker en wil ik naar huis om me om te kleden.
Iedereen playbackte dat nummer bij Henny Huisman's Mini Playback show, beste song van de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:
Heb je daar in rondgelopen anno 2012?McHammer belde net waar zijn broek was.
Mannen en modequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]Gewoon aandoen, als het aan mannen ligt dan is dat ten alle tijden de mode.
TS leest de Viva.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een superleuke broek! lekker luchtig, gecombineerd met een zwart strapless topje en zwarte slipppers.. En dan vraagt iedereen aan mij of ik ben blijven logeren op het werk, en ze zegegn gewoon ronduit dat ze het echt een lelijke broek vinden
Nu voel ik me onzeker en wil ik naar huis om me om te kleden.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:45 schreef Pharkus het volgende:
STOP! FASHION TIME !quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
MC Hammer is anders wel echt een baas hoor.
Ik dacht dat jurkjes uit de mode waren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb een heel leuk jurkje gescoord maar ik loop nog steeds in mijn pyamabroek omdat ie zo fijn zit![]()
En ik moest wel lachen om die MC Hammer opmerking maar zo los zit ie echt niet, het is geen harembroek
Dan liep ik gister wel ontzettend voor lul, toen ik een strakke jurk MET hakken aanhad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Strakke jurkjes waarin je alle rondingen ziet ja.. Deze is niet strak en niet wijd
Zo zie je het printje beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:15 schreef Waaghals het volgende:
kan de broek niet eens fatsoenlijk zien op dit plaatje
Redelijk ordinair hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zo zie je het printje beter
[ afbeelding ]
Sup kelly.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nehh ik kan het hebben, ik heb nog niemand horen zeggen dat het ordinair is, alleen dat het op een pyama lijktquote:
Is dat je pyama broek?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb heul geen negerinnenreetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is dat je pyama broek?
Hij is ook best ordinair. Ik zie gelijk zo'n dikke negerinnenreet erin voor me![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |