STOP! FASHION TIME !quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
MC Hammer is anders wel echt een baas hoor.
Ik dacht dat jurkjes uit de mode waren?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:10 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik heb een heel leuk jurkje gescoord maar ik loop nog steeds in mijn pyamabroek omdat ie zo fijn zit![]()
En ik moest wel lachen om die MC Hammer opmerking maar zo los zit ie echt niet, het is geen harembroek
Dan liep ik gister wel ontzettend voor lul, toen ik een strakke jurk MET hakken aanhad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Strakke jurkjes waarin je alle rondingen ziet ja.. Deze is niet strak en niet wijd
Zo zie je het printje beterquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:15 schreef Waaghals het volgende:
kan de broek niet eens fatsoenlijk zien op dit plaatje
Redelijk ordinair hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zo zie je het printje beter
[ afbeelding ]
Sup kelly.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nehh ik kan het hebben, ik heb nog niemand horen zeggen dat het ordinair is, alleen dat het op een pyama lijktquote:
Is dat je pyama broek?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb heul geen negerinnenreetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Is dat je pyama broek?
Hij is ook best ordinair. Ik zie gelijk zo'n dikke negerinnenreet erin voor me![]()
Broek, uit! Broek, uit! Broek, uit!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:24 schreef Kluts het volgende:
Maar wat is nu het punt van dit topic? Ik bedoel, je hebt nu 2 pagina's praktisch vol met bevestiging dat je collega's gelijk hebben, en nu?
Het zijn inderdaad wel die grijze muisjes die een lang h&m shirt met een witte legging en allstars dragen iedere dag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef Waaghals het volgende:
Ik kan de broek in zijn geheel nog steeds niet goed beoordelen.
Maar andere mensen uitlachen om hun kleding![]()
Zijn ook meestal mensen in een C&A kloffie uitgezocht door mams of zuslief
Tja, iedereen zijn eigen stijl he. Dan moet je een grote meid zijn en er mee dealen en je niets van anderen aantrekken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad wel die grijze muisjes die een lang h&m shirt met een witte legging en allstars dragen iedere dag.
LOLWUT?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:27 schreef Ame_thyst het volgende:
-Datdus- wil dat de illuminati van FoK! dit topic kaapt.
Niets van aantrekken meid!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad wel die grijze muisjes die een lang h&m shirt met een witte legging en allstars dragen iedere dag.
Ik heb max smithing, als jij max mining hebt, dan kunnen we full rune maken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey post pics van jezelf
wats je ping?
add me@runescape
:$:$:$
Tja maar niemand vind het leuk om uitgelachen te worden. Iedereen die zegt dat andermans mening hun ECHT niets doet lult uit zn nekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja, iedereen zijn eigen stijl he. Dan moet je een grote meid zijn en er mee dealen en je niets van anderen aantrekken.
Ik vind het mooi, laat ze maar haten ze weten niet wat mode is!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je maar een grijze legging en allstars aantrekken. En mensen die geen fuck geven bestaan wel degelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Tja maar niemand vind het leuk om uitgelachen te worden. Iedereen die zegt dat andermans mening hun ECHT niets doet lult uit zn nek
Doe 'm uit, je zit toch in de auto... en maak dan nog eens een foto.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Om er nou een heel topic over te openen is dan wel weer ietwat te ver doorslaan naar de andere kant hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Tja maar niemand vind het leuk om uitgelachen te worden. Iedereen die zegt dat andermans mening hun ECHT niets doet lult uit zn nek
Ik sta op een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe 'm uit, je zit toch in de auto... en maak dan nog eens een foto.
In elk geval ben jij modebewust bezig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ben je 55?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu zonder broek graag, dan kan ik aan de hand van de foto's even afwegen hoe de broek ongeveer zit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:57 schreef Bazch het volgende:
TS zo'n broek op zichzelf is redelijk ordinair. Totaal pic om te laten zien of je het kan hebben
Hey ik zie die controller daar liggen speel je ook xbox ofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hoofd maar ik heb in ieder geval bruin haar
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hey ik zie die controller daar liggen speel je ook xbox of
Dat dierenprintje is wel ordinair te noemen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef rosepetals het volgende:
Mwha, ik vind het niet heel mooi, maar ook niet lelijk ofzo.
Damn die broekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hoofd maar ik heb in ieder geval bruin haar
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef rosepetals het volgende:
En dan heeft hij aardig veel weg van een hobbezak.quote:
met zon recht model broek en print krijg je pyama-broek effect. als je er een blouse op doet krijg je een ander effect dan je combinatie van vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat strakke jurkjes en hoge hakken uit de mode zijn
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef blue-eye het volgende:
[..]
met zon recht model broek en print krijg je pyama-broek effect. als je er een blouse op doet krijg je een ander effect dan je combinatie van vandaag
Dit klopt wel, ik heb dezelfde broek in het helemaal zwart en die draag ik wel met een blouse en dat ziet er heel anders uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef blue-eye het volgende:
[..]
met zon recht model broek en print krijg je pyama-broek effect. als je er een blouse op doet krijg je een ander effect dan je combinatie van vandaag
waarom draag je een broek? Wees origineel :S draag niksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit klopt wel, ik heb dezelfde broek in het helemaal zwart en die draag ik wel met een blouse en dat ziet er heel anders uit
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:52 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
waarom draag je een broek? Wees origineel :S draag niks
Dat dusquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ts alleen maar naar complimentjes aan het vissen is.![]()
echt niet, zou ze nooit doen, ze is puur, lief, zorgzaam. Nimmer zou ze ons zo verkrachten, vernederen, neen, ik geloof je nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die niet door hebben dat ts alleen maar naar complimentjes aan het vissen is.![]()
Muneer du Beerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:05 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
echt niet, zou ze nooit doen, ze is puur, lief, zorgzaam. Nimmer zou ze ons zo verkrachten, vernederen, neen, ik geloof je niet
pics van jou dan kan ik beoordelen of het bij jou past. wel jouw hele lichaam he!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een superleuke broek! lekker luchtig, gecombineerd met een zwart strapless topje en zwarte slipppers.. En dan vraagt iedereen aan mij of ik ben blijven logeren op het werk, en ze zegegn gewoon ronduit dat ze het echt een lelijke broek vinden
Nu voel ik me onzeker en wil ik naar huis om me om te kleden.
ze laat je net zo hard vallen als socious.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:08 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
hallo, zullen wij daten? Morgen om 7 uur kom ik je ophalen, neem slagroom mee
kan ik samen met hem huilenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
ze laat je net zo hard vallen als socious.
gr
Ja, hoi, hier hebben we een dm knopje voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:08 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
hallo, zullen wij daten? Morgen om 7 uur kom ik je ophalen, neem slagroom mee
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, hoi, hier hebben we een dm knopje voor.;@ ;@:@
:$:4:$
Omg de slowchat-sniper. One Shot, One Killquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, hoi, hier hebben we een dm knopje voor.;@ ;@:@
:$:4:$
WAAR IS SOCIOS?!?!?!?!??!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
ze laat je net zo hard vallen als socious.
gr
Hmmm, ik ben uit de mode....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat strakke jurkjes en hoge hakken uit de mode zijn
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omg de slowchat-sniper. One Shot, One Kill
Chillen in die campingstoelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Treinen spotten samen met mij, een koelbox en wat bier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |