Nu zonder broek graag, dan kan ik aan de hand van de foto's even afwegen hoe de broek ongeveer zit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zo zie je het printje beter
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:57 schreef Bazch het volgende:
TS zo'n broek op zichzelf is redelijk ordinair. Totaal pic om te laten zien of je het kan hebben
Hey ik zie die controller daar liggen speel je ook xbox ofquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hoofd maar ik heb in ieder geval bruin haar
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hey ik zie die controller daar liggen speel je ook xbox of
Dat dierenprintje is wel ordinair te noemen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef rosepetals het volgende:
Mwha, ik vind het niet heel mooi, maar ook niet lelijk ofzo.
Damn die broekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hoofd maar ik heb in ieder geval bruin haar
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:44 schreef rosepetals het volgende:
En dan heeft hij aardig veel weg van een hobbezak.quote:
met zon recht model broek en print krijg je pyama-broek effect. als je er een blouse op doet krijg je een ander effect dan je combinatie van vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Omdat strakke jurkjes en hoge hakken uit de mode zijn
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef blue-eye het volgende:
[..]
met zon recht model broek en print krijg je pyama-broek effect. als je er een blouse op doet krijg je een ander effect dan je combinatie van vandaag
Dit klopt wel, ik heb dezelfde broek in het helemaal zwart en die draag ik wel met een blouse en dat ziet er heel anders uitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:49 schreef blue-eye het volgende:
[..]
met zon recht model broek en print krijg je pyama-broek effect. als je er een blouse op doet krijg je een ander effect dan je combinatie van vandaag
waarom draag je een broek? Wees origineel :S draag niksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit klopt wel, ik heb dezelfde broek in het helemaal zwart en die draag ik wel met een blouse en dat ziet er heel anders uit
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:52 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
waarom draag je een broek? Wees origineel :S draag niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |