quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Klaag de persoon aan die het heeft gemaakt, jij kunt er immers niks aan doen dat je geen modebesef hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:11 schreef Toradora het volgende:
Maar als jij het mooi vind, gewoon aantrekken, en om je collega's te laten zien dat je niet met je laat sollen, Maandag gewoon weer aantrekken.
oh mevrouw heeft ook een meningquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef Meloewa het volgende:
ik vind het een beetje zon '' hier kom ik aan geschoffeld broek'''
Ik ben mevrouw met de juiste mening.quote:
Goede keuzequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben mevrouw met de juiste mening.
sowieso vind ik wijde broeken niks aan, skinny zijn nog best.
je bedoelt van die felgekleure skinny jeans, of gewoon strakke spijkerbroeken. Dat laatste staat namelijk wel leuk, die felle skinny jeans zien er niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben mevrouw met de juiste mening.
sowieso vind ik wijde broeken niks aan, skinny zijn nog best.
mag ik op het internet nog wat zelfvertrouwen tonenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven
gewoon doen alsof ze gelijk hebben en op het meest cruciale moment sla je toequote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het is moeilijk bescheiden te blijven
ja zwart vind ik het mooist bij mij, maar ik vind voor in de zomergekleurde skinnys ook wel mooi terwijl die eerst lelijk vond.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:57 schreef sthomass het volgende:
[..]
je bedoelt van die felgekleure skinny jeans, of gewoon strakke spijkerbroeken. Dat laatste staat namelijk wel leuk, die felle skinny jeans zien er niet uit.
Al die dikke zeugen in skinny jeans, zien er in ieder geval niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja zwart vind ik het mooist bij mij, maar ik vind voor in de zomergekleurde skinnys ook wel mooi terwijl die eerst lelijk vond.
ja maar ik ben smalquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:59 schreef sthomass het volgende:
[..]
Al die dikke zeugen in skinny jeans, zien er in ieder geval niet uit.
Zomers in ieder geval..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar ik ben smal
[ afbeelding ] leukkkk
nee, beter naar het leger des heils brengen, maar die willen het wss ook niet dus gooi maar gwn wegquote:
Ligt eraan extra brengt gewoon nog ¤6.50/kg op. Leger des Heils gebruikt alleen geestelijk gehandicapten om de kleding te sorteren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
nee, beter naar het leger des heils brengen, maar die willen het wss ook niet dus gooi maar gwn weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |