harde postquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ligt eraan extra brengt gewoon nog ¤6.50/kg op. Leger des Heils gebruikt alleen geestelijk gehandicapten om de kleding te sorteren.
De waarheid is hard.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
geestelijk gehandicapten en leger des heils in één zin
Het is zomer, knip die broekspijpen wel even af, zo kort mogelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar ik ben smal
[ afbeelding ] leukkkk
ik heb altijd een hele broek aan in de zomerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is zomer, knip die broekspijpen wel even af, zo kort mogelijk.
Geen hotpants?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb altijd een hele broek aan in de zomer
Show je benen, tis heet!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb altijd een hele broek aan in de zomer
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
Wat dragen de jonge mannetjes hier dan in de zomer?
Alleen kwaliteitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
Wat dragen de jonge mannetjes hier dan in de zomer?
Ik zie deze broeken trouwens net in de reclame van de Vroom en Dreesman, ook zo'n kerel met zo'n broek. Ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar ik ben smal
[ afbeelding ] leukkkk
Maak van je hele broek...dus je onderlichaamquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hoofd maar ik heb in ieder geval bruin haar
Echt niet leuk om daarmee te spottenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:40 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Maak van je hele broek...dus je onderlichaam
Nu zie ik meer je grote cup D boobs
Heb je echt cup D?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt niet leuk om daarmee te spotten
Je komt een beetje onzeker over. Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Stond die broek ook op die foto?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk broek, ziet er ook comfi uit,quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een superleuke broek! lekker luchtig, gecombineerd met een zwart strapless topje en zwarte slipppers.. En dan vraagt iedereen aan mij of ik ben blijven logeren op het werk, en ze zegegn gewoon ronduit dat ze het echt een lelijke broek vinden
Nu voel ik me onzeker en wil ik naar huis om me om te kleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |