Ja snap ikquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik wil niks meer. Geen nep haar... ik heb nog liever mijn bob die ik dan gewoon laat groeien. Dit is echt een verschrikking.
"Oh nee, ze hebben mijn haar verprutst! Dit is het einde van de wereld, dus maak ik gelijk maar een topic op Fok!"quote:
Juist, ik zie het probleem niet echt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef KritischeMassa het volgende:
popje toch...
Nou ja, loop je de komende maand toch met een oranje leeuwenpruik rond
Ja, bij de Anko.. Ga ik mij zo eens in verdiepenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:39 schreef blue-eye het volgende:
is ze aangesloten bij de kappersbranche of iets dergelijks? kan je bij hun je klacht indienen.
Ziet er idd wel beter uit dan dit vieze New Kids matjequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef KritischeMassa het volgende:
popje toch...
Nou ja, loop je de komende maand toch met een oranje leeuwenpruik rond
quote:
Wat is een bob?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik wil niks meer. Geen nep haar... ik heb nog liever mijn bob die ik dan gewoon laat groeien. Dit is echt een verschrikking.
Ik heb een foto van vóór het drama van gisteren.. wacht even zoekenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef rosepetals het volgende:
Kan je een foto plaatsen met je gezicht afgeschermd ofzo?
Vroegah zetten ze een pan op je hoofd en dan knip je eromheen. Zo'n helmkapsel.quote:
Moet dit ook bij extensions? Iedereen die ziet hoe ik erbij loop snapt wel dat dit de bedoeling niet hoort te zijn voor die prijsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:48 schreef blue-eye het volgende:
ik hoop voor je dat je foto's hebt: voor de behandeling, kan van paar weken geleden. en zoals het vandaag is om het verschil te kunnen laten zien aan bv anko morgen kan het anders zijn.
mijn haar zit volgende dag altijd anders als ik van kapper vandaan kom.
quote:
Een kapsel of iemand die de auto bestuurt terwijl de rest laveloos in de auto zit te kotsen.quote:
Of het is een naam van een lieve jongenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Een kapsel of iemand die de auto bestuurt terwijl de rest laveloos in de auto zit te kotsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |