Don't do it. Tenzij je alleen een paar extensions voor volume wilt, dat kan geen kwaad..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heel veel vrouwen hebben tegenwoordig extensions. In het begin vond ik eht een beetje een raar idee maar nu zou ik ze eigenlijk ook wel willen.
Van het kort knippen heb ik niet echt spijt, kort haar is ook leuk voor een keer. Van de extensions heb ik alleen spijt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, had je het maar niet kort moeten laten knippen eerder.
Je hebt toch al lang haar, of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heel veel vrouwen hebben tegenwoordig extensions. In het begin vond ik eht een beetje een raar idee maar nu zou ik ze eigenlijk ook wel willen.
Misschien is het een beroepsdeformatie, maar als een overeenkomst met mij niet wordt nagekomen is 'geld terug en schadevordering instellen' altijd het eerste wat in me opkomt.quote:
Ik heb al een aantal dingen gedaan om mijn geld in ieder geval terug te vorderen. Een schadevergoeding hoef ik opzich niet, als ik mijn geld maar terugkrijg en NOOIT meer daarheen hoef.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Misschien is het een beroepsdeformatie, maar als een overeenkomst met mij niet wordt nagekomen is 'geld terug en schadevordering instellen' altijd het eerste wat in me opkomt.
Dat hoef je niet als je niet wilt. En je bent te goed voor deze wereld, in ieder geval voor die prutsers.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal dingen gedaan om mijn geld in ieder geval terug te vorderen. Een schadevergoeding hoef ik opzich niet, als ik mijn geld maar terugkrijg en NOOIT meer daarheen hoef.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Dat hoef je niet als je niet wilt. En je bent te goed voor deze wereld, in ieder geval voor die prutsers.
Spannend, wat een cliffhanger dit.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Net een mailtje teruggehad van de eigenaresse. Ze betreurt het en vraagt of ik we een afspraak in kunnen plannen om het kapsel te bekijken en een oplossing te zoeken.
Heb nu teruggemaild dat ik best een asfpraak wil maken en snap dat ze ernaar wilt kijken maar dat ik geen andere oplossing meer wil dan mijn geld terug. Nu dus weer afwachten...
Hahahahah PWND PWNDquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Gisteren teruggeweest naar de kapper voor die lelijke extensions. Wilde eigenlijk mijn geld terug maar dacht; ik geef ze een kans om het te fixen. Zegt madame: 'Ja, ik zie wat je bedoeld. Ik kan je eigen haar wel even uitdunnen, dan valt het wat beter.. Ik kan ook wel meer extensions erbij zetten maar ja dat kost dan weer geld'. Waarop ik antwoord dat ik écht geen rooie rotcent meer ga betalen. Dus begint ze mijn haar uit te dunnen...
In plaats van een volle bos haar bovenop en dan miezerige extensions die eronderuit bungelen, heb ik nu alleen een miezerig laagje haar. En tot overmaat van ramp heeft ze per ongeluk/expres aan de voorkant een hele pluk kortgeknipt![]()
Eerst heb ik een potje gehuild en nu ben ik een e-mail aan het typen naar de eigenaresse dat ik mijn geld terug wil.
Leedvermaak is toch altijd wel grappig natuurlijk. Daarom zijn die filmpjes ook altijd goud waarop je mensen hard op hun muil ziet gaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:39 schreef Kutstudent het volgende:
Dit is echt een typisch gevalletje: Nobody gives a fuck, maar het is leedvermaak dus we volgen het toch maar.
Nou ja, weet je; sinds ik die extensions heb draag ik mijn haar in een staart of in een knot. Dat ging opzich wel gewoon. Maar nu die bitch een hele hap uit mijn haar aan de voorkant heeft gehaald, kan die pluk niet meer met het staartje mee. Dus nu moet ik die weghouden met een schuifspeldje, maar er steken constant wel haartjes uitquote:Op maandag 4 juni 2012 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
Wauw echt klote als dit je overkomt. Ben ook altijd zo bang voor kappers die het gewoon niet goed doen. Gewoon 1 goede vinden en nooit meer naar een ander gaan.
Hoop dat je je geld terugkrijgt TS.
Ziet het er nu wel normaal uit of ga je met sjaaltjes op je hoofd over straat?
Ik zal als ik thuis ben wel eens wat fotos posten...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef rosepetals het volgende:
Zou nog steeds graag een foto willen zien van de (mislukte) extensions
Okequote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal als ik thuis ben wel eens wat fotos posten...
Precies, en daarom lopen dit soort kuttopics goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leedvermaak is toch altijd wel grappig natuurlijk. Daarom zijn die filmpjes ook altijd goud waarop je mensen hard op hun muil ziet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |