Nouja, garantie op de extensions.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat grappig. Garantie op je haar, nooit eerder van gehoord.
Krijgt TS weer opmerkingen over pittige korte kapsels.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Gewoon tondeuse op standje 4. Probleem helemaal opgelost.
geen idee. ik bedoelde dat je nu een foto maakt en niet over een week of drie als je haar weer wat bijgegroeid is of extensions verder gezakt zijn etc. etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet dit ook bij extensions? Iedereen die ziet hoe ik erbij loop snapt wel dat dit de bedoeling niet hoort te zijn voor die prijs
Oh ja, ik heb sowieso wel fotos dus dat moet wel goed komen. Eerst even reactie op de mail afwachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:14 schreef blue-eye het volgende:
[..]
geen idee. ik bedoelde dat je nu een foto maakt en niet over een week of drie als je haar weer wat bijgegroeid is of extensions verder gezakt zijn etc. etc.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Klik dan op die quote. Is een topic over haar broek.
Dus jij gaat voor elk feestje naar de kapper om even voor 2 uur je kapsel geod te hebben zitten en daarna is het toch verwaaid of ben je zo dronken dat je er niet eens meer aan denkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper verricht wonderen..
Misschien kan je de extensions van de TS overnemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:59 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn haar valt uit door chemo, wees blij dat je nog haar hebt..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Misschien kan je de extensions van de TS overnemen.
Clip ins? waar kan je die kopen? En blijven die goed zitten?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
Welke manier kreeg je extensions? Je kan ook een wave proberen, dit te laten doen bij de afroshop. Dat is een stuk goedkoper.
Of je kan clip ins proberen... Succes ermee meid, vind het rot voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |