had ik maar constant volumequote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef sinepedraap het volgende:
Wat moet het zwaar zijn om lang haar met een hoop glans en volume te hebben.
Ik heb wel een beetje een gekke tipquote:Op maandag 4 juni 2012 12:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ah dik haar dat is echt fijn voor volume etcjaloers
Ja dat is ook het beste dan inderdaad. Ik heb heeeeel stijl haar ja, en het is ook nog eens heel fijn. Dus ik heb echt volume shampoo nodig wil het wat volume tonen
en ja miss dat maar eens doen. Al doe ik weleen slapen na het douche met vlechtjes en dan heb ik de volgende golfjes... Maar toch vinden mensen en ik zelf stijl het mooist bij mij. En nee daar ben je nu wel van genezen lijkt mij
ik zou ook nooit meer aannemen nee.
haha liefquote:Op maandag 4 juni 2012 12:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een gekke tipMaar bij mij werkt dat heel goed als ik veeel volume wil. Moet je een hoge staart maken, echt helemaal bovenop je hoofd, en dan het elastiekje half om je haar, dat je een soort knotje hebt, je haar niet helemaal door de lus halen, snap je? De rest van je haar die eruit steekt om het knotje draaien.. Daarmee gaan slapen, en dan heb je de volgende dag wel een mooi volume
Zo dus, maar ik doe het nog hoger![]()
[ afbeelding ]
Ik had een foto gezien van je haar en het zag er heel mooi uit hoorquote:Op maandag 4 juni 2012 12:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha liefja daar heb ik al eens iets van gehoord een keer. Maar dat schijnt inderdaad te helpen. Maar dan zou jij vast heeeeel veel volume hebben, wel mooi
jaaa ik ga het wel een keer uitproberen. Buiten volume shampoo's nog niet veel uitgeprobeerd
dus goede tip
Gaat aan het eind van de dag gewoon weer liggen of niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje een gekke tipMaar bij mij werkt dat heel goed als ik veeel volume wil. Moet je een hoge staart maken, echt helemaal bovenop je hoofd, en dan het elastiekje half om je haar, dat je een soort knotje hebt, je haar niet helemaal door de lus halen, snap je? De rest van je haar die eruit steekt om het knotje draaien.. Daarmee gaan slapen, en dan heb je de volgende dag wel een mooi volume
Zo dus, maar ik doe het nog hoger![]()
[ afbeelding ]
Nee niet echt, ik heb sowieso luchtig haar.. Even met je vingers doorheen en het zit weer wat boller.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gaat aan het eind van de dag gewoon weer liggen of niet?
Volume:quote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat de tering is "volume" m.b.t. een kapseltje eigenlijk?
??quote:Op maandag 4 juni 2012 12:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, dus als ik wax in doe en drie dagen niet douche heet dat "volume". Die moet ik onthouden.
Gewoon als je uit de douche komt even kkhard met de handdoek erdoorheen en dan ff kammen, dan zit het ook zo.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik heb sowieso luchtig haar.. Even met je vingers doorheen en het zit weer wat boller.
[..]
Volume:
[ afbeelding ]
Plat:
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op maandag 4 juni 2012 12:43 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik had een foto gezien van je haar en het zag er heel mooi uit hoor![]()
Nee.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon als je uit de douche komt even kkhard met de handdoek erdoorheen en dan ff kammen, dan zit het ook zo.
Wij mannen kunnen ons haar gewoon wassen met douchegel en ons lichaam gewoon wassen met shampoo. Bij vrouwen is dat vet ingewikkeld man, kan je beter niet mee bemoeien en lekker laten.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon als je uit de douche komt even kkhard met de handdoek erdoorheen en dan ff kammen, dan zit het ook zo.
Ik gebruikte laatst inderdaad ook gewoon douchegel als shampoo maar toen dat in m'n oog kwam, godverdomme man, ik kon 10 minuten niks zien. Dat is bij shampoo veel minder.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wij mannen kunnen ons haar gewoon wassen met douchegel en ons lichaam gewoon wassen met shampoo. Bij vrouwen is dat vet ingewikkeld man, kan je beter niet mee bemoeien en lekker laten.
Ja ze kunnen echt precies hetzelfde haar inzetten als je zelf hebt.. Dat doen ze wel erg goed. Dezelfde soort krul, precies dezelfde kleur.quote:Op maandag 4 juni 2012 13:06 schreef snakelady het volgende:
Ik heb slag/krullen ( ook pas sinds 4 jaar, daarvoor stijl.). denk dat je dan toch al geen extrentions kan of wel? hebben ze dat ook in een mooie krul?
hmm, misschien toch eens kijken dan, heb namelijk wel dun en weinig haar, hoewel het door de slag/krul al heel wat lijktquote:Op maandag 4 juni 2012 13:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ze kunnen echt precies hetzelfde haar inzetten als je zelf hebt.. Dat doen ze wel erg goed. Dezelfde soort krul, precies dezelfde kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |