Jawel, op Emporium zat het echt leuk. Half hoog opgestoken en de rest met krullen, je zag mijn bob ook niet meer op die manier.quote:
Ik zag je lopen en ik moest kotsen van jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:02 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Jawel, op Emporium zat het echt leuk. Half hoog opgestoken en de rest met krullen, je zag mijn bob ook niet meer op die manier.
Waarom dan naar een andere kapper gaan en daarna nog een keer als je al een goeie kapper had?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper verricht wonderen..
Echt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zag je lopen en ik moest kotsen van je
Kan ze ook je gezicht ombouwen dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper verricht wonderen..
Mijn eigen kapper zet geen extensions, en kan dit ook niet meer goedknippen.. Maar hij kan er wel mooie kapsels van maken voor feestjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom dan naar een andere kapper gaan en daarna nog een keer als je al een goeie kapper had?
jaquote:
okequote:
Nee grapje, stiekem ging ik mij afberen, maar dat vertel ik liever niet hierquote:
Oh zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper zet geen extensions, en kan dit ook niet meer goedknippen.. Maar hij kan er wel mooie kapsels van maken voor feestjes.
Omdat ze dat geld niet terug krijgt en er geen recht op heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Eerst je haar verknallen met te weinig extensions. Daarna terugkomen naar dezelfde kapper, opnieuw je haar laten verknallen.![]()
Schat, waarom heb je niet gewoon je geld teruggevraagd en een andere kwalitatieve kapper opgezocht?
Is dat zo? Zoiets is wel lastig te bewijzen. Kan ik mij voorstellen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat ze dat geld niet terug krijgt en er geen recht op heeft.
Neehoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is dat zo? Zoiets is wel lastig te bewijzen. Kan ik mij voorstellen.
Had er door haar eigen kapper ook in laten knippen in een poging het goed te krijgen. Leuk topic was dat welquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Is dat zo? Zoiets is wel lastig te bewijzen. Kan ik mij voorstellen.
En Ts en haar pyjamabroek.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef Fascination het volgende:
Ts en haar haar: een neverending story.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen hoofd maar ik heb in ieder geval bruin haar
Wat grappig. Garantie op je haar, nooit eerder van gehoordquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehoor.
TS laat extensions zetten.
TS is niet blij met het resultaat.
TS laat haar eigen kapper in de extensions knippen.garantie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |