Don't do it. Tenzij je alleen een paar extensions voor volume wilt, dat kan geen kwaad..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heel veel vrouwen hebben tegenwoordig extensions. In het begin vond ik eht een beetje een raar idee maar nu zou ik ze eigenlijk ook wel willen.
Van het kort knippen heb ik niet echt spijt, kort haar is ook leuk voor een keer. Van de extensions heb ik alleen spijt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja, had je het maar niet kort moeten laten knippen eerder.
Je hebt toch al lang haar, of niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Heel veel vrouwen hebben tegenwoordig extensions. In het begin vond ik eht een beetje een raar idee maar nu zou ik ze eigenlijk ook wel willen.
Misschien is het een beroepsdeformatie, maar als een overeenkomst met mij niet wordt nagekomen is 'geld terug en schadevordering instellen' altijd het eerste wat in me opkomt.quote:
Ik heb al een aantal dingen gedaan om mijn geld in ieder geval terug te vorderen. Een schadevergoeding hoef ik opzich niet, als ik mijn geld maar terugkrijg en NOOIT meer daarheen hoef.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Misschien is het een beroepsdeformatie, maar als een overeenkomst met mij niet wordt nagekomen is 'geld terug en schadevordering instellen' altijd het eerste wat in me opkomt.
Dat hoef je niet als je niet wilt. En je bent te goed voor deze wereld, in ieder geval voor die prutsers.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal dingen gedaan om mijn geld in ieder geval terug te vorderen. Een schadevergoeding hoef ik opzich niet, als ik mijn geld maar terugkrijg en NOOIT meer daarheen hoef.
quote:Op zondag 3 juni 2012 20:45 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Dat hoef je niet als je niet wilt. En je bent te goed voor deze wereld, in ieder geval voor die prutsers.
Spannend, wat een cliffhanger dit.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Net een mailtje teruggehad van de eigenaresse. Ze betreurt het en vraagt of ik we een afspraak in kunnen plannen om het kapsel te bekijken en een oplossing te zoeken.
Heb nu teruggemaild dat ik best een asfpraak wil maken en snap dat ze ernaar wilt kijken maar dat ik geen andere oplossing meer wil dan mijn geld terug. Nu dus weer afwachten...
Hahahahah PWND PWNDquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Gisteren teruggeweest naar de kapper voor die lelijke extensions. Wilde eigenlijk mijn geld terug maar dacht; ik geef ze een kans om het te fixen. Zegt madame: 'Ja, ik zie wat je bedoeld. Ik kan je eigen haar wel even uitdunnen, dan valt het wat beter.. Ik kan ook wel meer extensions erbij zetten maar ja dat kost dan weer geld'. Waarop ik antwoord dat ik écht geen rooie rotcent meer ga betalen. Dus begint ze mijn haar uit te dunnen...
In plaats van een volle bos haar bovenop en dan miezerige extensions die eronderuit bungelen, heb ik nu alleen een miezerig laagje haar. En tot overmaat van ramp heeft ze per ongeluk/expres aan de voorkant een hele pluk kortgeknipt![]()
Eerst heb ik een potje gehuild en nu ben ik een e-mail aan het typen naar de eigenaresse dat ik mijn geld terug wil.
Leedvermaak is toch altijd wel grappig natuurlijk. Daarom zijn die filmpjes ook altijd goud waarop je mensen hard op hun muil ziet gaan.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:39 schreef Kutstudent het volgende:
Dit is echt een typisch gevalletje: Nobody gives a fuck, maar het is leedvermaak dus we volgen het toch maar.
Nou ja, weet je; sinds ik die extensions heb draag ik mijn haar in een staart of in een knot. Dat ging opzich wel gewoon. Maar nu die bitch een hele hap uit mijn haar aan de voorkant heeft gehaald, kan die pluk niet meer met het staartje mee. Dus nu moet ik die weghouden met een schuifspeldje, maar er steken constant wel haartjes uitquote:Op maandag 4 juni 2012 11:34 schreef JackieBrown het volgende:
Wauw echt klote als dit je overkomt. Ben ook altijd zo bang voor kappers die het gewoon niet goed doen. Gewoon 1 goede vinden en nooit meer naar een ander gaan.
Hoop dat je je geld terugkrijgt TS.
Ziet het er nu wel normaal uit of ga je met sjaaltjes op je hoofd over straat?
Ik zal als ik thuis ben wel eens wat fotos posten...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:38 schreef rosepetals het volgende:
Zou nog steeds graag een foto willen zien van de (mislukte) extensions
Okequote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik zal als ik thuis ben wel eens wat fotos posten...
Precies, en daarom lopen dit soort kuttopics goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Leedvermaak is toch altijd wel grappig natuurlijk. Daarom zijn die filmpjes ook altijd goud waarop je mensen hard op hun muil ziet gaan.
Deze vrouwquote:Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Okeben erg benieuwd.
Tijdje geleden zag ik iemand zo lopen
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze deel 1 er niet bij zet waarbij duidelijk wordt dat ze door de ene kapper de extensies heeft laten zetten en door een andere kapper het model heeft laten verneuken en nu toch nog het geld terug wilt van de extensions zetter.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Precies, en daarom lopen dit soort kuttopics goed.
Aanklagen...quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Net weer een mail gehad. Mevrouw zegt: het gaat om een garantie op de extensions, het is niet een ' niet goed geld terug' garantie' ..
Wat nu?
Je zei toch dat ze te weinig extensions hadden geplaatst waardoor de overloop van je echte haar niet mooi is? Ze zouden het opnieuw kunnen doen, en dan meer plaatsen. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet echt trek meer in hebt.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Net weer een mail gehad. Mevrouw zegt: het gaat om een garantie op de extensions, het is niet een ' niet goed geld terug' garantie' ..
Wat nu?
Nu niets. Haar groeit vanzelf wel weer aan. Pokon kan dit proces aanzienlijk versnellen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat nu?
Geen ouders hebben die alles voor je betalenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
Beter las je je ondertitel voor je dit ging doen.
Ja Roos, jij hebt ook ervaring met extensions he? Ik heb er 175 besteld en ik zou er dus ook zogenaamd 175 in hebben. Maar het is een zo enorm lullig plukje haar, no way dat dat er 175 zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Je zei toch dat ze te weinig extensions hadden geplaatst waardoor de overloop van je echte haar niet mooi is? Ze zouden het opnieuw kunnen doen, en dan meer plaatsen. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet echt trek meer in hebt.
Ik denk dat je gelijk hebt, ik geloof dat ik er ook 175 had en ik had een enorme bos haar. Heb je het haar van te voren kunnen bekijken, het bosje zelf? Leek het toen wel aardig wat?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja Roos, jij hebt ook ervaring met extensions he? Ik heb er 175 besteld en ik zou er dus ook zogenaamd 175 in hebben. Maar het is een zo enorm lullig plukje haar, no way dat dat er 175 zijn.
Laat een vriendin tellen hoeveel het er zijn. ≠ 175? Mail sturen dat je je geld terug wil.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja Roos, jij hebt ook ervaring met extensions he? Ik heb er 175 besteld en ik zou er dus ook zogenaamd 175 in hebben. Maar het is een zo enorm lullig plukje haar, no way dat dat er 175 zijn.
Mwah, ze ging constant per ' pakje' haar achter de counter de bondjes kort knippen, dus heb niet gezien hoeveel het in totaal was. Had heel de tijd zeg maar maar 1 pakje haar op mijn schoot per keer.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt, ik geloof dat ik er ook 175 had en ik had een enorme bos haar. Heb je het haar van te voren kunnen bekijken, het bosje zelf? Leek het toen wel aardig wat?
Temptation is a Motherfuckerquote:Op maandag 4 juni 2012 12:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Geen ouders hebben die alles voor je betalen
Ik zou dit dan in het gesprek aangeven, ze konden zelf toch ook wel zien dat het dus niet goed was, te dun? Als ze geen geld terug geven is dat mooi kut, dan zou je het een 2e keer kunnen proberen of niks meer doenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, ze ging constant per ' pakje' haar achter de counter de bondjes kort knippen, dus heb niet gezien hoeveel het in totaal was. Had heel de tijd zeg maar maar 1 pakje haar op mijn schoot per keer.
waarom had jij extensions... Voor de lengte of anders?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zou dit dan in het gesprek aangeven, ze konden zelf toch ook wel zien dat het dus niet goed was, te dun? Als ze geen geld terug geven is dat mooi kut, dan zou je het een 2e keer kunnen proberen of niks meer doen![]()
Bij mij was het zo dat het haar heel gauw lelijk werd, ze vielen zelfs uitik had wel de garantie van het herzetten, maar het haar moest ik steeds zelf blijven betalen. Heeft me ook echt veel gekost.
Ja ik had echt heel erg lang haar, en had ik het kort gedaanquote:Op maandag 4 juni 2012 12:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
waarom had jij extensions... Voor de lengte of anders?
Ja dat is wel jammer zijn toch beslissingen die je maar niet te snel moet makenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik had echt heel erg lang haar, en had ik het kort gedaanEcht spijt, dus voor lengte.. Ook een drama en er maar mee gestopt, eigenlijk is nu pas mijn haar weer op de lengte als het was voor ik het knipte.
Ja ik heb heel dik haar.. Ben er nu wel blij mee, zou er ook nooit meer wat vanaf laten knippen (alleen dode puntjes dan)quote:Op maandag 4 juni 2012 12:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer zijn toch beslissingen die je maar niet te snel moet makenjij hebt wel best dik haar of niet? Want dat heb ik dus niet. Ja nu weet je in ieder geval dat je het nooit meer moet doen.
Ik ga een keer in de 3 maanden om te knippen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je hebt toch al lang haar, of niet?
Hoe vaak gaan jullie eigenlijk meestal naar de kapper, om het echt te laten knippen (dus niet bijkleuren ofzo)?
Ah dik haar dat is echt fijn voor volume etcquote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik heb heel dik haar.. Ben er nu wel blij mee, zou er ook nooit meer wat vanaf laten knippen (alleen dode puntjes dan)
Heb jij stijl haar? Je kan het met een carmen set proberen te krullen, dan krijg je wel mooi volume.
Ja ik doe het echt nooit meer, tijdje terug voor een bruiloft werden mij nepstukjes aangeboden maar ook dat wil ik niet meer.Trauma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |