Nouja, garantie op de extensions.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat grappig. Garantie op je haar, nooit eerder van gehoord.
Krijgt TS weer opmerkingen over pittige korte kapsels.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:09 schreef Spouwerranger het volgende:
Gewoon tondeuse op standje 4. Probleem helemaal opgelost.
geen idee. ik bedoelde dat je nu een foto maakt en niet over een week of drie als je haar weer wat bijgegroeid is of extensions verder gezakt zijn etc. etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet dit ook bij extensions? Iedereen die ziet hoe ik erbij loop snapt wel dat dit de bedoeling niet hoort te zijn voor die prijs
Oh ja, ik heb sowieso wel fotos dus dat moet wel goed komen. Eerst even reactie op de mail afwachten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:14 schreef blue-eye het volgende:
[..]
geen idee. ik bedoelde dat je nu een foto maakt en niet over een week of drie als je haar weer wat bijgegroeid is of extensions verder gezakt zijn etc. etc.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Klik dan op die quote. Is een topic over haar broek.
Dus jij gaat voor elk feestje naar de kapper om even voor 2 uur je kapsel geod te hebben zitten en daarna is het toch verwaaid of ben je zo dronken dat je er niet eens meer aan denkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mijn eigen kapper verricht wonderen..
Misschien kan je de extensions van de TS overnemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:59 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn haar valt uit door chemo, wees blij dat je nog haar hebt..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Misschien kan je de extensions van de TS overnemen.
Clip ins? waar kan je die kopen? En blijven die goed zitten?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:37 schreef rosepetals het volgende:
Welke manier kreeg je extensions? Je kan ook een wave proberen, dit te laten doen bij de afroshop. Dat is een stuk goedkoper.
Of je kan clip ins proberen... Succes ermee meid, vind het rot voor je.
Ophouden met suggestieve opmerkingen maken, vunzaertquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:29 schreef S1nn3rz het volgende:
TS ik vind het heel erg wat je is overkomen. Als er iets is wat ik voor je kan doen dan laat je het maar weten.
alleen je geld maar? klinkt alsof je wel meer dan dat kunt vorderen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Gisteren teruggeweest naar de kapper voor die lelijke extensions. Wilde eigenlijk mijn geld terug maar dacht; ik geef ze een kans om het te fixen. Zegt madame: 'Ja, ik zie wat je bedoeld. Ik kan je eigen haar wel even uitdunnen, dan valt het wat beter.. Ik kan ook wel meer extensions erbij zetten maar ja dat kost dan weer geld'. Waarop ik antwoord dat ik écht geen rooie rotcent meer ga betalen. Dus begint ze mijn haar uit te dunnen...
In plaats van een volle bos haar bovenop en dan miezerige extensions die eronderuit bungelen, heb ik nu alleen een miezerig laagje haar. En tot overmaat van ramp heeft ze per ongeluk/expres aan de voorkant een hele pluk kortgeknipt![]()
Eerst heb ik een potje gehuild en nu ben ik een e-mail aan het typen naar de eigenaresse dat ik mijn geld terug wil.
Thanks dearquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:30 schreef AdoraBelle het volgende:
Aw... wat erg voor je Goodluck_Charm... *knuf* .
Like what?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
alleen je geld maar? klinkt alsof je wel meer dan dat kunt vorderen.
Ik wilde die paar maanden overbruggen omdat mijn eigen haar nu op een rotlengte is.. Maar ik heb spijt met alle extensions op mijn hoofdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 06:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is sowieso bizar dat je 1200 euro gaat betalen voor extensions.
Je hebt gewoon redelijk stijl haar van jezelf en zo kort was het niet eens (ja, ik heb de foto gezien), dus wat moet je met extensions?
Thanks.. I really appreciate itquote:Op zaterdag 2 juni 2012 03:29 schreef S1nn3rz het volgende:
TS ik vind het heel erg wat je is overkomen. Als er iets is wat ik voor je kan doen dan laat je het maar weten.
Je hebt gewoon recht op je geld terug, schadevergoeding, en evt behoorlijke nakoming. Ken je rechtenquote:
Gewoon niet teveel in de knoop zitten. Komt wel goed!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Mwah, haren nog steeds in een staart en een schuifspeldje voor dat gemolesteerde plukje.
Dat laatste gaat hem worden. Ik heb mijn lesje geleerd en wacht geduldig tot ik mijn eigen weelderige lokken weer terug heb.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:27 schreef Gezond2012 het volgende:
Flip-in-hair proberen. Of je hele hoofd laten weaven voor de rest van je leven. Of een lace front pruik uit China bestellen voor tijdelijk.
Of gewoon die krengen eruit en je haar laten groeien
Nou al met al, er zijn ergere dingen in de wereld, toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat laatste gaat hem worden. Ik heb mijn lesje geleerd en wacht geduldig tot ik mijn eigen weelderige lokken weer terug heb.
Tja, had je het maar niet kort moeten laten knippen eerder.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat laatste gaat hem worden. Ik heb mijn lesje geleerd en wacht geduldig tot ik mijn eigen weelderige lokken weer terug heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |