quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef Thaboel het volgende:
Hij is al een stap dichterbij dan dat jij bent hoor Sammie.
Dacht het niet ouwequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef Thaboel het volgende:
Hij is al een stap dichterbij dan dat jij bent hoor Sammie.
Oh vertel?quote:
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In augustus waarschijnlijk m'n amo.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.
Had ik gevraagd om jouw commentaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:59 schreef Im.Kant. het volgende:
Toch vind ik dat een kwaliteitsuser als sam beter verdient dan deze plagerijen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had ik gevraagd om jouw commentaar?
Gelukkig luister je zo goedquote:
Nou.quote:
Waar gaat het heen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vakantie geboekt
Wat zeggen jullie daarvan
U wilt niet naar de zon?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Mijn vakantie ook sinds gister bekend. 3 weken Denemarken
Kretaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Mijn vakantie ook sinds gister bekend. 3 weken Denemarken
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...quote:
Sam of Im.kant?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...
Weet het niet. Ouder vroegen of ik meeging. En Tegen een gratis vakantie zeg ik geen neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kreta![]()
Denemarken ja? Dat hoor je niet vaakWat is daar zoal te doen?
Sam fcoursequote:
Die was echt geniaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die Rubje moet wel episch geweest zijn als ik het zo lees
Okquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...
Allemaal kwaliteitsusersquote:
Nee. Was begin dit jaar wel op een schietvereniging om DSR te doen. Een vent die deed dat met een Thompson in .45 en Colt 1911 in .45. Uiteraard omgbouwd naar semi maar hij scheen wel authentiek te zijn, dus niet later nagebouwd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie ooit wel eens een WWII wapen geschoten?
Specifiek gemenebest wapens. Als wel kan je dan ook even erbij vermelden welke?
Hm, ik heb in principe geen automatisch vuur nodig. Van enkelschots kan ik later automatisch vuur maken. Maar mooi, dan weet ik in ieder geval 1 iemand bij wie ik kan aankloppen als ik wil weten of het realistisch klinktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee. Was begin dit jaar wel op een schietvereniging om DSR te doen. Een vent die deed dat met een Thompson in .45 en Colt 1911 in .45. Uiteraard omgbouwd naar semi maar hij scheen wel authentiek te zijn, dus niet later nagebouwd.
Laatst nog met een M2.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie ooit wel eens een WWII wapen geschoten?
Specifiek gemenebest wapens. Als wel kan je dan ook even erbij vermelden welke?
Jahoor, lekker met andermans geld gaan schuiven.quote:Volgens Marijnissen is de SP-kiezer erg praktisch. "Die redeneert: als ik honderd euro vraag en ik krijg er vijftig, dan ben ik daar niet slechter van geworden."
Wat is dat in hemelsnaam voor een redenatie??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jahoor, lekker met andermans geld gaan schuiven.
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:49 schreef Im.Kant. het volgende:
Misschien toch een rel?
Wat voor een rel was er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik eet vermoedelijk van http://blauwtogo.nl/quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag maar eens macaroni schotel maken met old Amsterdam en ham
Nope! Macaroni Schotel van mijn ouwe Indische omaquote:
Iets met sam die bang is dat ie niet geschikt is voor defensie en daarom slecht tegen grapjes kanquote:
heb jij het geduld haar te leren hoe daar mee om te gaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef Erasmo het volgende:
Mijn oma krijgt als proef een Ipad van Sensire
Zie edit, was enigszins onduidelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope! Macaroni Schotel van mijn ouwe Indische oma
Mwah, niet gelezen, maar Sammy moet eens minder een grote bek hebben, en zelf eens zien te presteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Iets met sam die bang is dat ie niet geschikt is voor defensie en daarom slecht tegen grapjes kan
Sensire leert het haar maar, dat is ook de proefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb jij het geduld haar te leren hoe daar mee om te gaan?
respect als ze straks gewoon daar mee om kan gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sensire leert het haar maar, dat is ook de proefZe is dan ook pas 90
Hoe kan dat nou Old Amsterdam is pas 27 jaar oudquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope! Macaroni Schotel van mijn ouwe Indische oma
Oude kaas is best bruikbaar, maar met Old Amsterdam smaakt het nog lekkerderderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou Old Amsterdam is pas 27 jaar oud
Waar steek ik precies een veer in m'n reet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dit dus.
En dan ga jij nu een veer in je reet steken omdat je drie weken opleiding hebt voltooid bezig bent te voltooien gaat aanvangen op een vastgelegde datum.. herstel, competent genoeg ben om 14 hele minuten op een hometrainer te kunnen zitten??
Chapeau.
Pannenkoek.
Onee, want ik heb nog niks gepresteerd in mijn leven en ik heb toch o zo'n grote bek! Ik ben echt een zelfingenomen arrogante rotzak.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwah, niet gelezen, maar Sammy moet eens minder een grote bek hebben, en zelf eens zien te presteren.
Old Amsterdam is heerlijke kaas (eet het zelf ook veel), alleen heb me door een kennis (kaasboer) laten vertellen dat het gros van die kazen in Duitsland d.m.v. het zogenaamde 'versneld rijpen' wordt gerijpt. Komt er op neer dat er een enorme hoeveelheid enzymen en andere troep in worden gespotenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oude kaas is best bruikbaar, maar met Old Amsterdam smaakt het nog lekkerderder
Enzymen zijn geen troepquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Old Amsterdam is heerlijke kaas (eet het zelf ook veel), alleen heb me door een kennis (kaasboer) laten vertellen dat het gros van die kazen in Duitsland d.m.v. het zogenaamde 'versneld rijpen' wordt gerijpt. Komt er op neer dat er een enorme hoeveelheid enzymen en andere troep in worden gespoten.
Ga jij nou maar weer lekker verder met rellen bioloogje van mequote:
Nee, ik dacht: even je onzin corrigeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef Im.Kant. het volgende:
Oh,
[..]
Ga jij nou maar weer lekker verder met rellen bioloogje van me
Het is goed met je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht: even je onzin corrigeren.
Je doet maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:20 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Het is goed met je.
Ik geloof mijn kaasboer.
... Die weet namelijk vast meer over kaas dan een eerstejaars biologiestudentje.quote:
Dat is wel waarschijnlijk inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:21 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
... Die weet namelijk vast meer over kaas dan een eerstejaars biologiestudentje.
Dit is overigens veel interessanter dan kaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar steek ik precies een veer in m'n reet?
[..]
Onee, want ik heb nog niks gepresteerd in mijn leven en ik heb toch o zo'n grote bek! Ik ben echt een zelfingenomen arrogante rotzak.![]()
Ik snap echt niet waar je het vandaan haalt dat ik een grote bek heb en dat ik niks gepresteerd heb ER. En je noemt me vanaf nu geen Sammy meer, begrepen? Ik ben je beste vriendje niet.
Newsflash kaas is niks meer dan door bacteriën aangetaste bedorven melkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Old Amsterdam is heerlijke kaas (eet het zelf ook veel), alleen heb me door een kennis (kaasboer) laten vertellen dat het gros van die kazen in Duitsland d.m.v. het zogenaamde 'versneld rijpen' wordt gerijpt. Komt er op neer dat er een enorme hoeveelheid enzymen en andere troep in worden gespoten.
Ik zal mijn kaasboer dan toch eens vragen waarom hij 'uit principe' geen Old Amsterdam zou willen verkopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Newsflash kaas is niks meer dan door bacteriën aangetaste bedorven melk
Afaik wordt Old Amsterdam niet met enzymen versneld gerijpt maar door hogere temperatuur en luchtvochtigheid.
Nee, maar het smaakt wel verrekte lekker over de macaroni, daar gaat het me omquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:12 schreef Erasmo het volgende:
Zolang je je maar realiseert dat Old Amsterdam geen oude kaas is
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Onee, want ik heb nog niks gepresteerd in mijn leven en ik heb toch o zo'n grote bek! Ik ben echt een zelfingenomen arrogante rotzak.![]()
Ik snap echt niet waar je het vandaan haalt dat ik een grote bek heb en dat ik niks gepresteerd heb ER. En je noemt me vanaf nu geen Sammy meer, begrepen? Ik ben je beste vriendje niet.
"Je kaasboer"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:33 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik zal mijn kaasboer dan toch eens vragen waarom hij 'uit principe' geen Old Amsterdam zou willen verkopen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Je kaasboer"____! Gewoon je pik eens wat vaker wassen dan gaat die lucht vanzelf weg
Doe nou maar gewoon effe lekker normaal in plaats van jezelf wat belangrijker voordoen dan je bent
Nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een Galtfactory-Rubje situatie!
Neh, te weinig smilies.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een Galtfactory-Rubje situatie!
En gij, Sammy, gij vreet zeker biologisch verantwoord, met een tabel naast je bord om het in te vullen?quote:
Alles sal reg kom!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef EllaN het volgende:
was ook ooit marinier in wording bij vrede en veiligheid. Toch best goed gekomen
.
Nee nee, wacht maar op Ravequote:
Hoewel ik betwijfel dat jouwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef EllaN het volgende:
was ook ooit marinier in wording bij vrede en veiligheid. Toch best goed gekomen
.
Heb een tijd tussen de Afrikaners gewoondquote:
Kijk komt helemaal goed met die gasten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef EllaN het volgende:
.
Surequote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk komt helemaal goed met die gasten.
Maar Sammie (JA IK NOEM JE SAMMIE GVD!) doet super neerbuigend over v&v terwijl hij net zijn keuring heeft doorstaan.
Ik lees online wel eens die Zuid-Afrikaanse kranten, en het is op zich best logisch, je kunt het gewoon lezen. Plaasbaasie is gewoon Burgermeester.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb een tijd tussen de Afrikaners gewoondbizar wereldje wel.
Een weekje is het gebrabbel maar binnen de kortste keren had ik het onder de knie
Uhm... Toen ik v&v deed was er zoiets als baangarantie (quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe zeker ben je eigenlijk van een plek bij Defensie na V&V? Heb wel eens gehoord van mensen die vrolijk dat V&V deden en vervolgens doodleuk een nee kregen
Paar pagina's terug?quote:
Onzinquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Paar pagina's terug?
En sws loop je wel vaker te haten op mbo.
Leg jezelf eens uit, jong. Wat is het verband tussen mijn kaasboer en 'belangrijk doen'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Je kaasboer"____! Gewoon je pik eens wat vaker wassen dan gaat die lucht vanzelf weg
Doe nou maar gewoon effe lekker normaal in plaats van jezelf wat belangrijker voordoen dan je bent
Jij haat al op alfa's omdat die 'alleen een makkelijke studie kiezen zodat ze lekker veel kunnen zuipen' (wat daar aan scheelt weet ik overigens niet). Wil niet weten wat je allemaal over MBO te zeggen hebt dan.quote:
Ik haat op luie alfa's die een alfa studie kiezen omdat ze dan denken dat ze geen flikker hoeven te doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:09 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Jij haat al op alfa's omdat die 'alleen een makkelijke studie kiezen zodat ze lekker veel kunnen zuipen' (wat daar aan scheelt weet ik overigens niet). Wil niet weten wat je allemaal over MBO te zeggen hebt dan.
Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschattingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:07 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Leg jezelf eens uit, jong. Wat is het verband tussen mijn kaasboer en 'belangrijk doen'?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik haat op luie alfa's mensen die genieten van hun leven die een alfa studie kiezen omdat ze dan denken dat ze geen flikker hoeven te doen. omdat ik zelf hartstikke zuur ben en geen bier lust
Jullie is almal baie befokquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Sammie, ge het geweun een veuls te grote bek
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jullie is almal baie befok
Ik moet met schaamte (quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
In het gedeelte waar jij pretendeert dichter bij het militaire te zijn dan zo'n V&V-klapjosti. Ware het niet dat jij nog steeds stickers aan de poort loopt te vragen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar steek ik precies een veer in m'n reet?
Hij heeft al z'n keuring gehaald he. En wel cluster 4.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In het gedeelte waar jij pretendeert dichter bij het militaire te zijn dan zo'n V&V-klapjosti. Ware het niet dat jij nog steeds stickers aan de poort loopt te vragen.
WTFquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In het gedeelte waar jij pretendeert dichter bij het militaire te zijn dan zo'n V&V-klapjosti. Ware het niet dat jij nog steeds stickers aan de poort loopt te vragen.
Cluster 4, Dus hup Sam, LMB doen!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij heeft al z'n keuring gehaald he. En wel cluster 4.
Achja, dat jij niet zo sterk bent in logisch redeneren en verbanden leggen kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Deze komt sowieso in het adoratietopic
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik moet met schaamte () toegeven dat ik normalerwijs kaas gewoon bij de AH haal. Zoals gesteld is 'mijn kaasboer' een kennis van mij. In die zin moet je het dan ook lezen. Waarom jij denkt dat 'een kaasboer hebben' iets om over op te scheppen is ontgaat mij nog wel.
Ik? Zuur? Welnee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuur genoegquote:
Gast. Lekker fucking wichtig. Ik kan je verzekeren dat elke normaal geproportioneerde willekeurige burger, ongeacht geslacht, die belachelijke eis haalt. Zolang je maar wilt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij heeft al z'n keuring gehaald he. En wel cluster 4.
Sammie, leg mij eens uit wat, gewoon heel basic dan, DKWVV'en is. Liefst met een uitgebreid woordje erbij. Hoe zou jij als Kuko dat doen?quote:
Dat geloof je zelf? Conditie van de gemiddelde jeugd is om te janken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast. Lekker fucking wichtig. Ik kan je verzekeren dat elke normaal geproportioneerde willekeurige burger, ongeacht geslacht, die belachelijke eis haalt. Zolang je maar wilt.
En net alsof dat een belofte is.. Het is een indicatie van je conditie en je kracht, van 1 tot 4. De enige eis voor cluster 1 is zelfstandig ademen, dus reken maar door.
Biedt mij dan een unieke kijk in die harses van je en redeneer eens logisch hoe je aan dit verband komt..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Achja, dat jij niet zo sterk bent in logisch redeneren en verbanden leggen kan ik ook niks aan doen.
Jij constateert dat ik een veer in m'n reet steek door te zeggen dat ik verder op de weg naar het militaire wezen ben dan iemand die nog een hele ROC opleiding moet doorlopen laat staan keuringen bij Defensie. Nou, jouw interpretatievermogen doet mij echt versteld staanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Biedt mij dan een unieke kijk in die harses van je en redeneer eens logisch hoe je aan dit verband komt..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast. Lekker fucking wichtig. Ik kan je verzekeren dat elke normaal geproportioneerde willekeurige burger, ongeacht geslacht, die belachelijke eis haalt. Zolang je maar wilt.
En net alsof dat een belofte is.. Het is een indicatie van je conditie en je kracht, van 1 tot 4. De enige eis voor cluster 1 is zelfstandig ademen, dus reken maar door.
Als ik nu naar een willekeurig groepje kuthangjongeren loop en ze 500 eu beloof om nog geen kwartiertje op een focking hometrainer te zitten haalt 80% het.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf? Conditie van de gemiddelde jeugd is om te janken.
Test het, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik nu naar een willekeurig groepje kuthangjongeren loop en ze 500 eu beloof om nog geen kwartiertje op een focking hometrainer te zitten haalt 80% het.
Dusch...quote:De nieuwe president van Servië ontkent dat er in Srebrenica een genocide heeft plaatsgevonden. "In Srebrenica is een ernstige misdaad gepleegd door een aantal Serven die daarvoor moeten worden gestraft. Er was daar echter geen sprake van genocide", zei de nationalistische Tomislav Nikolic tegen de Montenegrijnse televisie, aldus Servische media.
In de Bosnisch-Servische plaats Srebrenica hebben Serven in 1995 circa 8000 moslimmannen en -jongens vermoord. Nederlandse militairen hadden van de VN de opdracht om de moslims te beschermen. Nikolic zei Srebrenica niet te willen bezoeken of de massamoord te veroordelen, zoals zijn prowesterse voorganger Boris Tadic wel deed. "Het Servische parlement heeft de misdaad veroordeeld en ik zie niet in waarom ik die kwestie ook nog eens zou moeten oprakelen."
Nikolic werd 20 mei gekozen. Hij is leider van de Servische Progressieve Partij (SNS). De nieuwe president is ook faliekant tegen de onafhankelijkheid van Kosovo, dat zich heeft afgescheiden van Servië. Hij verzet zich ook tegen samenwerking met het Joegoslavië-Tribunaal.
Ik constanteer dat jij denigrerend doet tegenover iemand die ambieert bij defensie zijn carrière te maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij constateert dat ik een veer in m'n reet steek door te zeggen dat ik verder op de weg naar het militaire wezen ben dan iemand die nog een hele ROC opleiding moet doorlopen laat staan keuringen bij Defensie. Nou, jouw interpretatievermogen doet mij echt versteld staan.
Onder dwang zeker, niet gehaald, knieschijf kapoet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik nu naar een willekeurig groepje kuthangjongeren loop en ze 500 eu beloof om nog geen kwartiertje op een focking hometrainer te zitten haalt 80% het.
Ik ken maar 1 postzeun met een conditie..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onder dwang zeker, niet gehaald, knieschijf kapoet.
Nee, de jeugd van tegenwoordig ren ik er zelfs uit met mijn COPD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 postzeun met een conditie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En vergeet ook niet dat die ook nog eens 40 kilo post bij zich heeft, op een gewone fiets. Mooi filmpje
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik ben inderdaad tevreden met het behaalde resultaat, ik vind het echter geen reden om een veer in m'n reet te steken aangezien bijna alle andere gasten die daar zaten voor een cl. 4 functie volgens mij ook wel cl. 4 hebben gehaald (afgezien van een paar die zijn gezakt voor cluster 2/3 functies). Ik constateer alleen dat ik inderdaad dichterbij ben dan hij is bij het militaire wezen. Dat kun je niet ontkennen tenzij je natuurlijk schijt hebt aan de Nederlandse wet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik constanteer dat jij denigrerend doet tegenover iemand die ambieert bij defensie zijn carrière te maken.
Vervolgens constateert iemand anders dat hij dichter is dan jij, wat jij weerlegd omdat jij een gedeelte van de keuring hebt voltooid.
Aangezien jij dit een prestatie vind, en jij jezelf gezien je vele posts er op je borst voor klopt, zie ik dat als een veer in je eigen reet steken.
Denk dat er op de taaltoets meer mensen zullen afvallen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat heeft de Nederlandse wet mee te maken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad tevreden met het behaalde resultaat, ik vind het echter geen reden om een veer in m'n reet te steken aangezien bijna alle andere gasten die daar zaten voor een cl. 4 functie volgens mij ook wel cl. 4 hebben gehaald (afgezien van een paar die zijn gezakt voor cluster 2/3 functies). Ik constateer alleen dat ik inderdaad dichterbij ben dan hij is bij het militaire wezen. Dat kun je niet ontkennen tenzij je natuurlijk schijt hebt aan de Nederlandse wet.
Definitie van militairquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat heeft de Nederlandse wet mee te maken?
Ondergetekende inclusief.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Denk dat er op de taaltoets meer mensen zullen afvallen inderdaad.
Jij? Toch, jouw taalgebruik is altijd op orde. Dat zeg ik als aardbeiquote:
En wat dan, gaan we dan samen thee drinken en koekjes eten?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kom terug als je daadwerkelijk militair bent. Al is het van die weekendhobbyclub.
te bestellen natuurlijk @ joekeefoeddotenelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En wat dan, gaan we dan samen thee drinken en koekjes eten?
Wat een sluikreclamequote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
te bestellen natuurlijk @ joekeefoeddotenel
Hieruit kan ik alleen concluderen dat jouw niveau nog droeviger is dan de mijne..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij? Toch, jouw taalgebruik is altijd op orde. Dat zeg ik als aardbei
Nope, verander ik van nuance.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En wat dan, gaan we dan samen thee drinken en koekjes eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Term bestaat niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammie, leg mij eens uit wat, gewoon heel basic dan, DKWVV'en is. Liefst met een uitgebreid woordje erbij. Hoe zou jij als Kuko dat doen?
Dat moge jouw interpretatie zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hieruit kan ik alleen concluderen dat jouw niveau nog droeviger is dan de mijne..
Bedroevender bedoel je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hieruit kan ik alleen concluderen dat jouw niveau nog droeviger is dan de mijne..
Mondje klamboe vrucht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Achja, dat jij niet zo sterk bent in logisch redeneren en verbanden leggen kan ik ook niks aan doen.
Niet bestaandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij en je leven buiten FOK!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Esses is gedisst door een modje
Jongens liggen 3 rijen dik naar rechts gericht op de Grebbeberg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jongen ik zit al te DM'en alles
Jaloers omdat ik aanstormende Leidsche rechtenstudentes aan het hosselen benquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jongens liggen 3 rijen dik naar rechts gericht op de Grebbeberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over leidsche studentes gesproken: Hoogvlieger misschien dat jij eens even langs kunt gaan?
Je bent gewoon een kloon van Yvonne aan het hosselen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jaloers omdat ik aanstormende Leidsche rechtenstudentes aan het hosselen ben
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon van Yvonne aan het hosselen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon van Yvonne aan het hosselen...
Die baksmaat van Rave? Ja...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef Esses het volgende:
Heeft men hier allemaal onze aankomend collega al gelezen?
Nuancering. Hij is van een paar blokken later.quote:
Ik denk dat hij het over die ScheleKip heeft... Tenminste, zo lees ik het...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nuancering. Hij is van een paar blokken later.
Maar ik neem aan dat Esses het over het nieuwstopic heeft.
En ik denk dat AchJa dat heulemaal goed heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over die ScheleKip heeft... Tenminste, zo lees ik het...
vrijmibo gelezen??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:32 schreef m.k het volgende:
http://www.buzzfeed.com/e(...)otographs-ever-taken
Uiteraard,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
vrijmibo gelezen??
bij sommige foto's kreeg ik wel een brok in de keel..
En toch klinkt auto anders als semi achter elkaar plakken....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ik heb in principe geen automatisch vuur nodig. Van enkelschots kan ik later automatisch vuur maken. Maar mooi, dan weet ik in ieder geval 1 iemand bij wie ik kan aankloppen als ik wil weten of het realistisch klinkt.
Ja klopt, maar daar kunnen dingen aan worden gedaan zoals randomisation van elk schot door zegmaar de pitch van elk schot random te bepalen tussen 2 waardes. Daardoor ga je het machine gun effect een beetje tegenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:40 schreef thesystem het volgende:
[..]
En toch klinkt auto anders als semi achter elkaar plakken....
Puur door hoe een wapen werkt...
Toch...een der mooiste WW2 wapens...de K98!
Ik heb helaas een AR15 en een Glock dus kan je daar niet mee helpen....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar kunnen dingen aan worden gedaan zoals randomisation van elk schot door zegmaar de pitch van elk schot random te bepalen tussen 2 waardes. Daardoor ga je het machine gun effect een beetje tegen. En inderdaad, de K98 is zeker een mooi wapen. Hebben we ook zeker nodig.
Maakt niet uit, toch bedanktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:11 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik heb helaas een AR15 en een Glock dus kan je daar niet mee helpen....
http://www.nu.nl/politiek(...)-sap-in-kabinet.htmlquote:Rosenmöller, partijleider van 1989 tot 2003, kan wat Dibi betreft minister van Sociale Zaken worden. Hij stelt dat de passie van Halsema, partijleider van 2003 tot en met 2010, ligt bij Veiligheid en Justitie. Sap zou een goede minister van Financiën zijn, volgens de GroenLinks-kandidaat.
Tot slot zou Van Gent, nu nog Kamerlid maar niet meer verkiesbaar bij de nieuwe verkiezingen, de post van minister van Defensie kunnen vervullen.
Wat had je dan gewilt? Een echte rel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:32 schreef thesystem het volgende:
Alleen jammer dat die oefeningen zo gescript zijn....altijd een beetje jammer om te zien.
Wel een leuke stokkie...hier in de VS kun je ze zo kopen...
Dat is gewoon een ploertendoder. heb ik ook eentje. kost je in Duitsland nog geen 3 tientjes voor een goedequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:47 schreef Esses het volgende:
Die wapenstok (zoals bij deze demonstratie te zien) mogen ze ook wel bij ons invoeren. Ideaal.
Quoted for stupid suspect' statement :-Pquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ploertendoder. heb ik ook eentje. kost je in Duitsland nog geen 3 tientjes voor een goede
Geef de " rellers" een doel....breek door de barricade heen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat had je dan gewilt? Een echte rel?
Hier in NL kan je ze ook zo kopen.
Als ze zo trainen staan er geen schooljongetjes. Wat daarop staat is vrij realistisch voor meeste echte gevallen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:
[..]
Geef de " rellers" een doel....breek door de barricade heen.
Geen de barricade een doel...hou ze tegen.
Minder gescript zoals die dudes die met die stok aan komen zodat de honden gast ook wat kan![]()
In het echt is het ook geen script en moet je op alles voorbereid zijn...train dan ook zo
Heb ik ervaring mee. Maar kan je niet oefenen op schoolkids en die momenten kom en niet op joetjoepquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:13 schreef thesystem het volgende:
Sja...heb vaak zat gezien hoe de andere kant er in het echt tegenaan gaat....toch wel wat anders als dit...en dat zijn ook maar 'school jongetjes'.
Maar ach, het is gelukkig minder gescript als het Syrisch en Egyptisch leger tijdens de Yom Kipur...
Nou, wat is het dan? Wijsneus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:58 schreef Esses het volgende:
Maar goed dat jij geen wapendeskundige bent...
Een wapenstok dropveter. Niet gaan doen alsof je een andere naam voor weet als je er de ballen van weet.quote:
Uitklapbare wapenstok is het. Dus voor mij gewoon een ploertendoder, anders is een stuk hout voor mij ook al een wapenstok, eikel!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Een wapenstok dropveter. Niet gaan doen alsof je een andere naam voor weet als je er de ballen van weet.
Als je wijsheid wilt spuien adviseer ik je wikipedia wijsheid te hanteren. Dan is het tenminste ergens op gebasseerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitklapbare wapenstok is het. Dus voor mij gewoon een ploertendoder, anders is een stuk hout voor mij ook al een wapenstok, eikel!!!
Zeg, mondje, niet bijdehand gaan wezen hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je wijsheid wilt spuien adviseer ik je wikipedia wijsheid te hanteren. Dan is het tenminste ergens op gebasseerd.
Kijk, daar ga je de fout in. Droeftoeter. Het is uitschuifbaar maar heeft GEEN bolletje op het uiteinde. Van welk materiaal gemaakt is boeit niet. Als jij zegt een ploertendoder te hebben heb jij gewoon een verboden wapen in je bezit. Als jij zegt een wapenstok te hebben is er niets aan de hand. De Politie heeft geen ploertendoders. Een gigantisch verschil. Echt, ga wikipedia wijsheid hanteren ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, mondje, niet bijdehand gaan wezen hè?
Dat jij zegt "wapenstok", en de ander "ploertendoder", prima. Voor mij blijft het dat eerste. Waarom? Omdat het uitklapbaar is, en een bolletje heb op uiteinde, en van staal is.
Frikandel!
Rotjoch, het is gewoon een ploertendoder, alleen de politie wil het zo niet noemen, knurft!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je de fout in. Droeftoeter. Het is uitschuifbaar maar heeft GEEN bolletje op het uiteinde. Van welk materiaal gemaakt is boeit niet. Als jij zegt een ploertendoder te hebben heb jij gewoon een verboden wapen in je bezit. Als jij zegt een wapenstok te hebben is er niets aan de hand. De Politie heeft geen ploertendoders. Een gigantisch verschil. Echt, ga wikipedia wijsheid hanteren ofzo.
Gestudeerd typetje, het is geen ploertendoder. Immers er zit geen bol op de bovenzijde. Dat is juist het idee van de ploertendoder. Er zit een bol op waarmee je efficient schedels in kunt rammen. Ik adviseer je nogmaals dringend om wikipedia eens te bezoeken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rotjoch, het is gewoon een ploertendoder, alleen de politie wil het zo niet noemen, knurft!
Zeer zeker wel.quote:
Esses?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rotjoch, het is gewoon een ploertendoder, alleen de politie wil het zo niet noemen, knurft!
Maakt dat praktisch verschil dan?quote:
Dankje, sorry maar ik doe niet graag mijn best om goed te zijn in Nederlands op een forum als dit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Maakt dat praktisch verschil dan?
Overigens ben jij spontaan extreem goed in Nederlands EN begrijpend lezen.
Net zo min als je jouw best doet om jouw handjes thuis te houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:06 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Dankje, sorry maar ik doe niet graag mijn best om goed te zijn in Nederlands op een forum als dit.
Dat bij deze is geen bolletjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:19 schreef thesystem het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ploertendoder
Ploertendoder
http://www.securityprousa(...)SVsLACFWLktgodlEHhVQ
Foldable baton
De ploertendoder is flexibel.
Beide hebben een bolletje alleen is die bij de ploertendoder verzwaard.
Mnou, een "bol" is behoorlijk iets anders. Maar dat had je zelf al gezien aan de afbeeldingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef thesystem het volgende:
Dus nederland koopt weer het goedkoopste van het goedkoopste door de regelgeving dat je een relschopper geen pijn mag doen
[ afbeelding ]
Dus dan maken ze er maar een verdikte ' cylinder' van?
Hè, een ASP. Had de Britse politie een lading over?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef thesystem het volgende:
Dus nederland koopt weer het goedkoopste van het goedkoopste door de regelgeving dat je een relschopper geen pijn mag doen
[ afbeelding ]
Dus dan maken ze er maar een verdikte ' cylinder' van?
In dat geval hoop ik dat ze er nog zo'n 70 000 over hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hè, een ASP. Had de Britse politie een lading over?
Ik hoop het ook. Stukken beter dan die gummi lat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef Esses het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat ze er nog zo'n 70 000 over hebben
Nouja, het begint al bij praktischer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Stukken beter dan die gummi lat.
Dat zeker.quote:
Het direct gereed hebben voor gebruik en toch buiten het zicht houden.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, mondje, niet bijdehand gaan wezen hè?
Dat jij zegt "wapenstok", en de ander "ploertendoder", prima. Voor mij blijft het dat eerste. Waarom? Omdat het uitklapbaar is, en een bolletje heb op uiteinde, en van staal is.
Frikandel!
LOLquote:
Geniaal.quote:
Wilco.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 09:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat moest natuurlijk net andersom zijn. En nee, Esses krijgt geen gelijk. Mondje dat het is!
Ik ga er niet op rekenen, hondenweer hierzoquote:
Helaas ja. Blijft vandaag langdurig regenen.quote:Op zondag 3 juni 2012 09:44 schreef Erasmo het volgende:
De buienradar voorspelt weinig goeds inderdaad
En jouw vraag is?quote:Op zondag 3 juni 2012 10:03 schreef Mistress_X het volgende:
Hallo, via google kwam ik FOK tegen. Voor mij dus een openbaring naast al die andere items die hier te zien zijn
lompe hork!quote:
Let niet op ErwinRommel hoor. Da's een botte boer.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:03 schreef Mistress_X het volgende:
Hallo, via google kwam ik FOK tegen. Voor mij dus een openbaring naast al die andere items die hier te zien zijn
Dank je Cobra4quote:Op zondag 3 juni 2012 10:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Let niet op ErwinRommel hoor. Da's een botte boer.
Welkom op FOK! en in DEF.
Hell, laat dat Rave, is een user hier, gare visstick, maar niet horenquote:Op zondag 3 juni 2012 10:23 schreef Mistress_X het volgende:
De Luchtmobiele Brigade, dat zou ik graag willen doen, althans daarbij komen. Heb dat artikel van die vrouwlijke Luchtmobiele soldaat ook gelezen. Dat trekt mij wel.
Ja 't Korps mag nou eenmaal niet hequote:Op zondag 3 juni 2012 10:23 schreef Mistress_X het volgende:
De Luchtmobiele Brigade, dat zou ik graag willen doen, althans daarbij komen. Heb dat artikel van die vrouwlijke Luchtmobiele soldaat ook gelezen. Dat trekt mij wel.
Je kan commando's proberen vanuit LMBquote:Op zondag 3 juni 2012 10:34 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Daar was ik al achter, dat heb ik uitgezocht. helaas.
Dat is mogelijk ja, maar als vrouw zijnde vrijwel niet haalbaar. Althans, dat lees ik.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:36 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Je kan commando's proberen vanuit LMB
Mag hopen van welquote:Op zondag 3 juni 2012 10:42 schreef Mistress_X het volgende:
Cluster 4 is de norm voor Luchtmobiel, is dat ook zo voor vrouwen?
Er staat een spelfout in je ondertitel, moet zijn: Obey mequote:Op zondag 3 juni 2012 10:42 schreef Mistress_X het volgende:
Cluster 4 is de norm voor Luchtmobiel, is dat ook zo voor vrouwen?
Ja DOH.quote:Op zondag 3 juni 2012 10:36 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Je kan commando's proberen vanuit LMB
Als je nou eens je mondje dicht hield... De grote mensen liet praten... Zou heel eind schelenquote:Op zondag 3 juni 2012 09:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat moest natuurlijk net andersom zijn. En nee, Esses krijgt geen gelijk. Mondje dat het is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |