http://www.nu.nl/politiek(...)-sap-in-kabinet.htmlquote:Rosenmöller, partijleider van 1989 tot 2003, kan wat Dibi betreft minister van Sociale Zaken worden. Hij stelt dat de passie van Halsema, partijleider van 2003 tot en met 2010, ligt bij Veiligheid en Justitie. Sap zou een goede minister van Financiën zijn, volgens de GroenLinks-kandidaat.
Tot slot zou Van Gent, nu nog Kamerlid maar niet meer verkiesbaar bij de nieuwe verkiezingen, de post van minister van Defensie kunnen vervullen.
Wat had je dan gewilt? Een echte rel?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:32 schreef thesystem het volgende:
Alleen jammer dat die oefeningen zo gescript zijn....altijd een beetje jammer om te zien.
Wel een leuke stokkie...hier in de VS kun je ze zo kopen...
Dat is gewoon een ploertendoder. heb ik ook eentje. kost je in Duitsland nog geen 3 tientjes voor een goedequote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:47 schreef Esses het volgende:
Die wapenstok (zoals bij deze demonstratie te zien) mogen ze ook wel bij ons invoeren. Ideaal.
Quoted for stupid suspect' statement :-Pquote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ploertendoder. heb ik ook eentje. kost je in Duitsland nog geen 3 tientjes voor een goede
Geef de " rellers" een doel....breek door de barricade heen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:43 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat had je dan gewilt? Een echte rel?
Hier in NL kan je ze ook zo kopen.
Als ze zo trainen staan er geen schooljongetjes. Wat daarop staat is vrij realistisch voor meeste echte gevallen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:03 schreef thesystem het volgende:
[..]
Geef de " rellers" een doel....breek door de barricade heen.
Geen de barricade een doel...hou ze tegen.
Minder gescript zoals die dudes die met die stok aan komen zodat de honden gast ook wat kan![]()
In het echt is het ook geen script en moet je op alles voorbereid zijn...train dan ook zo
Heb ik ervaring mee. Maar kan je niet oefenen op schoolkids en die momenten kom en niet op joetjoepquote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:13 schreef thesystem het volgende:
Sja...heb vaak zat gezien hoe de andere kant er in het echt tegenaan gaat....toch wel wat anders als dit...en dat zijn ook maar 'school jongetjes'.
Maar ach, het is gelukkig minder gescript als het Syrisch en Egyptisch leger tijdens de Yom Kipur...
Nou, wat is het dan? Wijsneus.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 18:58 schreef Esses het volgende:
Maar goed dat jij geen wapendeskundige bent...
Een wapenstok dropveter. Niet gaan doen alsof je een andere naam voor weet als je er de ballen van weet.quote:
Uitklapbare wapenstok is het. Dus voor mij gewoon een ploertendoder, anders is een stuk hout voor mij ook al een wapenstok, eikel!!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:47 schreef Esses het volgende:
[..]
Een wapenstok dropveter. Niet gaan doen alsof je een andere naam voor weet als je er de ballen van weet.
Als je wijsheid wilt spuien adviseer ik je wikipedia wijsheid te hanteren. Dan is het tenminste ergens op gebasseerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uitklapbare wapenstok is het. Dus voor mij gewoon een ploertendoder, anders is een stuk hout voor mij ook al een wapenstok, eikel!!!
Zeg, mondje, niet bijdehand gaan wezen hè?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je wijsheid wilt spuien adviseer ik je wikipedia wijsheid te hanteren. Dan is het tenminste ergens op gebasseerd.
Kijk, daar ga je de fout in. Droeftoeter. Het is uitschuifbaar maar heeft GEEN bolletje op het uiteinde. Van welk materiaal gemaakt is boeit niet. Als jij zegt een ploertendoder te hebben heb jij gewoon een verboden wapen in je bezit. Als jij zegt een wapenstok te hebben is er niets aan de hand. De Politie heeft geen ploertendoders. Een gigantisch verschil. Echt, ga wikipedia wijsheid hanteren ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zeg, mondje, niet bijdehand gaan wezen hè?
Dat jij zegt "wapenstok", en de ander "ploertendoder", prima. Voor mij blijft het dat eerste. Waarom? Omdat het uitklapbaar is, en een bolletje heb op uiteinde, en van staal is.
Frikandel!
Rotjoch, het is gewoon een ploertendoder, alleen de politie wil het zo niet noemen, knurft!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je de fout in. Droeftoeter. Het is uitschuifbaar maar heeft GEEN bolletje op het uiteinde. Van welk materiaal gemaakt is boeit niet. Als jij zegt een ploertendoder te hebben heb jij gewoon een verboden wapen in je bezit. Als jij zegt een wapenstok te hebben is er niets aan de hand. De Politie heeft geen ploertendoders. Een gigantisch verschil. Echt, ga wikipedia wijsheid hanteren ofzo.
Gestudeerd typetje, het is geen ploertendoder. Immers er zit geen bol op de bovenzijde. Dat is juist het idee van de ploertendoder. Er zit een bol op waarmee je efficient schedels in kunt rammen. Ik adviseer je nogmaals dringend om wikipedia eens te bezoeken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rotjoch, het is gewoon een ploertendoder, alleen de politie wil het zo niet noemen, knurft!
Zeer zeker wel.quote:
Esses?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rotjoch, het is gewoon een ploertendoder, alleen de politie wil het zo niet noemen, knurft!
Maakt dat praktisch verschil dan?quote:
Dankje, sorry maar ik doe niet graag mijn best om goed te zijn in Nederlands op een forum als dit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Maakt dat praktisch verschil dan?
Overigens ben jij spontaan extreem goed in Nederlands EN begrijpend lezen.
Net zo min als je jouw best doet om jouw handjes thuis te houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:06 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Dankje, sorry maar ik doe niet graag mijn best om goed te zijn in Nederlands op een forum als dit.
Dat bij deze is geen bolletjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:19 schreef thesystem het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ploertendoder
Ploertendoder
http://www.securityprousa(...)SVsLACFWLktgodlEHhVQ
Foldable baton
De ploertendoder is flexibel.
Beide hebben een bolletje alleen is die bij de ploertendoder verzwaard.
Mnou, een "bol" is behoorlijk iets anders. Maar dat had je zelf al gezien aan de afbeeldingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef thesystem het volgende:
Dus nederland koopt weer het goedkoopste van het goedkoopste door de regelgeving dat je een relschopper geen pijn mag doen
[ afbeelding ]
Dus dan maken ze er maar een verdikte ' cylinder' van?
Hè, een ASP. Had de Britse politie een lading over?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:38 schreef thesystem het volgende:
Dus nederland koopt weer het goedkoopste van het goedkoopste door de regelgeving dat je een relschopper geen pijn mag doen
[ afbeelding ]
Dus dan maken ze er maar een verdikte ' cylinder' van?
In dat geval hoop ik dat ze er nog zo'n 70 000 over hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hè, een ASP. Had de Britse politie een lading over?
Ik hoop het ook. Stukken beter dan die gummi lat.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:08 schreef Esses het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat ze er nog zo'n 70 000 over hebben
Nouja, het begint al bij praktischer.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Stukken beter dan die gummi lat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |