quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef Thaboel het volgende:
Hij is al een stap dichterbij dan dat jij bent hoor Sammie.
Dacht het niet ouwequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef Thaboel het volgende:
Hij is al een stap dichterbij dan dat jij bent hoor Sammie.
Oh vertel?quote:
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In augustus waarschijnlijk m'n amo.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.
Had ik gevraagd om jouw commentaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:59 schreef Im.Kant. het volgende:
Toch vind ik dat een kwaliteitsuser als sam beter verdient dan deze plagerijen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had ik gevraagd om jouw commentaar?
Gelukkig luister je zo goedquote:
Nou.quote:
Waar gaat het heen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vakantie geboekt
Wat zeggen jullie daarvan
U wilt niet naar de zon?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Mijn vakantie ook sinds gister bekend. 3 weken Denemarken
Kretaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Mijn vakantie ook sinds gister bekend. 3 weken Denemarken
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...quote:
Sam of Im.kant?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...
Weet het niet. Ouder vroegen of ik meeging. En Tegen een gratis vakantie zeg ik geen neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kreta![]()
Denemarken ja? Dat hoor je niet vaakWat is daar zoal te doen?
Sam fcoursequote:
Die was echt geniaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die Rubje moet wel episch geweest zijn als ik het zo lees
Okquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...
Allemaal kwaliteitsusersquote:
Nee. Was begin dit jaar wel op een schietvereniging om DSR te doen. Een vent die deed dat met een Thompson in .45 en Colt 1911 in .45. Uiteraard omgbouwd naar semi maar hij scheen wel authentiek te zijn, dus niet later nagebouwd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie ooit wel eens een WWII wapen geschoten?
Specifiek gemenebest wapens. Als wel kan je dan ook even erbij vermelden welke?
Hm, ik heb in principe geen automatisch vuur nodig. Van enkelschots kan ik later automatisch vuur maken. Maar mooi, dan weet ik in ieder geval 1 iemand bij wie ik kan aankloppen als ik wil weten of het realistisch klinktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee. Was begin dit jaar wel op een schietvereniging om DSR te doen. Een vent die deed dat met een Thompson in .45 en Colt 1911 in .45. Uiteraard omgbouwd naar semi maar hij scheen wel authentiek te zijn, dus niet later nagebouwd.
Laatst nog met een M2.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie ooit wel eens een WWII wapen geschoten?
Specifiek gemenebest wapens. Als wel kan je dan ook even erbij vermelden welke?
Jahoor, lekker met andermans geld gaan schuiven.quote:Volgens Marijnissen is de SP-kiezer erg praktisch. "Die redeneert: als ik honderd euro vraag en ik krijg er vijftig, dan ben ik daar niet slechter van geworden."
Wat is dat in hemelsnaam voor een redenatie??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jahoor, lekker met andermans geld gaan schuiven.
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:49 schreef Im.Kant. het volgende:
Misschien toch een rel?
Wat voor een rel was er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik eet vermoedelijk van http://blauwtogo.nl/quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag maar eens macaroni schotel maken met old Amsterdam en ham
Nope! Macaroni Schotel van mijn ouwe Indische omaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |