quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef Thaboel het volgende:
Hij is al een stap dichterbij dan dat jij bent hoor Sammie.
Dacht het niet ouwequote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:45 schreef Thaboel het volgende:
Hij is al een stap dichterbij dan dat jij bent hoor Sammie.
Oh vertel?quote:
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In augustus waarschijnlijk m'n amo.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.
Had ik gevraagd om jouw commentaar?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:59 schreef Im.Kant. het volgende:
Toch vind ik dat een kwaliteitsuser als sam beter verdient dan deze plagerijen.
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had ik gevraagd om jouw commentaar?
Gelukkig luister je zo goedquote:
Nou.quote:
Waar gaat het heen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Vakantie geboekt
Wat zeggen jullie daarvan
U wilt niet naar de zon?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Mijn vakantie ook sinds gister bekend. 3 weken Denemarken
Kretaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waar gaat het heen?
Mijn vakantie ook sinds gister bekend. 3 weken Denemarken
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...quote:
Sam of Im.kant?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...
Weet het niet. Ouder vroegen of ik meeging. En Tegen een gratis vakantie zeg ik geen neequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kreta![]()
Denemarken ja? Dat hoor je niet vaakWat is daar zoal te doen?
Sam fcoursequote:
Die was echt geniaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Die Rubje moet wel episch geweest zijn als ik het zo lees
Okquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is het soms Rubje die @random 1 van zijn persoonlijkheden uit de kast getrokken heeft? Het zou me niet verbazen iig...
Allemaal kwaliteitsusersquote:
Nee. Was begin dit jaar wel op een schietvereniging om DSR te doen. Een vent die deed dat met een Thompson in .45 en Colt 1911 in .45. Uiteraard omgbouwd naar semi maar hij scheen wel authentiek te zijn, dus niet later nagebouwd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie ooit wel eens een WWII wapen geschoten?
Specifiek gemenebest wapens. Als wel kan je dan ook even erbij vermelden welke?
Hm, ik heb in principe geen automatisch vuur nodig. Van enkelschots kan ik later automatisch vuur maken. Maar mooi, dan weet ik in ieder geval 1 iemand bij wie ik kan aankloppen als ik wil weten of het realistisch klinktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee. Was begin dit jaar wel op een schietvereniging om DSR te doen. Een vent die deed dat met een Thompson in .45 en Colt 1911 in .45. Uiteraard omgbouwd naar semi maar hij scheen wel authentiek te zijn, dus niet later nagebouwd.
Laatst nog met een M2.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg, heeft 1 van jullie ooit wel eens een WWII wapen geschoten?
Specifiek gemenebest wapens. Als wel kan je dan ook even erbij vermelden welke?
Jahoor, lekker met andermans geld gaan schuiven.quote:Volgens Marijnissen is de SP-kiezer erg praktisch. "Die redeneert: als ik honderd euro vraag en ik krijg er vijftig, dan ben ik daar niet slechter van geworden."
Wat is dat in hemelsnaam voor een redenatie??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Jahoor, lekker met andermans geld gaan schuiven.
Dit dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
"waarschijnlijk" Tja dan kun je neerbuigend zijn over v&v maar het enige andere wat de natres doet is wel echt wapens vasthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:49 schreef Im.Kant. het volgende:
Misschien toch een rel?
Wat voor een rel was er dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik eet vermoedelijk van http://blauwtogo.nl/quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag maar eens macaroni schotel maken met old Amsterdam en ham
Nope! Macaroni Schotel van mijn ouwe Indische omaquote:
Iets met sam die bang is dat ie niet geschikt is voor defensie en daarom slecht tegen grapjes kanquote:
heb jij het geduld haar te leren hoe daar mee om te gaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef Erasmo het volgende:
Mijn oma krijgt als proef een Ipad van Sensire
Zie edit, was enigszins onduidelijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope! Macaroni Schotel van mijn ouwe Indische oma
Mwah, niet gelezen, maar Sammy moet eens minder een grote bek hebben, en zelf eens zien te presteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Iets met sam die bang is dat ie niet geschikt is voor defensie en daarom slecht tegen grapjes kan
Sensire leert het haar maar, dat is ook de proefquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heb jij het geduld haar te leren hoe daar mee om te gaan?
respect als ze straks gewoon daar mee om kan gaanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sensire leert het haar maar, dat is ook de proefZe is dan ook pas 90
Hoe kan dat nou Old Amsterdam is pas 27 jaar oudquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope! Macaroni Schotel van mijn ouwe Indische oma
Oude kaas is best bruikbaar, maar met Old Amsterdam smaakt het nog lekkerderderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou Old Amsterdam is pas 27 jaar oud
Waar steek ik precies een veer in m'n reet?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dit dus.
En dan ga jij nu een veer in je reet steken omdat je drie weken opleiding hebt voltooid bezig bent te voltooien gaat aanvangen op een vastgelegde datum.. herstel, competent genoeg ben om 14 hele minuten op een hometrainer te kunnen zitten??
Chapeau.
Pannenkoek.
Onee, want ik heb nog niks gepresteerd in mijn leven en ik heb toch o zo'n grote bek! Ik ben echt een zelfingenomen arrogante rotzak.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwah, niet gelezen, maar Sammy moet eens minder een grote bek hebben, en zelf eens zien te presteren.
Old Amsterdam is heerlijke kaas (eet het zelf ook veel), alleen heb me door een kennis (kaasboer) laten vertellen dat het gros van die kazen in Duitsland d.m.v. het zogenaamde 'versneld rijpen' wordt gerijpt. Komt er op neer dat er een enorme hoeveelheid enzymen en andere troep in worden gespotenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oude kaas is best bruikbaar, maar met Old Amsterdam smaakt het nog lekkerderder
Enzymen zijn geen troepquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Old Amsterdam is heerlijke kaas (eet het zelf ook veel), alleen heb me door een kennis (kaasboer) laten vertellen dat het gros van die kazen in Duitsland d.m.v. het zogenaamde 'versneld rijpen' wordt gerijpt. Komt er op neer dat er een enorme hoeveelheid enzymen en andere troep in worden gespoten.
Ga jij nou maar weer lekker verder met rellen bioloogje van mequote:
Nee, ik dacht: even je onzin corrigeren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef Im.Kant. het volgende:
Oh,
[..]
Ga jij nou maar weer lekker verder met rellen bioloogje van me
Het is goed met je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht: even je onzin corrigeren.
Je doet maarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:20 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Het is goed met je.
Ik geloof mijn kaasboer.
... Die weet namelijk vast meer over kaas dan een eerstejaars biologiestudentje.quote:
Dat is wel waarschijnlijk inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:21 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
... Die weet namelijk vast meer over kaas dan een eerstejaars biologiestudentje.
Dit is overigens veel interessanter dan kaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar steek ik precies een veer in m'n reet?
[..]
Onee, want ik heb nog niks gepresteerd in mijn leven en ik heb toch o zo'n grote bek! Ik ben echt een zelfingenomen arrogante rotzak.![]()
Ik snap echt niet waar je het vandaan haalt dat ik een grote bek heb en dat ik niks gepresteerd heb ER. En je noemt me vanaf nu geen Sammy meer, begrepen? Ik ben je beste vriendje niet.
Newsflash kaas is niks meer dan door bacteriën aangetaste bedorven melkquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:16 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Old Amsterdam is heerlijke kaas (eet het zelf ook veel), alleen heb me door een kennis (kaasboer) laten vertellen dat het gros van die kazen in Duitsland d.m.v. het zogenaamde 'versneld rijpen' wordt gerijpt. Komt er op neer dat er een enorme hoeveelheid enzymen en andere troep in worden gespoten.
Ik zal mijn kaasboer dan toch eens vragen waarom hij 'uit principe' geen Old Amsterdam zou willen verkopen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Newsflash kaas is niks meer dan door bacteriën aangetaste bedorven melk
Afaik wordt Old Amsterdam niet met enzymen versneld gerijpt maar door hogere temperatuur en luchtvochtigheid.
Nee, maar het smaakt wel verrekte lekker over de macaroni, daar gaat het me omquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:12 schreef Erasmo het volgende:
Zolang je je maar realiseert dat Old Amsterdam geen oude kaas is
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Onee, want ik heb nog niks gepresteerd in mijn leven en ik heb toch o zo'n grote bek! Ik ben echt een zelfingenomen arrogante rotzak.![]()
Ik snap echt niet waar je het vandaan haalt dat ik een grote bek heb en dat ik niks gepresteerd heb ER. En je noemt me vanaf nu geen Sammy meer, begrepen? Ik ben je beste vriendje niet.
"Je kaasboer"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:33 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik zal mijn kaasboer dan toch eens vragen waarom hij 'uit principe' geen Old Amsterdam zou willen verkopen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Je kaasboer"____! Gewoon je pik eens wat vaker wassen dan gaat die lucht vanzelf weg
Doe nou maar gewoon effe lekker normaal in plaats van jezelf wat belangrijker voordoen dan je bent
Nee, vind ik niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een Galtfactory-Rubje situatie!
Neh, te weinig smilies.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een Galtfactory-Rubje situatie!
En gij, Sammy, gij vreet zeker biologisch verantwoord, met een tabel naast je bord om het in te vullen?quote:
Alles sal reg kom!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef EllaN het volgende:
was ook ooit marinier in wording bij vrede en veiligheid. Toch best goed gekomen
.
Nee nee, wacht maar op Ravequote:
Hoewel ik betwijfel dat jouwquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef EllaN het volgende:
was ook ooit marinier in wording bij vrede en veiligheid. Toch best goed gekomen
.
Heb een tijd tussen de Afrikaners gewoondquote:
Kijk komt helemaal goed met die gasten.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef EllaN het volgende:
.
Surequote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kijk komt helemaal goed met die gasten.
Maar Sammie (JA IK NOEM JE SAMMIE GVD!) doet super neerbuigend over v&v terwijl hij net zijn keuring heeft doorstaan.
Ik lees online wel eens die Zuid-Afrikaanse kranten, en het is op zich best logisch, je kunt het gewoon lezen. Plaasbaasie is gewoon Burgermeester.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb een tijd tussen de Afrikaners gewoondbizar wereldje wel.
Een weekje is het gebrabbel maar binnen de kortste keren had ik het onder de knie
Uhm... Toen ik v&v deed was er zoiets als baangarantie (quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hoe zeker ben je eigenlijk van een plek bij Defensie na V&V? Heb wel eens gehoord van mensen die vrolijk dat V&V deden en vervolgens doodleuk een nee kregen
Paar pagina's terug?quote:
Onzinquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Paar pagina's terug?
En sws loop je wel vaker te haten op mbo.
Leg jezelf eens uit, jong. Wat is het verband tussen mijn kaasboer en 'belangrijk doen'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"Je kaasboer"____! Gewoon je pik eens wat vaker wassen dan gaat die lucht vanzelf weg
Doe nou maar gewoon effe lekker normaal in plaats van jezelf wat belangrijker voordoen dan je bent
Jij haat al op alfa's omdat die 'alleen een makkelijke studie kiezen zodat ze lekker veel kunnen zuipen' (wat daar aan scheelt weet ik overigens niet). Wil niet weten wat je allemaal over MBO te zeggen hebt dan.quote:
Ik haat op luie alfa's die een alfa studie kiezen omdat ze dan denken dat ze geen flikker hoeven te doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:09 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Jij haat al op alfa's omdat die 'alleen een makkelijke studie kiezen zodat ze lekker veel kunnen zuipen' (wat daar aan scheelt weet ik overigens niet). Wil niet weten wat je allemaal over MBO te zeggen hebt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |