Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschattingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:07 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Leg jezelf eens uit, jong. Wat is het verband tussen mijn kaasboer en 'belangrijk doen'?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik haat op luie alfa's mensen die genieten van hun leven die een alfa studie kiezen omdat ze dan denken dat ze geen flikker hoeven te doen. omdat ik zelf hartstikke zuur ben en geen bier lust
Jullie is almal baie befokquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Sammie, ge het geweun een veuls te grote bek
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jullie is almal baie befok
Ik moet met schaamte (quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
In het gedeelte waar jij pretendeert dichter bij het militaire te zijn dan zo'n V&V-klapjosti. Ware het niet dat jij nog steeds stickers aan de poort loopt te vragen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar steek ik precies een veer in m'n reet?
Hij heeft al z'n keuring gehaald he. En wel cluster 4.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In het gedeelte waar jij pretendeert dichter bij het militaire te zijn dan zo'n V&V-klapjosti. Ware het niet dat jij nog steeds stickers aan de poort loopt te vragen.
WTFquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In het gedeelte waar jij pretendeert dichter bij het militaire te zijn dan zo'n V&V-klapjosti. Ware het niet dat jij nog steeds stickers aan de poort loopt te vragen.
Cluster 4, Dus hup Sam, LMB doen!!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij heeft al z'n keuring gehaald he. En wel cluster 4.
Achja, dat jij niet zo sterk bent in logisch redeneren en verbanden leggen kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Deze komt sowieso in het adoratietopic
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Ik moet met schaamte () toegeven dat ik normalerwijs kaas gewoon bij de AH haal. Zoals gesteld is 'mijn kaasboer' een kennis van mij. In die zin moet je het dan ook lezen. Waarom jij denkt dat 'een kaasboer hebben' iets om over op te scheppen is ontgaat mij nog wel.
Ik? Zuur? Welnee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuur genoegquote:
Gast. Lekker fucking wichtig. Ik kan je verzekeren dat elke normaal geproportioneerde willekeurige burger, ongeacht geslacht, die belachelijke eis haalt. Zolang je maar wilt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij heeft al z'n keuring gehaald he. En wel cluster 4.
Sammie, leg mij eens uit wat, gewoon heel basic dan, DKWVV'en is. Liefst met een uitgebreid woordje erbij. Hoe zou jij als Kuko dat doen?quote:
Dat geloof je zelf? Conditie van de gemiddelde jeugd is om te janken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast. Lekker fucking wichtig. Ik kan je verzekeren dat elke normaal geproportioneerde willekeurige burger, ongeacht geslacht, die belachelijke eis haalt. Zolang je maar wilt.
En net alsof dat een belofte is.. Het is een indicatie van je conditie en je kracht, van 1 tot 4. De enige eis voor cluster 1 is zelfstandig ademen, dus reken maar door.
Biedt mij dan een unieke kijk in die harses van je en redeneer eens logisch hoe je aan dit verband komt..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Achja, dat jij niet zo sterk bent in logisch redeneren en verbanden leggen kan ik ook niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |