Jij constateert dat ik een veer in m'n reet steek door te zeggen dat ik verder op de weg naar het militaire wezen ben dan iemand die nog een hele ROC opleiding moet doorlopen laat staan keuringen bij Defensie. Nou, jouw interpretatievermogen doet mij echt versteld staanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Biedt mij dan een unieke kijk in die harses van je en redeneer eens logisch hoe je aan dit verband komt..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:23 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast. Lekker fucking wichtig. Ik kan je verzekeren dat elke normaal geproportioneerde willekeurige burger, ongeacht geslacht, die belachelijke eis haalt. Zolang je maar wilt.
En net alsof dat een belofte is.. Het is een indicatie van je conditie en je kracht, van 1 tot 4. De enige eis voor cluster 1 is zelfstandig ademen, dus reken maar door.
Als ik nu naar een willekeurig groepje kuthangjongeren loop en ze 500 eu beloof om nog geen kwartiertje op een focking hometrainer te zitten haalt 80% het.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf? Conditie van de gemiddelde jeugd is om te janken.
Test het, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik nu naar een willekeurig groepje kuthangjongeren loop en ze 500 eu beloof om nog geen kwartiertje op een focking hometrainer te zitten haalt 80% het.
Dusch...quote:De nieuwe president van Servië ontkent dat er in Srebrenica een genocide heeft plaatsgevonden. "In Srebrenica is een ernstige misdaad gepleegd door een aantal Serven die daarvoor moeten worden gestraft. Er was daar echter geen sprake van genocide", zei de nationalistische Tomislav Nikolic tegen de Montenegrijnse televisie, aldus Servische media.
In de Bosnisch-Servische plaats Srebrenica hebben Serven in 1995 circa 8000 moslimmannen en -jongens vermoord. Nederlandse militairen hadden van de VN de opdracht om de moslims te beschermen. Nikolic zei Srebrenica niet te willen bezoeken of de massamoord te veroordelen, zoals zijn prowesterse voorganger Boris Tadic wel deed. "Het Servische parlement heeft de misdaad veroordeeld en ik zie niet in waarom ik die kwestie ook nog eens zou moeten oprakelen."
Nikolic werd 20 mei gekozen. Hij is leider van de Servische Progressieve Partij (SNS). De nieuwe president is ook faliekant tegen de onafhankelijkheid van Kosovo, dat zich heeft afgescheiden van Servië. Hij verzet zich ook tegen samenwerking met het Joegoslavië-Tribunaal.
Ik constanteer dat jij denigrerend doet tegenover iemand die ambieert bij defensie zijn carrière te maken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij constateert dat ik een veer in m'n reet steek door te zeggen dat ik verder op de weg naar het militaire wezen ben dan iemand die nog een hele ROC opleiding moet doorlopen laat staan keuringen bij Defensie. Nou, jouw interpretatievermogen doet mij echt versteld staan.
Onder dwang zeker, niet gehaald, knieschijf kapoet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik nu naar een willekeurig groepje kuthangjongeren loop en ze 500 eu beloof om nog geen kwartiertje op een focking hometrainer te zitten haalt 80% het.
Ik ken maar 1 postzeun met een conditie..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onder dwang zeker, niet gehaald, knieschijf kapoet.
Nee, de jeugd van tegenwoordig ren ik er zelfs uit met mijn COPD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 postzeun met een conditie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En vergeet ook niet dat die ook nog eens 40 kilo post bij zich heeft, op een gewone fiets. Mooi filmpje
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik ben inderdaad tevreden met het behaalde resultaat, ik vind het echter geen reden om een veer in m'n reet te steken aangezien bijna alle andere gasten die daar zaten voor een cl. 4 functie volgens mij ook wel cl. 4 hebben gehaald (afgezien van een paar die zijn gezakt voor cluster 2/3 functies). Ik constateer alleen dat ik inderdaad dichterbij ben dan hij is bij het militaire wezen. Dat kun je niet ontkennen tenzij je natuurlijk schijt hebt aan de Nederlandse wet.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik constanteer dat jij denigrerend doet tegenover iemand die ambieert bij defensie zijn carrière te maken.
Vervolgens constateert iemand anders dat hij dichter is dan jij, wat jij weerlegd omdat jij een gedeelte van de keuring hebt voltooid.
Aangezien jij dit een prestatie vind, en jij jezelf gezien je vele posts er op je borst voor klopt, zie ik dat als een veer in je eigen reet steken.
Denk dat er op de taaltoets meer mensen zullen afvallen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wat heeft de Nederlandse wet mee te maken?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad tevreden met het behaalde resultaat, ik vind het echter geen reden om een veer in m'n reet te steken aangezien bijna alle andere gasten die daar zaten voor een cl. 4 functie volgens mij ook wel cl. 4 hebben gehaald (afgezien van een paar die zijn gezakt voor cluster 2/3 functies). Ik constateer alleen dat ik inderdaad dichterbij ben dan hij is bij het militaire wezen. Dat kun je niet ontkennen tenzij je natuurlijk schijt hebt aan de Nederlandse wet.
Definitie van militairquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat heeft de Nederlandse wet mee te maken?
Ondergetekende inclusief.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Denk dat er op de taaltoets meer mensen zullen afvallen inderdaad.
Jij? Toch, jouw taalgebruik is altijd op orde. Dat zeg ik als aardbeiquote:
En wat dan, gaan we dan samen thee drinken en koekjes eten?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:57 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Kom terug als je daadwerkelijk militair bent. Al is het van die weekendhobbyclub.
te bestellen natuurlijk @ joekeefoeddotenelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En wat dan, gaan we dan samen thee drinken en koekjes eten?
Wat een sluikreclamequote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
te bestellen natuurlijk @ joekeefoeddotenel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |