Hieruit kan ik alleen concluderen dat jouw niveau nog droeviger is dan de mijne..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij? Toch, jouw taalgebruik is altijd op orde. Dat zeg ik als aardbei
Nope, verander ik van nuance.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En wat dan, gaan we dan samen thee drinken en koekjes eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Term bestaat niet meerquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sammie, leg mij eens uit wat, gewoon heel basic dan, DKWVV'en is. Liefst met een uitgebreid woordje erbij. Hoe zou jij als Kuko dat doen?
Dat moge jouw interpretatie zijnquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hieruit kan ik alleen concluderen dat jouw niveau nog droeviger is dan de mijne..
Bedroevender bedoel je.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Hieruit kan ik alleen concluderen dat jouw niveau nog droeviger is dan de mijne..
Mondje klamboe vrucht.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Achja, dat jij niet zo sterk bent in logisch redeneren en verbanden leggen kan ik ook niks aan doen.
Niet bestaandquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij en je leven buiten FOK!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Esses is gedisst door een modje
Jongens liggen 3 rijen dik naar rechts gericht op de Grebbeberg.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jongen ik zit al te DM'en alles
Jaloers omdat ik aanstormende Leidsche rechtenstudentes aan het hosselen benquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jongens liggen 3 rijen dik naar rechts gericht op de Grebbeberg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over leidsche studentes gesproken: Hoogvlieger misschien dat jij eens even langs kunt gaan?
Je bent gewoon een kloon van Yvonne aan het hosselen...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Jaloers omdat ik aanstormende Leidsche rechtenstudentes aan het hosselen ben
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon van Yvonne aan het hosselen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kloon van Yvonne aan het hosselen...
Die baksmaat van Rave? Ja...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:29 schreef Esses het volgende:
Heeft men hier allemaal onze aankomend collega al gelezen?
Nuancering. Hij is van een paar blokken later.quote:
Ik denk dat hij het over die ScheleKip heeft... Tenminste, zo lees ik het...quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nuancering. Hij is van een paar blokken later.
Maar ik neem aan dat Esses het over het nieuwstopic heeft.
En ik denk dat AchJa dat heulemaal goed heeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over die ScheleKip heeft... Tenminste, zo lees ik het...
vrijmibo gelezen??quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:32 schreef m.k het volgende:
http://www.buzzfeed.com/e(...)otographs-ever-taken
Uiteraard,quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:06 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
vrijmibo gelezen??
bij sommige foto's kreeg ik wel een brok in de keel..
En toch klinkt auto anders als semi achter elkaar plakken....quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ik heb in principe geen automatisch vuur nodig. Van enkelschots kan ik later automatisch vuur maken. Maar mooi, dan weet ik in ieder geval 1 iemand bij wie ik kan aankloppen als ik wil weten of het realistisch klinkt.
Ja klopt, maar daar kunnen dingen aan worden gedaan zoals randomisation van elk schot door zegmaar de pitch van elk schot random te bepalen tussen 2 waardes. Daardoor ga je het machine gun effect een beetje tegenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:40 schreef thesystem het volgende:
[..]
En toch klinkt auto anders als semi achter elkaar plakken....
Puur door hoe een wapen werkt...
Toch...een der mooiste WW2 wapens...de K98!
Ik heb helaas een AR15 en een Glock dus kan je daar niet mee helpen....quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar kunnen dingen aan worden gedaan zoals randomisation van elk schot door zegmaar de pitch van elk schot random te bepalen tussen 2 waardes. Daardoor ga je het machine gun effect een beetje tegen. En inderdaad, de K98 is zeker een mooi wapen. Hebben we ook zeker nodig.
Maakt niet uit, toch bedanktquote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:11 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ik heb helaas een AR15 en een Glock dus kan je daar niet mee helpen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |