quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef Xu het volgende:
Hoe zetten jullie mkv files op je ipad voor XBMC?
Ik stelde een vraag over wat de zin van jailbreaken is en maakte een vergelijking met een auto.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb mijn jailbreak vandaag weer verwijderd, maar dit is echt een kansloze post. Het is makkelijk afgeven op iets waar je totaal geen verstand van hebt, maar zodra je het substantieel probeert te maken, val je zelf door de mand als triest figuur.
Ten eerste wordt ie er, bij mij, niet instabieler op. Ten tweede is 'compleet' een vrij subjectief begrip hier. Wat voor de een compleet is kan voor de toch iets missen, zeker als je weet hoe doodeenvoudig het is om toch die extra's te krijgen. Dan heb ik het over customizen of handige apps draaien die anders niet mogelijk zijn. Voor de een is dat totaal niet aantrekkelijk, maar voor de ander juist een pluspunt. Om jouw vergelijking door te trekken, de een koopt een kant-en-klaar fabrieksmodel bij de dealer, de ander vindt het leuk om er een spoiler of andere velgen op te zetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:41 schreef lukaon het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag over wat de zin van jailbreaken is en maakte een vergelijking met een auto.
Als jij je punt moet maken op een discussieforum door mensen te beledigen ben je goed fout bezig.
De zin van jailbreaken zie ik nog steeds niet maar laat mij hier graag overtuigen door argumenten.
Dus de vraag nogmaals in dit nieuwe topic:
Wat is nu nog het nut van een iPad jailbreaken als die nu al zo compleet en stabiel is? Wat maakt het jailbreaken nu echt aantrekkelijk?
9 dagen. Week later het abonnement.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Lencon het volgende:
Voor diegenen die ook een iPad via de NRC hebben besteld, hoe lang heb je op levering moeten wachten?
De iPads 3 schijnen nu moeilijk te leveren te zijn. Ik heb de mijne twee weken geleden besteld en uiterlijk woensdag mailen ze om een leveringsafspraak te maken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Lencon het volgende:
Voor diegenen die ook een iPad via de NRC hebben besteld, hoe lang heb je op levering moeten wachten?
Dan betaal ik wel 10% meer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die van mij nog steeds niet. Zou vandaag geleverd worden maar ik denk het niet. Wat een gedoe, en dat voor 10% korting
Dat is ie dus nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef araiguma het volgende:
Yay! mailtje van AMP dat ik een afspraak kan maken voor mijn NRC ipad
Ging best snel: 25-5 besteld, new iPad 16gb in't wit. Nu maar hopen dat het abo niet lang op zich laat wachten (en dat de app gratis is voor abonnees, zou wel raar zijn als je daar nog een euro voor neer moet leggen)
Dan moeten Exorbitantes en ik wel net op tijd zijn geweest. Ik bestelde 'm op maandag de 14e en ik had 'm vrijdag de 18e.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De iPads 3 schijnen nu moeilijk te leveren te zijn. Ik heb de mijne twee weken geleden besteld en uiterlijk woensdag mailen ze om een leveringsafspraak te maken.
Dat wordt dus minstens 3 weken levertijd
Kan ook via paypal, dan wordt het gewoon van je rekening afgeschrevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is ie dus nietJe moet, tot mijn verbazing, 1,59 betalen voor die app. Het punt is dat ik geen credit card heb en dat stomme ding dus niet kan downloaden. Dat hebben ze wat dat betreft beter voor elkaar bij de Volkskrant.
Morgen dan maar even zo'n Apple gift card halen voor 15 euro.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kan ook via paypal, dan wordt het gewoon van je rekening afgeschreven
Betalen voor die appquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan moeten Exorbitantes en ik wel net op tijd zijn geweest. Ik bestelde 'm op maandag de 14e en ik had 'm vrijdag de 18e.
Maar bij de volkskrant hebben ze geen mogelijkheid om losse nummers te kopen bij andriod dus zo goed heeft de VK het ook nog niet voor elkaar. Ja dit is het ipad topic daarvoor hebben ze het wel al netjes geregeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Thomas B. het volgende:
Dat hebben ze wat dat betreft beter voor elkaar bij de Volkskrant.
Fijn dat je m'n punt nog even bevestigtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar bij de volkskrant hebben ze geen mogelijkheid om losse nummers te kopen bij andriod dus zo goed heeft de VK het ook nog niet voor elkaar. Ja dit is het ipad topic daarvoor hebben ze het wel al netjes geregeld.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:15 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb alleen de opties Visa, Mastercard, Amex en Geen. Click and Buy staat er niet tussen.
[..]
Fijn dat je m'n punt nog even bevestigt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:48 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Betalen voor die appBelachelijk eigenlijk. Maar je kunt je rekening koppelen aan een click&buy acount. Topsite
Je downloadt de app en de centjes worden een paar dagen later van je rekening afgeschreven. http://www.clickandbuy.com/WW_en/home.html
Hier 30-5 besteld en vandaag ook een mailtje van AMPquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef araiguma het volgende:
Yay! mailtje van AMP dat ik een afspraak kan maken voor mijn NRC ipad
Ging best snel: 25-5 besteld, new iPad 16gb in't wit. Nu maar hopen dat het abo niet lang op zich laat wachten (en dat de app gratis is voor abonnees, zou wel raar zijn als je daar nog een euro voor neer moet leggen)
Ja ik hoor je wel. Maar ik zal toch op een of andere manier ook mijn Apple account weer moeten koppelen aan Click and Buy. Of mis ik iets?quote:
De app kost geld omdat bij aanschaf er gelijk een eerste gratis editie van de krant bij zit. Wat op zich natuurlijk irrelevant is als je toch al abonnee bent. Maar de App Store kan natuurlijk niet zien wie abonnee is en wie niet. De app kan alleen maar voor iedereen voor een vaste prijs worden aangeboden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is ie dus nietJe moet, tot mijn verbazing, 1,59 betalen voor die app. Het punt is dat ik geen credit card heb en dat stomme ding dus niet kan downloaden. Dat hebben ze wat dat betreft beter voor elkaar bij de Volkskrant.
Morgen dan maar even zo'n Apple gift card halen voor 15 euro.
Nee dat werkt niet meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef Qwea het volgende:
Snelle vraag, Whatsapp op ipad 3 met absinthe 2.0, werkt dat? Uberhaupt? Krijg nu de melding dat het apparaat niet ondersteund wordt. Iemand die het wel werkend heeft?
Welke iPad leveren ze dan? Volgens mij zijn alle 16 GB en 32 GB versies volop leverbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De iPads 3 schijnen nu moeilijk te leveren te zijn. Ik heb de mijne twee weken geleden besteld en uiterlijk woensdag mailen ze om een leveringsafspraak te maken.
Dat wordt dus minstens 3 weken levertijd
Wel dusquote:
als het op de markt mag komen van applequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
De originele Carmageddon komt naar iOS, als cadeautje voor het behalen van de Kickstarter voor de nieuwe Carmageddon: Reincarnation
http://www.onemorething.nl/2012/06/carmageddon-komt-naar-ios/
Dankquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Nrc is nieuwer. Heeft op 3 mei nog een update gekregen en is retina-geschikt
En in het Nederlands?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij Notifications in Settings uitzetten dat de Mail app meldingen mag geven
Instellingen > Notificatiesquote:
Hier hetzelfdequote:Op zondag 3 juni 2012 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jawel maar die hangt aan de stekker. Ik denk ik probeer het even te vertalen. Ik had hem niet bij de hand om het te controleren.
quote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gaan kijken!
Instellingen > Algemeen > Geluiden
Ja, dat was wel een teleurstelling. Je hebt niet echt veel vrijheid alles moet en zal via dat programma moeten. Echt vervelend. Ik heb ook geen idee of je via jail break dat hele itunes gebeuren kan omzeilen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik verwacht dat het via iTunes moet. Vind ik dan weer jammer.
Als je ipad gejailbreakt is kun je met iFile een webserver opzetten. Dan kun je via de browser op je iphone de film uploaden.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Lienekien het volgende:
Iemand een tip om een filmpje van iphone naar ipad te krijgen? Voor mailen is ie te lang.
Succes en laat even weten hoe het gelukt is. Ik heb mijn iPad nog niet zo lang en ik kan dat ook niet.quote:
Appje dat aether noemde, werkt goed!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes en laat even weten hoe het gelukt is. Ik heb mijn iPad nog niet zo lang en ik kan dat ook niet.
Via iCloud, bedoel je? Nee, die werkt alleen voor foto's.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gaan filmpjes niet via photosteam dan? Of moet ik photostream heel letterlijk nemen
Via USB-kabel met je computer verbinden en dan staan je foto's gewoon benaderbaar als een USB-stick. Draggen & droppen van foto's/filmpjes kan gewoon met iOS-devices, in tegenstelling tot wat velen denken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik verwacht dat het via iTunes moet. Vind ik dan weer jammer.
Komt toch op hetzelfde neer, dat ik met een kabel naar een computer moet. Terwijl het nu met een appje lukt zonder.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Via USB-kabel met je computer verbinden en dan staan je foto's gewoon benaderbaar als een USB-stick. Draggen & droppen van foto's/filmpjes kan gewoon met iOS-devices, in tegenstelling tot wat velen denken.
Te duur.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef Koopsie het volgende:
Hoeveel is de ipad 1 eigenlijk nog waard?![]()
Ik zag een gereviseerde Ipad 16gb met een jaar garantie voor 280eu. Is dat een beetje een redelijke prijs of nog echt te duur.
Dat is eigenlijk wel handig!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef Exorbitantes het volgende:
Jongens, 2 eurie bij de Action
[ afbeelding ]
Zit als gegoten om mijn 3e generatie ipad met smartcover
Als standaard! Ik denk dat ik zo'n hoes dan alleen gebruik als ik hem in mijn tas wil doen ofzo (als extra bescherming)quote:
Wat zit er in je tas wat je tablet aanvalt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als standaard! Ik denk dat ik zo'n hoes dan alleen gebruik als ik hem in mijn tas wil doen ofzo (als extra bescherming)
idd kussen laat ik nu ook altijd thuisquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is makkelijk inderdaad. Dan kan je hem niet gebruiken als hij er in zit.
Je moest eens weten!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat zit er in je tas wat je tablet aanvalt?
Maar dan kan je 'm niet rechtop zetten. Ik vind en-en wel handig. Die sleeve dan alleen voor als je 'm meeneemt. Ze werden trouwens beide bezorgd bij mij vandaag, maar ik was niet thuis dus ik kan weer naar het postkantoor morgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
Smartcover
Zo'n sleeve is zoveel handiger.
Nicequote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Kom ik net thuis en ligt er opeens een pakketje met de iPad 2 erin. Wij hebben hier een abonnement op Veronica Magazine en daar stond een actie in dat je op internet ergens moest klikken en dat je dan kans maakt op een IPad. Dat had ik dus een paar maanden geleden gedaan, maar was het weer allang vergeten. Ik ben blijkbaar een van de in totaal 7 winnaars, echt leuk
Bedanktquote:
Gefeliciteerd en veel plezier!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Kom ik net thuis en ligt er opeens een pakketje met de iPad 2 erin. Wij hebben hier een abonnement op Veronica Magazine en daar stond een actie in dat je op internet ergens moest klikken en dat je dan kans maakt op een IPad. Dat had ik dus een paar maanden geleden gedaan, maar was het weer allang vergeten. Ik ben blijkbaar een van de in totaal 7 winnaars, echt leuk
Schaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef Merkie het volgende:
Ik wil een sleeve zonder rits met een open bovenkant.
De app van vandaag doet het niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef Aventura het volgende:
De mijne komt morgen.....zijn jullie trouwens op de hoogte van het Appevent? Vast wel, maar ik meld het even..
http://nl.appevent.com/06(...)event+%28AppEvent%29
Dat is toch alleen nog maar een gerucht?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef Kwork het volgende:
Zit ik op Marktplaats te kijken om m'n iPad te verkopen, zie ik dit
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef Merkie het volgende:
Ik wil een sleeve zonder rits met een open bovenkant.
Ja. Daarom juist.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is toch alleen nog maar een gerucht?
De iPad 4 is inmiddels al uit hè?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die gewoon echt geen Nederlands kunnen
Maar goed, zou ik dan vandaag mijn iPad krijgen? Het houdt het leven wel spannend.
The really really new iPad bedoel je?quote:
The Even Newer And Better Than The Previous iPad iPad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The really really new iPad bedoel je?.
Hij wil voor een goed kopen prijs een ipad verassenquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Daarom juist.![]()
Nog afgezien van de standaard marktplaats-spelfouten..
Heb laatst met de connection kit nog een filmpje van de camera gehaald, werkt net als de foto's.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat de cam op m'n ipad2 echt suckt en een tablet niet echt een handig fotografeert gebruik ik altijd een compact camera en dan zo'n verloopstukje waar ik het SD kaartje inprop, de ipad gaat dan automatisch naar foto's en haalt de boel snel binnen. Werkt perfect.
Weet iemand hoe het moet voor filmpjes...die krijg ik er blijkbaar niet uit?
volgens mij alleen de stekkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef Stansfield het volgende:
Wat voor andere dingen zitten er eigenlijk bij wanneer je een Ipad koopt in de VS in tegenstelling tot in Nederland. Een andere stekker denk ik maar zijn er nog meer verschillen?
Ik heb de connection kit, maar dat lukt niet, of beter er gebeurt geen flikker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb laatst met de connection kit nog een filmpje van de camera gehaald, werkt net als de foto's.
Dat dus. Maar ook voor die stekker is een NL verwisselbare kop te koop.quote:
Probeer eens de filmpjes eerst in dezelfde map op sd te zetten als de foto's (DCIM). Heb volgens mij wel eens gehoord dat je zo ook speelfilms over kan zetten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik heb de connection kit, maar dat lukt niet, of beter er gebeurt geen flikker.
Tnx. Die heb ik al genoeg in huis van oude ipod's en iphonesquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar ook voor die stekker is een NL verwisselbare kop te koop.
Bedoel je zoiets:quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar ook voor die stekker is een NL verwisselbare kop te koop.
Dat soort dingen dus, dankjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Vraag of de verkopende winkel weet of het een iPad 2.4 betreft, dat is een nieuwere productieserie.
De processor is kleiner en daardoor efficiënter: je doet nog langer op een enkele acculading.
http://www.tuaw.com/2012/(...)proves-battery-life/
Zelfde prijsquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat soort dingen dus, dankje![]()
Ik ben bang dat dit alleen wel de prijs flink wat kan verhogen... Of is het tegenwoordig standaard bij nieuwere iPad 2's?
Is dat niet ibeer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar deze app, maar ik kan hem nergens vinden helaas.
iPad 2 is net zo snel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Hoera, IPad 1 64 met krasjes verkocht voor ¤200. Nu kan ik nog meer genieten van mijn 3 64.
Als je een 1 hebt is het het overwegen waard: hij is echt sneller en fijner. Met een 2 scheelt het minder, tenzij je veel boeken leest of met HD beelden werkt misschien.
De 'je-hoort-er-niet-meer-bij-met-je-oude-meuk-loser iPad'quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
The Even Newer And Better Than The Previous iPad iPad.
Ik gebruik een 2 op mijn werk en merk geen verschil. In testen is de nieuwste wat sneller.quote:
Wil ik wel!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe smartcover: http://www.theverge.com/2(...)pad-smart-case-cover
Nieuwe kopen dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:49 schreef Jarno het volgende:
Jammer maar helaas, geen iOS6 voor de iPad1. Terwijl ik er verder nog erg tevreden over ben. Nouja.
Mja, ik zie voor m'n iPad nog niet veel toegevoegde waarde. Zowel vwb een nieuwe als iOS6. Op m'n iPhone 4S ga ik wel blij zijn met de nieuwe navigatie denk ik.quote:
Verdomme waarom komen ze daar nu pas meequote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe smartcover: http://www.theverge.com/2(...)pad-smart-case-cover
Een gratis app proberen te downloaden, als je je dan registreert heb je de keuze om er geen betalingsmogelijkheid aan vast te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef Kevin24 het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een appstore account kan maken zonder Creditcard ? :/
Ik probeer nu in te loggen op Itunes (had van vroeger al een accountje) maar moet persee een CC invoeren, nou lekker, die heb ik dus niet. Clickandbuy geeft errors als ik daar een account aanmaak en kies voor of Bank of Ideal.
Iemand mij deze drama uitleggen? Ben erg anti apple maar wou de ipad 2 die hier op werk ligt toch even uit proberen om me misschien over de streep te trekken maar als ik al geneens een accountje kan aanmaken om dropbox (gewoon gratis) te downloaden dan blijf ik bij me vorige standpunt over apple
Dat dacht ik dus ook na een hoop google werk maar heb de volgende opties : Visa, Mastercard, Amex en Clickandbuy ..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een gratis app proberen te downloaden, als je je dan registreert heb je de keuze om er geen betalingsmogelijkheid aan vast te maken.
http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NLquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef Kevin24 het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een appstore account kan maken zonder Creditcard ? :/
Ik probeer nu in te loggen op Itunes (had van vroeger al een accountje) maar moet persee een CC invoeren, nou lekker, die heb ik dus niet. Clickandbuy geeft errors als ik daar een account aanmaak en kies voor of Bank of Ideal.
Iemand mij deze drama uitleggen? Ben erg anti apple maar wou de ipad 2 die hier op werk ligt toch even uit proberen om me misschien over de streep te trekken maar als ik al geneens een accountje kan aanmaken om dropbox (gewoon gratis) te downloaden dan blijf ik bij me vorige standpunt over apple
Aah yeah! Moest dus gewoon een nieuw account aanmaken. (raar dat ik mijn bestaande account niet kon updaten naar itunes waardig).. maargoed.. Apple hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
Eeh weet je dat heel zeker? Ik heb laatst nog een oud iTunes-account zonder betalingsgegevens gebruikt in de App Store op een nieuwe iPad , en hij vroeg alleen maar om de aanhef (dhr./mevr.) in te stellen. Creditcardgegevens invullen kon ook in dat scherm, maar was niet verplicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Aah yeah! Moest dus gewoon een nieuw account aanmaken. (raar dat ik mijn bestaande account niet kon updaten naar itunes waardig).. maargoed.. Apple he
Ik gaat ermee spelen! danku allemaal.
Jij bent een dev?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vanavond even iOS 6 uitproberen met Siri op de iPad
Yup, had 2 'apple experts' achter me zitten die waren ook erg verbaasd erover. maargoed, begin het een beetje door te krijgen dat itunes gebeuren.. (vind android toch wat gemakkelijker maar misschien veradnerd dat nog,wie weet)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Eeh weet je dat heel zeker? Ik heb laatst nog een oud iTunes-account zonder betalingsgegevens gebruikt in de App Store op een nieuwe iPad , en hij vroeg alleen maar om de aanhef (dhr./mevr.) in te stellen. Creditcardgegevens invullen kon ook in dat scherm, maar was niet verplicht.
Leggen ze hem in de regen voor de deur?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt er ook nog andere dingen mee doen natuurlijk
Die van mij schijnt nu toch echt deze week te komenMaar dat zeiden ze drie weken geleden ook.
Dat waren waarschijnlijk de buren geweestquote:
Je maakt een grapjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat waren waarschijnlijk de buren geweestHet mooie was wel: dat pakketje heeft een paar dagen voor de deur gelegen en is niet eens gejat.
Ja maar ik heb 'm genomen omdat ik ook gewoon een krant wil. Ik had het liefst een papieren, maar dat stapelt zich dan maar op en soms lees ik 't een dag niet en dan is het ook zonde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt er ook nog andere dingen mee doen natuurlijk
Die van mij schijnt nu toch echt deze week te komenMaar dat zeiden ze drie weken geleden ook.
Heb wel een 2 besteld hè.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Lekker lezen gaat prima op de iPad. Retina is echt gewoon haarscherp.
Oké, dank je.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
De iPad 2 heeft een resolutie van 1024x768 op een 9.7 inch scherm, dat is dus geen retina. Maar nog steeds heel prima werkbaar, heb zelf ook de 2. In de winkel, met een iPad 2 en de nieuwe iPad naast elkaar, zie je wel duidelijk welke enorme stap vooruit Retina is. Maar thuis met je iPad 2 denk je echt niet van 'stom ding'. Teksten lezen, websites, gaat allemaal goed.
Iets van DealExtreme van 1 dollar ofzo, dus geen drama. Maar ik was ruim een week niet thuis geweest en toen lag dat ding in de regen voor de deur en zat er een briefje in de bus dat de postbode langs was geweest en het bij de buren had neergelegd, dus ik wist niet of hij dat ding van DE bedoelde of dat m'n iPad was bezorgdquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je maakt een grapje
Wat was dat voor pakketje?
juist voor dan is de krant lezen ideaal op de ipad. Voor even in de trein vind ik het weer wat minder handig dan de papieren krant.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:31 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja maar ik heb 'm genomen omdat ik ook gewoon een krant wil. Ik had het liefst een papieren, maar dat stapelt zich dan maar op en soms lees ik 't een dag niet en dan is het ook zonde.
Daarom vroeg ik me dus af of 't überhaupt wel een beetje lekker leest aan de keukentafel met een kop koffie.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
iOS6 op iPad 2 draait erg soepel. En Safari is merkbaar sneller dan voorheen.
Hmm, je zou toch juist zeggen dat het in de trein handiger is? Bespaart ruimte in je tas, je krijgt geen vieze inktvingers, je zit niet met je elleboog tegen de passagier naast je.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
juist voor dan is de krant lezen ideaal op de ipad. Voor even in de trein vind ik het weer wat minder handig dan de papieren krant.
Je bedoelt qua kijkhoek? Daar heb ik eigenlijk geen last van... die is prima bij de ipad. Ik houd 'm sowieso meestal vast tijdens het lezen. Wat ruimte in de tas betreft denk ik niet dat het veel uitmaakt en inktvingers kan ik mij ook niet echt aan ergeren. Het is meer dat ik het niet zo prettig vind om met dat ding op schoot in de metro vanuit het centrum richting de Bijlmer te gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hmm, je zou toch juist zeggen dat het in de trein handiger is? Bespaart ruimte in je tas, je krijgt geen vieze inktvingers, je zit niet met je elleboog tegen de passagier naast je.
Op de keukentafel moet je er met je hoofd bovenop zitten om goed te kunnen lezen. Of zie ik dat nou verkeerd?
Op de nieuwe iPad ook. Verder merk ik weinig verschil. Maps is vernieuwd, er is nu een klok-applicatie en Facebook zit ingebakken in veel instellingen. Oh, en Siri natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
iOS6 op iPad 2 draait erg soepel. En Safari is merkbaar sneller dan voorheen.
STOP DE PERSEN!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Op de nieuwe iPad ook. Verder merk ik weinig verschil. Maps is vernieuwd, er is nu een klok-applicatie en Facebook zit ingebakken in veel instellingen. Oh, en Siri natuurlijk.
Ik heb de keynote nog niet gekeken; wat doet de Do Not Disturb-functie precies?
Scherm niet laten oplichten en geen geluid als je DND hebt ingesteld. Meldingen komen wel binnen, maar maken je dus niet wakkerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Op de nieuwe iPad ook. Verder merk ik weinig verschil. Maps is vernieuwd, er is nu een klok-applicatie en Facebook zit ingebakken in veel instellingen. Oh, en Siri natuurlijk.
Ik heb de keynote nog niet gekeken; wat doet de Do Not Disturb-functie precies?
Klopt, de iPad 2 is ook dunner en lichter en dat is zeker een voordeel. Echter, als je het scherm van de nieuwe iPad gewend bent is de iPad 2 gewoon een beetje jammer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
De iPad 2 heeft een resolutie van 1024x768 op een 9.7 inch scherm, dat is dus geen retina. Maar nog steeds heel prima werkbaar, heb zelf ook de 2. In de winkel, met een iPad 2 en de nieuwe iPad naast elkaar, zie je wel duidelijk welke enorme stap vooruit Retina is. Maar thuis met je iPad 2 denk je echt niet van 'stom ding'. Teksten lezen, websites, gaat allemaal goed.
die is 5w of zelfs minder gok ik, iPad1 was al 10w, iPad3 zal nog wel meer zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef electronique het volgende:
ik ben mijn ipad nu op aan het laden met een kabel en oplader van een ipod classic uit 2006 (5e generatie is dat denk ik) en hij is al anderhalf uur aan het laden en is pas op 12%
geen idee. gaat in ieder geval wel gruwelijk langzaamquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die is 5w of zelfs minder gok ik, iPad1 was al 10w, iPad3 zal nog wel meer zijn
edit; ook 10 dus.
zo te lezen gebruiken ze de iPad 2? misschien is de case gemaakt voor de 3 en maakt net dat millimeter verschil het verschil ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:01 schreef wolfrolf het volgende:
Smart Case review
http://www.ilounge.com/in(...)ple-ipad-smart-case/
De iPad beweegt in de case?? Dat lees ik goed toch? Had minstens verwacht dat die case echt strak eromheen "gegoten" zou zitten.
Tenzij ik de review verkeerd begrijp?
Geloof je het zelf nog?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb maar weer eens gebeld voor de iPad, hij komt nu toch echt volgende week hoor
Ook NRC? Je moet je uitgebreid legitimeren bij het in ontvangst nemen. Dat bezorgbedrijf, AMP Logistics, zal 'm nooit zomaar achterlaten, zelfs al was het bij je eigen moeder. Dus bij de buren zal helemaal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ie niet is gekaapt door m'n ex-buren.
Nee, ander bedrijf. Er moet wel voor getekend worden maar daar nemen sommige postbodes het ook niet al te nauw mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ook NRC? Je moet je uitgebreid legitimeren bij het in ontvangst nemen. Dat bezorgbedrijf, AMP Logistics, zal 'm nooit zomaar achterlaten, zelfs al was het bij je eigen moeder. Dus bij de buren zal helemaal niet gebeuren.
Ook via NN of ING?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb maar weer eens gebeld voor de iPad, hij komt nu toch echt volgende week hoor
NNquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook via NN of ING?
Heb mijn bestelling gecancelled, ga zo naar de MM.
Microsoftquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef Pheno het volgende:
iPad 4 zeker?
Misschien kun je beter op deze wachten
'Microsoft gaat volgende week iPad-concurrent onthullen'
Ik heb t opgegeven. Nu ligt hier een iPad te snorrenquote:
Tof! Geinstalleerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Sonic & Sega All Stars Racing nu tijdelijk gratis in de Store. Geinige racer van het type Mario Kart
http://itunes.apple.com/a(...)3?affId=1380330&mt=8
Uhuh.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:33 schreef RoW_0 het volgende:
Heb je wel eens momenten van... Ah.. even opzoeken, of even snel regelen. Maar op de telefoon te vervelend is en geen zin in de laptop boottime?
Same here, mijn laptop is een maand geleden het hoekje omgegaan maar kan perfect zonder.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:43 schreef guitarist het volgende:
Sinds ik een iPad heb wordt mijn macbook bijna niet meer gebruikt......
Was jij niet diegene die een jaar geleden nog zo aan het zeuren was over alles en nog wat van Applequote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:09 schreef remlof het volgende:
Oh ik gebruik m'n MBA nog steeds, maar ik doe nu wel veel meer vanaf de bank met m'n aaipad.
Er valt heel wat aan te merken op Apple, maar niet op de kwaliteit van de producten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een jaar geleden nog zo aan het zeuren was over alles en nog wat van Apple?
Ik heb liever gewoon 1 nieuwe oplader. Het kabeltje zit er al wel bij dus gewoon een nieuwe oplader vind ik dat makkelijker dan zo'n duckhead. Dat wordt dan ook weer zo unit in je stopcontact.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom heb je een nieuwe oplader nodig? Gewoon de stekker wisselen. De zogenaamde "duckhead" kan je overal krijgen, bijvoorbeeld hier:
http://www.dealextreme.co(...)-plug-european-13354
Het komt toch op hetzelfde neer? Het resultaat is precies zo'n stekker als die jij los wilt kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon 1 nieuwe oplader. Het kabeltje zit er al wel bij dus gewoon een nieuwe oplader vind ik dat makkelijker dan zo'n duckhead. Dat wordt dan ook weer zo unit in je stopcontact.
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon 1 nieuwe oplader. Het kabeltje zit er al wel bij dus gewoon een nieuwe oplader vind ik dat makkelijker dan zo'n duckhead. Dat wordt dan ook weer zo unit in je stopcontact.
Die klikt in het andere deel.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Stansfield het volgende:
Maar die apple adapter die ik erbij hebt heeft van die staafjes als stekker en die duck head ziet er toch meer uit als rondjes of zie ik dat verkeerd?
Ik twijfel nog tussen alleen snapshield systeem of een soort systeem als de nieuwe apple smart case.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef Exorbitantes het volgende:
iPad een paar keer gevallen incusief deukjesUit boosheid zo'n snapshield van belkin gehaald
Hier andersom. Mijn laptop gaat soms hele dagen niet aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Klonk het volgende:
En mijn mooie iPad 3 ligt te verstoffen, grijp telkens naar de laptop, weer 600 euro over de balk geflikkerd
Handigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:27 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben het zo..
Mijn vriendin is ook helemaal omgegaan, tegelijkertijd gekocht en zij sleept dat ding overal mee naar toe en doet er echt alles meequote:Op maandag 18 juni 2012 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hier andersom. Mijn laptop gaat soms hele dagen niet aan.
wat is er niet handig aan dan?quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat is er niet handig aan dan?
Ik vind het prima werken.
Ik raad het je aan. De eerste dag al, volledige bescherming. Ik heb een aluminium ledikant en 1 kleine tik tegen de ipad en het is gelijk al een deuk waar je u tegen zegtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen alleen snapshield systeem of een soort systeem als de nieuwe apple smart case.
Dat heb ik ook gelezen ja. Dus maar even op zoek naar niets anders. Maar is Apple de enige die een voor en achterkantbescherming heeft?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Klonk het volgende:
Die nieuwe smartcase van Apple schijnt een ballending te zijn, hij zit niet strak om het apparaat heen waardoor je iPad gaat schuiven en knoppen en camera niet meer achter hun daarvoor bestemde gaatjes zitten
neuh, zijn er zat heb er zelf eentje van Puro en die zit echt super.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen ja. Dus maar even op zoek naar niets anders. Maar is Apple de enige die een voor en achterkantbescherming heeft?
Kan je dan nog beter een apple smart cover kopen met bijvoorbeeld een incipio smart feather?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Klonk het volgende:
Die nieuwe smartcase van Apple schijnt een ballending te zijn, hij zit niet strak om het apparaat heen waardoor je iPad gaat schuiven en knoppen en camera niet meer achter hun daarvoor bestemde gaatjes zitten
Tnx voor de link. Ik zal er vanavond eens naar gaan kijken wat het beste hoesje voor mij is.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Klonk het volgende:
Ik persoonlijk (maar dat is heel persoonlijk) vind de smartcover van Apple klotedingen, ze flikkeren er in mijn handen permanent af
Dus ik ben uiteindelijk voor deze gegaan, een achterkant met daaraan vast een smartcover.
Ik ben op een rustig moment naar de saturn gegaan met mijn eigen iPad het personeel lief aangekeken en gewoon gepast welke het lekkerste in de hand lag enzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de link. Ik zal er vanavond eens naar gaan kijken wat het beste hoesje voor mij is.
Buiten wil het niet zo best.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef Rosario het volgende:
Nou, mijn iPadje is binnen hoor. Wat een heerlijk ding. Heel tof.
Maar wat is er in vredesnaam met de helderheid van dat scherm? Ik stond net op de bus te wachten en had het scherm op z'n helderst gezet, maar kon nog steeds vrijwel niks zien behalve m'n eigen kop.
Jammer, vind het verder namelijk een fantastisch ding en je kan er heerlijk op lezen. Had wel verwacht dat het niet veel soeps zou zijn in de zon maar zelfs met deze grijze luchten is het niks.quote:
Voor een iPad moet je een nut verzinnen omdat hij niks nieuws doet. Wel doet hij veel dingen beter en prettiger maar dat vereist een verandering van jouw gebruik van digitale apparaatjes. Serieus, zak een keer onderuit op de bank terwijl je tv kijkt, in dat soort situaties is de iPad perfect.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Klonk het volgende:
En mijn mooie iPad 3 ligt te verstoffen, grijp telkens naar de laptop, weer 600 euro over de balk geflikkerd
1. Was bij mij 70%. Kan je dus 6/7 uur mee doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:21 schreef Stansfield het volgende:
Nog even een vraag (misschien een beetje een domme vraag). Ik heb nu de ipad nog in de doos zitten. De duckhead komt pas over 1 of 2 weken. Is de ipad eigenlijk opgeladen in de doos? En zo niet kan ik hem dan ook gewoon met de kabel aan mijn computer hangen zodat hij dan ook oplaad ook al duurt het dan langer? Is dat niet slechter voor de batterij of iets dergelijks?
Het duurde bij mij ook even voor ik mn gebruik had veranderd, nu staat mn MBP stof te happen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor een iPad moet je een nut verzinnen omdat hij niks nieuws doet. Wel doet hij veel dingen beter en prettiger maar dat vereist een verandering van jouw gebruik van digitale apparaatjes. Serieus, zak een keer onderuit op de bank terwijl je tv kijkt, in dat soort situaties is de iPad perfect.
Dat is ook wel een goede tip. Zelf heb ik een iphoneoplader met duckhead die ik op de ipadoplader kan doen. Maar het was meer voor mijn ouders voor wie ik er ook eentje heb meegenomen. Maar dan leen ik wel even mijn wereldstekker uit voor hun zodat zij aan de slag kunnen. Tnx.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Was bij mij 70%. Kan je dus 6/7 uur mee doen.
2. Aan de laptop laden lukt niet aangezien het dan heel lang duurt (als in: 20 uur of langer). Je hebt de originele lader nodig om hem echt snel te kunnen laden. De iPad 2 kan in een uur of 5 opladen met een iPhone-lader (of elke andere lader met USB-poort), de nieuwe iPad doet er ongeveer 2x zo lang over.
Waarom koop je niet in de tussentijd een US-EU adaptertje? Kost een paar euro en dan kan je alvast aan de slag.
snap shield is ECHT geen aanrader. na 2 weken zaten er al krassen op en zaten er scheurtjes/barstjes in de randen. terwijl ik in mijn tas er nog een hoes omheen had zitten. zo erg dat mensen zeiden "wat ziet jou ipad er al gehavend uit" (ding is doorzichtig dus je ziet hem niet heel goed zitten"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik twijfel nog tussen 2 backcovers:
De belkin snap shield secure
Voordeel: Magneet die de cover tegen de ipad aanhoud wanneer je die achter de ipad draait.
Nadeel: zit niet beveiligd vast in de case. Alleen geklikt.
De Zum SC ultimate Voordeel: door de smart cover lock blijft je ipad er altijd goed in zitten.
Nadeel: Er zit geen magneet die je cover vastklikt wanneer je de cover naar achtere draait.
Prijs van de Zum is iets voordeliger met 19 dollar tegen de 21 euro van de Belkin. Nadeel is wel dat ik de zum moet bestellen en er dus even op moet wachten. Wat is jullie idee hierover?
Ja dat probleem heb ik dus ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb de snapshield van Belkin. Beschermen doet ie goed, maar de buitenste laag begint wel af te bladderen. Het plastic zelf is volledig kleurloos transparant, maar daaroverheen ligt een dunne lichtgrijze laag en die komt los.
Helemaal waar wat TC03 zegt. Heb de iPad 1 gehad, maar na 2 weken verkocht omdat ik veel vaker mn MBP erbij pakte. Daarna kwam de iPad 2, toch wel weer heel mooi. Ook gekocht (2ehands) paar weken gebruikt en toch pakte ik hem te weinig. Ik denk dat ik, mocht ooit weer een iPad kopen, het apparaat meer de kans moet geven om een plekje te krijgen zeg maar. Hoewel ik nu bij mijn zus hetzelfde zie. Heeft al een jaar een iPad, maar nu een nieuwe laptop en nu gebruikt ze de laptop weer veel meer. iPad is een geweldig mooi apparaat, maar ik ben er nog niet achter waar ik hem eigenlijk voor moet gebruiken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor een iPad moet je een nut verzinnen omdat hij niks nieuws doet. Wel doet hij veel dingen beter en prettiger maar dat vereist een verandering van jouw gebruik van digitale apparaatjes. Serieus, zak een keer onderuit op de bank terwijl je tv kijkt, in dat soort situaties is de iPad perfect.
Toch is dat voor iedereen anders. Mijn laptop wordt juist veel minder gebruikt sinds ik een iPad (1) heb. Alhoewel ik hem wel gebruik als 'grote' versie van mijn iPhone. Dus ik gebruik bijna dezelfde apps (Twitter, Facebook, mail, web, iMessage, etc) alleen dan met het voordeel van een groot scherm. Verder geld voor mij dat ik de iPad zie als device om 'dingen' op te consumeren, en niet op te produceren. Daar is duidelijk een laptop veel beter in en zo moet je het ook zien. Als ik foto's wil bewerken, doe ik dat niet op de iPad maar op m'n laptop (of liever nog, op m'n PC). Als ik foto's wil bekijken, of laten zien, gaat dat veel beter op een iPad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef M.C. het volgende:
[..]
Helemaal waar wat TC03 zegt. Heb de iPad 1 gehad, maar na 2 weken verkocht omdat ik veel vaker mn MBP erbij pakte. Daarna kwam de iPad 2, toch wel weer heel mooi. Ook gekocht (2ehands) paar weken gebruikt en toch pakte ik hem te weinig. Ik denk dat ik, mocht ooit weer een iPad kopen, het apparaat meer de kans moet geven om een plekje te krijgen zeg maar. Hoewel ik nu bij mijn zus hetzelfde zie. Heeft al een jaar een iPad, maar nu een nieuwe laptop en nu gebruikt ze de laptop weer veel meer. iPad is een geweldig mooi apparaat, maar ik ben er nog niet achter waar ik hem eigenlijk voor moet gebruiken.
Vinger op het plaatje houden, dan verschijnt een aantal opties, waaronder 'kopieer'.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
Hoe kopieer ik een url van een plaatje op de iPad?
Ja, maar als ik het dan Bijvoorbeeld hier op Fok wil plakken, dan komt er niets in beeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vinger op het plaatje houden, dan verschijnt een aantal opties, waaronder 'kopieer'.
Omweggetje:quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
Hoe kopieer ik een url van een plaatje op de iPad?
Ooo dankje!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Omweggetje:
-foto kopiëren
-plakken in de urlbar
-de url die verschijnt kopiëren
-plakken in Fok!
Dat werkt alleen als er geen link aan het plaatje hangt, anders pakt ie die.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Omweggetje:
-foto kopiëren
-plakken in de urlbar
-de url die verschijnt kopiëren
-plakken in Fok!
Tijd om je Ipad in te ruilen voor een Surfacequote:Op maandag 18 juni 2012 13:27 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben het zo..
Onder het reply-vak zie je een icoontje van een fototoestel. Daar op klikken en de url in plakken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het dan Bijvoorbeeld hier op Fok wil plakken, dan komt er niets in beeld
Ja mooi idd. Gebruik 'm veel om trailertjes te bekijken (en daarna m'n CouchPotato te vullenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:29 schreef Exorbitantes het volgende:
IMBD app, ik kan met zekerheid zeggen dat dit wel de beste gratis app is. Jeetje wat uitgebreid. Een kwaliteits-app pur sang.
http://itunes.apple.com/a(...)5?affId=1380330&mt=8
Super! Dat mistte ik een beetje op mijn iPadquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor iedereen die via UPNP media wil streamen : http://itunes.apple.com/u(...)d493000993?ls=1&mt=8
Gewoon prima. Uiteraard afhankelijk van je netwerk capaciteitenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:34 schreef Jarno het volgende:
Ok, nou heb ik een Synology NAS staan welke idd volgens mij als DMS dienst kan doen. Hoe moet ik performance en kwaliteit dan zien?
Dat heb ik inmiddels gedaan, en dat was de oplossing! Bedankt, eindelijk ongestoord TV in bed kijken! (:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:19 schreef kikoooooo het volgende:
Dat wifi signaal indicatortje is onbetrouwbaar. Probeer is je router het wifi kanaal eens te veranderen
Zo, is dat onwijs slecht glas dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef TN-FR het volgende:
Best een aardige deal als je scherm nu kapot is
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Dutchsimcom/7205846
oke dan weet ik dat.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:44 schreef nelisb het volgende:
Ja! Gewoon met jou account inloggen op de iPad.
Als ze apps gaat updaten ook jou account gebruiken.
Op de ipad1 geen probleem.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:16 schreef DeSamenvatting het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die de app van de Dreambox gebruiken voor hun iPad?
Ik stream namelijk mijn ziggo zenderpakket door via de Wifi naar mijn iPad3, heel handig, maar soms hapert het beeld. Ook als ik de kwaliteit van het beeld verlaag, blijft zich dit vrij vaak voordoen.
In de woonkamer werkt het echt vlekkeloos, maar op de slaapkamer doet het probleem zich vaker voor.
Eerst dacht ik aan de Wifi-verbinding zelf, maar ook op de slaapkamer heb ik gewoon perfecte netwerkverbinding (volgens het wifi-signaal)
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Hoe doe je het?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef electronique het volgende:
oh laat maar, heb het al uitgevogeld
Dat is toch alleen maar onnodig extra werk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:33 schreef AppleOcean het volgende:
Je kunt ook een ... To mp4 converter downloaden, de mp4 bestanden in itunes zetten en dan synchroniseren.
Ah, ziet er goed uit, thanks.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:28 schreef electronique het volgende:
via AVplayerHD en dan ipad aansluiten, apps en dan helemaal beneden de bestanden toevoegen, en dan staan ze in de app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |