quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:54 schreef Xu het volgende:
Hoe zetten jullie mkv files op je ipad voor XBMC?
Ik stelde een vraag over wat de zin van jailbreaken is en maakte een vergelijking met een auto.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb mijn jailbreak vandaag weer verwijderd, maar dit is echt een kansloze post. Het is makkelijk afgeven op iets waar je totaal geen verstand van hebt, maar zodra je het substantieel probeert te maken, val je zelf door de mand als triest figuur.
Ten eerste wordt ie er, bij mij, niet instabieler op. Ten tweede is 'compleet' een vrij subjectief begrip hier. Wat voor de een compleet is kan voor de toch iets missen, zeker als je weet hoe doodeenvoudig het is om toch die extra's te krijgen. Dan heb ik het over customizen of handige apps draaien die anders niet mogelijk zijn. Voor de een is dat totaal niet aantrekkelijk, maar voor de ander juist een pluspunt. Om jouw vergelijking door te trekken, de een koopt een kant-en-klaar fabrieksmodel bij de dealer, de ander vindt het leuk om er een spoiler of andere velgen op te zetten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:41 schreef lukaon het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag over wat de zin van jailbreaken is en maakte een vergelijking met een auto.
Als jij je punt moet maken op een discussieforum door mensen te beledigen ben je goed fout bezig.
De zin van jailbreaken zie ik nog steeds niet maar laat mij hier graag overtuigen door argumenten.
Dus de vraag nogmaals in dit nieuwe topic:
Wat is nu nog het nut van een iPad jailbreaken als die nu al zo compleet en stabiel is? Wat maakt het jailbreaken nu echt aantrekkelijk?
9 dagen. Week later het abonnement.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Lencon het volgende:
Voor diegenen die ook een iPad via de NRC hebben besteld, hoe lang heb je op levering moeten wachten?
De iPads 3 schijnen nu moeilijk te leveren te zijn. Ik heb de mijne twee weken geleden besteld en uiterlijk woensdag mailen ze om een leveringsafspraak te maken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:42 schreef Lencon het volgende:
Voor diegenen die ook een iPad via de NRC hebben besteld, hoe lang heb je op levering moeten wachten?
Dan betaal ik wel 10% meer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die van mij nog steeds niet. Zou vandaag geleverd worden maar ik denk het niet. Wat een gedoe, en dat voor 10% korting
Dat is ie dus nietquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef araiguma het volgende:
Yay! mailtje van AMP dat ik een afspraak kan maken voor mijn NRC ipad
Ging best snel: 25-5 besteld, new iPad 16gb in't wit. Nu maar hopen dat het abo niet lang op zich laat wachten (en dat de app gratis is voor abonnees, zou wel raar zijn als je daar nog een euro voor neer moet leggen)
Dan moeten Exorbitantes en ik wel net op tijd zijn geweest. Ik bestelde 'm op maandag de 14e en ik had 'm vrijdag de 18e.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De iPads 3 schijnen nu moeilijk te leveren te zijn. Ik heb de mijne twee weken geleden besteld en uiterlijk woensdag mailen ze om een leveringsafspraak te maken.
Dat wordt dus minstens 3 weken levertijd
Kan ook via paypal, dan wordt het gewoon van je rekening afgeschrevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is ie dus nietJe moet, tot mijn verbazing, 1,59 betalen voor die app. Het punt is dat ik geen credit card heb en dat stomme ding dus niet kan downloaden. Dat hebben ze wat dat betreft beter voor elkaar bij de Volkskrant.
Morgen dan maar even zo'n Apple gift card halen voor 15 euro.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Kan ook via paypal, dan wordt het gewoon van je rekening afgeschreven
Betalen voor die appquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan moeten Exorbitantes en ik wel net op tijd zijn geweest. Ik bestelde 'm op maandag de 14e en ik had 'm vrijdag de 18e.
Maar bij de volkskrant hebben ze geen mogelijkheid om losse nummers te kopen bij andriod dus zo goed heeft de VK het ook nog niet voor elkaar. Ja dit is het ipad topic daarvoor hebben ze het wel al netjes geregeld.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Thomas B. het volgende:
Dat hebben ze wat dat betreft beter voor elkaar bij de Volkskrant.
Fijn dat je m'n punt nog even bevestigtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar bij de volkskrant hebben ze geen mogelijkheid om losse nummers te kopen bij andriod dus zo goed heeft de VK het ook nog niet voor elkaar. Ja dit is het ipad topic daarvoor hebben ze het wel al netjes geregeld.
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:15 schreef Thomas B. het volgende:
Ik heb alleen de opties Visa, Mastercard, Amex en Geen. Click and Buy staat er niet tussen.
[..]
Fijn dat je m'n punt nog even bevestigt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:48 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Betalen voor die appBelachelijk eigenlijk. Maar je kunt je rekening koppelen aan een click&buy acount. Topsite
Je downloadt de app en de centjes worden een paar dagen later van je rekening afgeschreven. http://www.clickandbuy.com/WW_en/home.html
Hier 30-5 besteld en vandaag ook een mailtje van AMPquote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:02 schreef araiguma het volgende:
Yay! mailtje van AMP dat ik een afspraak kan maken voor mijn NRC ipad
Ging best snel: 25-5 besteld, new iPad 16gb in't wit. Nu maar hopen dat het abo niet lang op zich laat wachten (en dat de app gratis is voor abonnees, zou wel raar zijn als je daar nog een euro voor neer moet leggen)
Ja ik hoor je wel. Maar ik zal toch op een of andere manier ook mijn Apple account weer moeten koppelen aan Click and Buy. Of mis ik iets?quote:
De app kost geld omdat bij aanschaf er gelijk een eerste gratis editie van de krant bij zit. Wat op zich natuurlijk irrelevant is als je toch al abonnee bent. Maar de App Store kan natuurlijk niet zien wie abonnee is en wie niet. De app kan alleen maar voor iedereen voor een vaste prijs worden aangeboden.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:06 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is ie dus nietJe moet, tot mijn verbazing, 1,59 betalen voor die app. Het punt is dat ik geen credit card heb en dat stomme ding dus niet kan downloaden. Dat hebben ze wat dat betreft beter voor elkaar bij de Volkskrant.
Morgen dan maar even zo'n Apple gift card halen voor 15 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |