geen idee. gaat in ieder geval wel gruwelijk langzaamquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die is 5w of zelfs minder gok ik, iPad1 was al 10w, iPad3 zal nog wel meer zijn
edit; ook 10 dus.
zo te lezen gebruiken ze de iPad 2? misschien is de case gemaakt voor de 3 en maakt net dat millimeter verschil het verschil ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:01 schreef wolfrolf het volgende:
Smart Case review
http://www.ilounge.com/in(...)ple-ipad-smart-case/
De iPad beweegt in de case?? Dat lees ik goed toch? Had minstens verwacht dat die case echt strak eromheen "gegoten" zou zitten.
Tenzij ik de review verkeerd begrijp?
Geloof je het zelf nog?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb maar weer eens gebeld voor de iPad, hij komt nu toch echt volgende week hoor
Ook NRC? Je moet je uitgebreid legitimeren bij het in ontvangst nemen. Dat bezorgbedrijf, AMP Logistics, zal 'm nooit zomaar achterlaten, zelfs al was het bij je eigen moeder. Dus bij de buren zal helemaal niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ie niet is gekaapt door m'n ex-buren.
Nee, ander bedrijf. Er moet wel voor getekend worden maar daar nemen sommige postbodes het ook niet al te nauw mee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ook NRC? Je moet je uitgebreid legitimeren bij het in ontvangst nemen. Dat bezorgbedrijf, AMP Logistics, zal 'm nooit zomaar achterlaten, zelfs al was het bij je eigen moeder. Dus bij de buren zal helemaal niet gebeuren.
Ook via NN of ING?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb maar weer eens gebeld voor de iPad, hij komt nu toch echt volgende week hoor
NNquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ook via NN of ING?
Heb mijn bestelling gecancelled, ga zo naar de MM.
Microsoftquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef Pheno het volgende:
iPad 4 zeker?
Misschien kun je beter op deze wachten
'Microsoft gaat volgende week iPad-concurrent onthullen'
Ik heb t opgegeven. Nu ligt hier een iPad te snorrenquote:
Tof! Geinstalleerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Sonic & Sega All Stars Racing nu tijdelijk gratis in de Store. Geinige racer van het type Mario Kart
http://itunes.apple.com/a(...)3?affId=1380330&mt=8
Uhuh.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:33 schreef RoW_0 het volgende:
Heb je wel eens momenten van... Ah.. even opzoeken, of even snel regelen. Maar op de telefoon te vervelend is en geen zin in de laptop boottime?
Same here, mijn laptop is een maand geleden het hoekje omgegaan maar kan perfect zonder.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:43 schreef guitarist het volgende:
Sinds ik een iPad heb wordt mijn macbook bijna niet meer gebruikt......
Was jij niet diegene die een jaar geleden nog zo aan het zeuren was over alles en nog wat van Applequote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:09 schreef remlof het volgende:
Oh ik gebruik m'n MBA nog steeds, maar ik doe nu wel veel meer vanaf de bank met m'n aaipad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |