Schaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef Merkie het volgende:
Ik wil een sleeve zonder rits met een open bovenkant.
De app van vandaag doet het niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:51 schreef Aventura het volgende:
De mijne komt morgen.....zijn jullie trouwens op de hoogte van het Appevent? Vast wel, maar ik meld het even..
http://nl.appevent.com/06(...)event+%28AppEvent%29
Dat is toch alleen nog maar een gerucht?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef Kwork het volgende:
Zit ik op Marktplaats te kijken om m'n iPad te verkopen, zie ik dit
[ afbeelding ]
Ik heb deze besteld:quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef Merkie het volgende:
Ik wil een sleeve zonder rits met een open bovenkant.
Ja. Daarom juist.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:26 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat is toch alleen nog maar een gerucht?
De iPad 4 is inmiddels al uit hè?quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:01 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die gewoon echt geen Nederlands kunnen
Maar goed, zou ik dan vandaag mijn iPad krijgen? Het houdt het leven wel spannend.
The really really new iPad bedoel je?quote:
The Even Newer And Better Than The Previous iPad iPad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
The really really new iPad bedoel je?.
Hij wil voor een goed kopen prijs een ipad verassenquote:Op woensdag 6 juni 2012 07:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja. Daarom juist.![]()
Nog afgezien van de standaard marktplaats-spelfouten..
Heb laatst met de connection kit nog een filmpje van de camera gehaald, werkt net als de foto's.quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:37 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat de cam op m'n ipad2 echt suckt en een tablet niet echt een handig fotografeert gebruik ik altijd een compact camera en dan zo'n verloopstukje waar ik het SD kaartje inprop, de ipad gaat dan automatisch naar foto's en haalt de boel snel binnen. Werkt perfect.
Weet iemand hoe het moet voor filmpjes...die krijg ik er blijkbaar niet uit?
volgens mij alleen de stekkerquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:15 schreef Stansfield het volgende:
Wat voor andere dingen zitten er eigenlijk bij wanneer je een Ipad koopt in de VS in tegenstelling tot in Nederland. Een andere stekker denk ik maar zijn er nog meer verschillen?
Ik heb de connection kit, maar dat lukt niet, of beter er gebeurt geen flikker.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb laatst met de connection kit nog een filmpje van de camera gehaald, werkt net als de foto's.
Dat dus. Maar ook voor die stekker is een NL verwisselbare kop te koop.quote:
Probeer eens de filmpjes eerst in dezelfde map op sd te zetten als de foto's (DCIM). Heb volgens mij wel eens gehoord dat je zo ook speelfilms over kan zetten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Ik heb de connection kit, maar dat lukt niet, of beter er gebeurt geen flikker.
Tnx. Die heb ik al genoeg in huis van oude ipod's en iphonesquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar ook voor die stekker is een NL verwisselbare kop te koop.
Bedoel je zoiets:quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar ook voor die stekker is een NL verwisselbare kop te koop.
Dat soort dingen dus, dankjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Vraag of de verkopende winkel weet of het een iPad 2.4 betreft, dat is een nieuwere productieserie.
De processor is kleiner en daardoor efficiënter: je doet nog langer op een enkele acculading.
http://www.tuaw.com/2012/(...)proves-battery-life/
Zelfde prijsquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:18 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dat soort dingen dus, dankje![]()
Ik ben bang dat dit alleen wel de prijs flink wat kan verhogen... Of is het tegenwoordig standaard bij nieuwere iPad 2's?
Is dat niet ibeer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:12 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar deze app, maar ik kan hem nergens vinden helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |