Was jij niet diegene die een jaar geleden nog zo aan het zeuren was over alles en nog wat van Applequote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:09 schreef remlof het volgende:
Oh ik gebruik m'n MBA nog steeds, maar ik doe nu wel veel meer vanaf de bank met m'n aaipad.
Er valt heel wat aan te merken op Apple, maar niet op de kwaliteit van de producten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een jaar geleden nog zo aan het zeuren was over alles en nog wat van Apple?
Ik heb liever gewoon 1 nieuwe oplader. Het kabeltje zit er al wel bij dus gewoon een nieuwe oplader vind ik dat makkelijker dan zo'n duckhead. Dat wordt dan ook weer zo unit in je stopcontact.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom heb je een nieuwe oplader nodig? Gewoon de stekker wisselen. De zogenaamde "duckhead" kan je overal krijgen, bijvoorbeeld hier:
http://www.dealextreme.co(...)-plug-european-13354
Het komt toch op hetzelfde neer? Het resultaat is precies zo'n stekker als die jij los wilt kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon 1 nieuwe oplader. Het kabeltje zit er al wel bij dus gewoon een nieuwe oplader vind ik dat makkelijker dan zo'n duckhead. Dat wordt dan ook weer zo unit in je stopcontact.
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon 1 nieuwe oplader. Het kabeltje zit er al wel bij dus gewoon een nieuwe oplader vind ik dat makkelijker dan zo'n duckhead. Dat wordt dan ook weer zo unit in je stopcontact.
Die klikt in het andere deel.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Stansfield het volgende:
Maar die apple adapter die ik erbij hebt heeft van die staafjes als stekker en die duck head ziet er toch meer uit als rondjes of zie ik dat verkeerd?
Ik twijfel nog tussen alleen snapshield systeem of een soort systeem als de nieuwe apple smart case.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef Exorbitantes het volgende:
iPad een paar keer gevallen incusief deukjesUit boosheid zo'n snapshield van belkin gehaald
Hier andersom. Mijn laptop gaat soms hele dagen niet aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Klonk het volgende:
En mijn mooie iPad 3 ligt te verstoffen, grijp telkens naar de laptop, weer 600 euro over de balk geflikkerd
Handigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:27 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben het zo..
Mijn vriendin is ook helemaal omgegaan, tegelijkertijd gekocht en zij sleept dat ding overal mee naar toe en doet er echt alles meequote:Op maandag 18 juni 2012 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hier andersom. Mijn laptop gaat soms hele dagen niet aan.
wat is er niet handig aan dan?quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat is er niet handig aan dan?
Ik vind het prima werken.
Ik raad het je aan. De eerste dag al, volledige bescherming. Ik heb een aluminium ledikant en 1 kleine tik tegen de ipad en het is gelijk al een deuk waar je u tegen zegtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen alleen snapshield systeem of een soort systeem als de nieuwe apple smart case.
Dat heb ik ook gelezen ja. Dus maar even op zoek naar niets anders. Maar is Apple de enige die een voor en achterkantbescherming heeft?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Klonk het volgende:
Die nieuwe smartcase van Apple schijnt een ballending te zijn, hij zit niet strak om het apparaat heen waardoor je iPad gaat schuiven en knoppen en camera niet meer achter hun daarvoor bestemde gaatjes zitten
neuh, zijn er zat heb er zelf eentje van Puro en die zit echt super.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen ja. Dus maar even op zoek naar niets anders. Maar is Apple de enige die een voor en achterkantbescherming heeft?
Kan je dan nog beter een apple smart cover kopen met bijvoorbeeld een incipio smart feather?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Klonk het volgende:
Die nieuwe smartcase van Apple schijnt een ballending te zijn, hij zit niet strak om het apparaat heen waardoor je iPad gaat schuiven en knoppen en camera niet meer achter hun daarvoor bestemde gaatjes zitten
Tnx voor de link. Ik zal er vanavond eens naar gaan kijken wat het beste hoesje voor mij is.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Klonk het volgende:
Ik persoonlijk (maar dat is heel persoonlijk) vind de smartcover van Apple klotedingen, ze flikkeren er in mijn handen permanent af
Dus ik ben uiteindelijk voor deze gegaan, een achterkant met daaraan vast een smartcover.
Ik ben op een rustig moment naar de saturn gegaan met mijn eigen iPad het personeel lief aangekeken en gewoon gepast welke het lekkerste in de hand lag enzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Tnx voor de link. Ik zal er vanavond eens naar gaan kijken wat het beste hoesje voor mij is.
Buiten wil het niet zo best.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef Rosario het volgende:
Nou, mijn iPadje is binnen hoor. Wat een heerlijk ding. Heel tof.
Maar wat is er in vredesnaam met de helderheid van dat scherm? Ik stond net op de bus te wachten en had het scherm op z'n helderst gezet, maar kon nog steeds vrijwel niks zien behalve m'n eigen kop.
Jammer, vind het verder namelijk een fantastisch ding en je kan er heerlijk op lezen. Had wel verwacht dat het niet veel soeps zou zijn in de zon maar zelfs met deze grijze luchten is het niks.quote:
Voor een iPad moet je een nut verzinnen omdat hij niks nieuws doet. Wel doet hij veel dingen beter en prettiger maar dat vereist een verandering van jouw gebruik van digitale apparaatjes. Serieus, zak een keer onderuit op de bank terwijl je tv kijkt, in dat soort situaties is de iPad perfect.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Klonk het volgende:
En mijn mooie iPad 3 ligt te verstoffen, grijp telkens naar de laptop, weer 600 euro over de balk geflikkerd
1. Was bij mij 70%. Kan je dus 6/7 uur mee doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:21 schreef Stansfield het volgende:
Nog even een vraag (misschien een beetje een domme vraag). Ik heb nu de ipad nog in de doos zitten. De duckhead komt pas over 1 of 2 weken. Is de ipad eigenlijk opgeladen in de doos? En zo niet kan ik hem dan ook gewoon met de kabel aan mijn computer hangen zodat hij dan ook oplaad ook al duurt het dan langer? Is dat niet slechter voor de batterij of iets dergelijks?
Het duurde bij mij ook even voor ik mn gebruik had veranderd, nu staat mn MBP stof te happen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor een iPad moet je een nut verzinnen omdat hij niks nieuws doet. Wel doet hij veel dingen beter en prettiger maar dat vereist een verandering van jouw gebruik van digitale apparaatjes. Serieus, zak een keer onderuit op de bank terwijl je tv kijkt, in dat soort situaties is de iPad perfect.
Dat is ook wel een goede tip. Zelf heb ik een iphoneoplader met duckhead die ik op de ipadoplader kan doen. Maar het was meer voor mijn ouders voor wie ik er ook eentje heb meegenomen. Maar dan leen ik wel even mijn wereldstekker uit voor hun zodat zij aan de slag kunnen. Tnx.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
1. Was bij mij 70%. Kan je dus 6/7 uur mee doen.
2. Aan de laptop laden lukt niet aangezien het dan heel lang duurt (als in: 20 uur of langer). Je hebt de originele lader nodig om hem echt snel te kunnen laden. De iPad 2 kan in een uur of 5 opladen met een iPhone-lader (of elke andere lader met USB-poort), de nieuwe iPad doet er ongeveer 2x zo lang over.
Waarom koop je niet in de tussentijd een US-EU adaptertje? Kost een paar euro en dan kan je alvast aan de slag.
snap shield is ECHT geen aanrader. na 2 weken zaten er al krassen op en zaten er scheurtjes/barstjes in de randen. terwijl ik in mijn tas er nog een hoes omheen had zitten. zo erg dat mensen zeiden "wat ziet jou ipad er al gehavend uit" (ding is doorzichtig dus je ziet hem niet heel goed zitten"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik twijfel nog tussen 2 backcovers:
De belkin snap shield secure
Voordeel: Magneet die de cover tegen de ipad aanhoud wanneer je die achter de ipad draait.
Nadeel: zit niet beveiligd vast in de case. Alleen geklikt.
De Zum SC ultimate Voordeel: door de smart cover lock blijft je ipad er altijd goed in zitten.
Nadeel: Er zit geen magneet die je cover vastklikt wanneer je de cover naar achtere draait.
Prijs van de Zum is iets voordeliger met 19 dollar tegen de 21 euro van de Belkin. Nadeel is wel dat ik de zum moet bestellen en er dus even op moet wachten. Wat is jullie idee hierover?
Ja dat probleem heb ik dus ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb de snapshield van Belkin. Beschermen doet ie goed, maar de buitenste laag begint wel af te bladderen. Het plastic zelf is volledig kleurloos transparant, maar daaroverheen ligt een dunne lichtgrijze laag en die komt los.
Helemaal waar wat TC03 zegt. Heb de iPad 1 gehad, maar na 2 weken verkocht omdat ik veel vaker mn MBP erbij pakte. Daarna kwam de iPad 2, toch wel weer heel mooi. Ook gekocht (2ehands) paar weken gebruikt en toch pakte ik hem te weinig. Ik denk dat ik, mocht ooit weer een iPad kopen, het apparaat meer de kans moet geven om een plekje te krijgen zeg maar. Hoewel ik nu bij mijn zus hetzelfde zie. Heeft al een jaar een iPad, maar nu een nieuwe laptop en nu gebruikt ze de laptop weer veel meer. iPad is een geweldig mooi apparaat, maar ik ben er nog niet achter waar ik hem eigenlijk voor moet gebruiken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Voor een iPad moet je een nut verzinnen omdat hij niks nieuws doet. Wel doet hij veel dingen beter en prettiger maar dat vereist een verandering van jouw gebruik van digitale apparaatjes. Serieus, zak een keer onderuit op de bank terwijl je tv kijkt, in dat soort situaties is de iPad perfect.
Toch is dat voor iedereen anders. Mijn laptop wordt juist veel minder gebruikt sinds ik een iPad (1) heb. Alhoewel ik hem wel gebruik als 'grote' versie van mijn iPhone. Dus ik gebruik bijna dezelfde apps (Twitter, Facebook, mail, web, iMessage, etc) alleen dan met het voordeel van een groot scherm. Verder geld voor mij dat ik de iPad zie als device om 'dingen' op te consumeren, en niet op te produceren. Daar is duidelijk een laptop veel beter in en zo moet je het ook zien. Als ik foto's wil bewerken, doe ik dat niet op de iPad maar op m'n laptop (of liever nog, op m'n PC). Als ik foto's wil bekijken, of laten zien, gaat dat veel beter op een iPad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef M.C. het volgende:
[..]
Helemaal waar wat TC03 zegt. Heb de iPad 1 gehad, maar na 2 weken verkocht omdat ik veel vaker mn MBP erbij pakte. Daarna kwam de iPad 2, toch wel weer heel mooi. Ook gekocht (2ehands) paar weken gebruikt en toch pakte ik hem te weinig. Ik denk dat ik, mocht ooit weer een iPad kopen, het apparaat meer de kans moet geven om een plekje te krijgen zeg maar. Hoewel ik nu bij mijn zus hetzelfde zie. Heeft al een jaar een iPad, maar nu een nieuwe laptop en nu gebruikt ze de laptop weer veel meer. iPad is een geweldig mooi apparaat, maar ik ben er nog niet achter waar ik hem eigenlijk voor moet gebruiken.
Vinger op het plaatje houden, dan verschijnt een aantal opties, waaronder 'kopieer'.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
Hoe kopieer ik een url van een plaatje op de iPad?
Ja, maar als ik het dan Bijvoorbeeld hier op Fok wil plakken, dan komt er niets in beeldquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vinger op het plaatje houden, dan verschijnt een aantal opties, waaronder 'kopieer'.
Omweggetje:quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:14 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje!
Hoe kopieer ik een url van een plaatje op de iPad?
Ooo dankje!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Omweggetje:
-foto kopiëren
-plakken in de urlbar
-de url die verschijnt kopiëren
-plakken in Fok!
Dat werkt alleen als er geen link aan het plaatje hangt, anders pakt ie die.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Omweggetje:
-foto kopiëren
-plakken in de urlbar
-de url die verschijnt kopiëren
-plakken in Fok!
Tijd om je Ipad in te ruilen voor een Surfacequote:Op maandag 18 juni 2012 13:27 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben het zo..
Onder het reply-vak zie je een icoontje van een fototoestel. Daar op klikken en de url in plakken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar als ik het dan Bijvoorbeeld hier op Fok wil plakken, dan komt er niets in beeld
Ja mooi idd. Gebruik 'm veel om trailertjes te bekijken (en daarna m'n CouchPotato te vullenquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:29 schreef Exorbitantes het volgende:
IMBD app, ik kan met zekerheid zeggen dat dit wel de beste gratis app is. Jeetje wat uitgebreid. Een kwaliteits-app pur sang.
http://itunes.apple.com/a(...)5?affId=1380330&mt=8
Super! Dat mistte ik een beetje op mijn iPadquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor iedereen die via UPNP media wil streamen : http://itunes.apple.com/u(...)d493000993?ls=1&mt=8
Gewoon prima. Uiteraard afhankelijk van je netwerk capaciteitenquote:Op donderdag 21 juni 2012 11:34 schreef Jarno het volgende:
Ok, nou heb ik een Synology NAS staan welke idd volgens mij als DMS dienst kan doen. Hoe moet ik performance en kwaliteit dan zien?
Dat heb ik inmiddels gedaan, en dat was de oplossing! Bedankt, eindelijk ongestoord TV in bed kijken! (:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:19 schreef kikoooooo het volgende:
Dat wifi signaal indicatortje is onbetrouwbaar. Probeer is je router het wifi kanaal eens te veranderen
Zo, is dat onwijs slecht glas dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:45 schreef TN-FR het volgende:
Best een aardige deal als je scherm nu kapot is
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/Dutchsimcom/7205846
oke dan weet ik dat.quote:Op zondag 24 juni 2012 15:44 schreef nelisb het volgende:
Ja! Gewoon met jou account inloggen op de iPad.
Als ze apps gaat updaten ook jou account gebruiken.
Op de ipad1 geen probleem.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:16 schreef DeSamenvatting het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die de app van de Dreambox gebruiken voor hun iPad?
Ik stream namelijk mijn ziggo zenderpakket door via de Wifi naar mijn iPad3, heel handig, maar soms hapert het beeld. Ook als ik de kwaliteit van het beeld verlaag, blijft zich dit vrij vaak voordoen.
In de woonkamer werkt het echt vlekkeloos, maar op de slaapkamer doet het probleem zich vaker voor.
Eerst dacht ik aan de Wifi-verbinding zelf, maar ook op de slaapkamer heb ik gewoon perfecte netwerkverbinding (volgens het wifi-signaal)
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Hoe doe je het?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:25 schreef electronique het volgende:
oh laat maar, heb het al uitgevogeld
Dat is toch alleen maar onnodig extra werk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:33 schreef AppleOcean het volgende:
Je kunt ook een ... To mp4 converter downloaden, de mp4 bestanden in itunes zetten en dan synchroniseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |