Er valt heel wat aan te merken op Apple, maar niet op de kwaliteit van de producten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een jaar geleden nog zo aan het zeuren was over alles en nog wat van Apple?
Ik heb liever gewoon 1 nieuwe oplader. Het kabeltje zit er al wel bij dus gewoon een nieuwe oplader vind ik dat makkelijker dan zo'n duckhead. Dat wordt dan ook weer zo unit in je stopcontact.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom heb je een nieuwe oplader nodig? Gewoon de stekker wisselen. De zogenaamde "duckhead" kan je overal krijgen, bijvoorbeeld hier:
http://www.dealextreme.co(...)-plug-european-13354
Het komt toch op hetzelfde neer? Het resultaat is precies zo'n stekker als die jij los wilt kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon 1 nieuwe oplader. Het kabeltje zit er al wel bij dus gewoon een nieuwe oplader vind ik dat makkelijker dan zo'n duckhead. Dat wordt dan ook weer zo unit in je stopcontact.
quote:Op maandag 18 juni 2012 10:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon 1 nieuwe oplader. Het kabeltje zit er al wel bij dus gewoon een nieuwe oplader vind ik dat makkelijker dan zo'n duckhead. Dat wordt dan ook weer zo unit in je stopcontact.
Die klikt in het andere deel.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:13 schreef Stansfield het volgende:
Maar die apple adapter die ik erbij hebt heeft van die staafjes als stekker en die duck head ziet er toch meer uit als rondjes of zie ik dat verkeerd?
Ik twijfel nog tussen alleen snapshield systeem of een soort systeem als de nieuwe apple smart case.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:24 schreef Exorbitantes het volgende:
iPad een paar keer gevallen incusief deukjesUit boosheid zo'n snapshield van belkin gehaald
Hier andersom. Mijn laptop gaat soms hele dagen niet aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Klonk het volgende:
En mijn mooie iPad 3 ligt te verstoffen, grijp telkens naar de laptop, weer 600 euro over de balk geflikkerd
Handigquote:Op maandag 18 juni 2012 13:27 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij hebben het zo..
Mijn vriendin is ook helemaal omgegaan, tegelijkertijd gekocht en zij sleept dat ding overal mee naar toe en doet er echt alles meequote:Op maandag 18 juni 2012 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hier andersom. Mijn laptop gaat soms hele dagen niet aan.
wat is er niet handig aan dan?quote:
Gelukkig.quote:Op maandag 18 juni 2012 13:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
wat is er niet handig aan dan?
Ik vind het prima werken.
Ik raad het je aan. De eerste dag al, volledige bescherming. Ik heb een aluminium ledikant en 1 kleine tik tegen de ipad en het is gelijk al een deuk waar je u tegen zegtquote:Op maandag 18 juni 2012 13:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen alleen snapshield systeem of een soort systeem als de nieuwe apple smart case.
Dat heb ik ook gelezen ja. Dus maar even op zoek naar niets anders. Maar is Apple de enige die een voor en achterkantbescherming heeft?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Klonk het volgende:
Die nieuwe smartcase van Apple schijnt een ballending te zijn, hij zit niet strak om het apparaat heen waardoor je iPad gaat schuiven en knoppen en camera niet meer achter hun daarvoor bestemde gaatjes zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |