abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 13:43:27 #226
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_113048307
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:41 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gelezen ja. Dus maar even op zoek naar niets anders. Maar is Apple de enige die een voor en achterkantbescherming heeft?
neuh, zijn er zat heb er zelf eentje van Puro en die zit echt super.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_113048981
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:39 schreef Klonk het volgende:
Die nieuwe smartcase van Apple schijnt een ballending te zijn, hij zit niet strak om het apparaat heen waardoor je iPad gaat schuiven en knoppen en camera niet meer achter hun daarvoor bestemde gaatjes zitten :')
Kan je dan nog beter een apple smart cover kopen met bijvoorbeeld een incipio smart feather?
http://www.incipio.com/ne(...)-Hard-Shell-Case.asp
  maandag 18 juni 2012 @ 14:03:40 #228
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_113049159
Ik persoonlijk (maar dat is heel persoonlijk) vind de smartcover van Apple klotedingen, ze flikkeren er in mijn handen permanent af :D

Dus ik ben uiteindelijk voor deze gegaan, een achterkant met daaraan vast een smartcover.
pi_113049864
Nou, mijn iPadje is binnen hoor. Wat een heerlijk ding. Heel tof.

Maar wat is er in vredesnaam met de helderheid van dat scherm? Ik stond net op de bus te wachten en had het scherm op z'n helderst gezet, maar kon nog steeds vrijwel niks zien behalve m'n eigen kop. :(
pi_113049973
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:03 schreef Klonk het volgende:
Ik persoonlijk (maar dat is heel persoonlijk) vind de smartcover van Apple klotedingen, ze flikkeren er in mijn handen permanent af :D

Dus ik ben uiteindelijk voor deze gegaan, een achterkant met daaraan vast een smartcover.
Tnx voor de link. Ik zal er vanavond eens naar gaan kijken wat het beste hoesje voor mij is.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:23:26 #231
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_113050141
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:19 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Tnx voor de link. Ik zal er vanavond eens naar gaan kijken wat het beste hoesje voor mij is.
Ik ben op een rustig moment naar de saturn gegaan met mijn eigen iPad het personeel lief aangekeken en gewoon gepast welke het lekkerste in de hand lag enzo.
  maandag 18 juni 2012 @ 14:26:10 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113050267
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef Rosario het volgende:
Nou, mijn iPadje is binnen hoor. Wat een heerlijk ding. Heel tof.

Maar wat is er in vredesnaam met de helderheid van dat scherm? Ik stond net op de bus te wachten en had het scherm op z'n helderst gezet, maar kon nog steeds vrijwel niks zien behalve m'n eigen kop. :(
Buiten wil het niet zo best.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 18 juni 2012 @ 15:13:02 #233
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_113052453
Engadget heeft ook met de nieuwe smartcase gespeeld: http://www.engadget.com/2012/06/18/ipad-smart-case/
pi_113052668
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 14:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Buiten wil het niet zo best.
Jammer, vind het verder namelijk een fantastisch ding en je kan er heerlijk op lezen. Had wel verwacht dat het niet veel soeps zou zijn in de zon maar zelfs met deze grijze luchten is het niks.
pi_113086164
Nog even een vraag (misschien een beetje een domme vraag). Ik heb nu de ipad nog in de doos zitten. De duckhead komt pas over 1 of 2 weken. Is de ipad eigenlijk opgeladen in de doos? En zo niet kan ik hem dan ook gewoon met de kabel aan mijn computer hangen zodat hij dan ook oplaad ook al duurt het dan langer? Is dat niet slechter voor de batterij of iets dergelijks?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 08:26:56 #236
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_113086214
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:25 schreef Klonk het volgende:
En mijn mooie iPad 3 ligt te verstoffen, grijp telkens naar de laptop, weer 600 euro over de balk geflikkerd :')
Voor een iPad moet je een nut verzinnen omdat hij niks nieuws doet. Wel doet hij veel dingen beter en prettiger maar dat vereist een verandering van jouw gebruik van digitale apparaatjes. Serieus, zak een keer onderuit op de bank terwijl je tv kijkt, in dat soort situaties is de iPad perfect. :@
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 19 juni 2012 @ 08:28:30 #237
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_113086227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:21 schreef Stansfield het volgende:
Nog even een vraag (misschien een beetje een domme vraag). Ik heb nu de ipad nog in de doos zitten. De duckhead komt pas over 1 of 2 weken. Is de ipad eigenlijk opgeladen in de doos? En zo niet kan ik hem dan ook gewoon met de kabel aan mijn computer hangen zodat hij dan ook oplaad ook al duurt het dan langer? Is dat niet slechter voor de batterij of iets dergelijks?
1. Was bij mij 70%. Kan je dus 6/7 uur mee doen.
2. Aan de laptop laden lukt niet aangezien het dan heel lang duurt (als in: 20 uur of langer). Je hebt de originele lader nodig om hem echt snel te kunnen laden. De iPad 2 kan in een uur of 5 opladen met een iPhone-lader (of elke andere lader met USB-poort), de nieuwe iPad doet er ongeveer 2x zo lang over.

Waarom koop je niet in de tussentijd een US-EU adaptertje? Kost een paar euro en dan kan je alvast aan de slag.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 19 juni 2012 @ 08:32:12 #238
141482 Q.
JurassiQ
pi_113086260
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Voor een iPad moet je een nut verzinnen omdat hij niks nieuws doet. Wel doet hij veel dingen beter en prettiger maar dat vereist een verandering van jouw gebruik van digitale apparaatjes. Serieus, zak een keer onderuit op de bank terwijl je tv kijkt, in dat soort situaties is de iPad perfect. :@
Het duurde bij mij ook even voor ik mn gebruik had veranderd, nu staat mn MBP stof te happen. :').
For great justice!
pi_113086376
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

1. Was bij mij 70%. Kan je dus 6/7 uur mee doen.
2. Aan de laptop laden lukt niet aangezien het dan heel lang duurt (als in: 20 uur of langer). Je hebt de originele lader nodig om hem echt snel te kunnen laden. De iPad 2 kan in een uur of 5 opladen met een iPhone-lader (of elke andere lader met USB-poort), de nieuwe iPad doet er ongeveer 2x zo lang over.

Waarom koop je niet in de tussentijd een US-EU adaptertje? Kost een paar euro en dan kan je alvast aan de slag.
Dat is ook wel een goede tip. Zelf heb ik een iphoneoplader met duckhead die ik op de ipadoplader kan doen. Maar het was meer voor mijn ouders voor wie ik er ook eentje heb meegenomen. Maar dan leen ik wel even mijn wereldstekker uit voor hun zodat zij aan de slag kunnen. Tnx.
pi_113087313
http://www.ebay.com/itm/N(...)ca50d8#ht_2471wt_952

Gewoon deze bestellen.

4$ inclusief verzendkosten.
pi_113111662
Ik twijfel nog tussen 2 backcovers:

De belkin snap shield secure
Voordeel: Magneet die de cover tegen de ipad aanhoud wanneer je die achter de ipad draait.
Nadeel: zit niet beveiligd vast in de case. Alleen geklikt.

De Zum SC ultimate Voordeel: door de smart cover lock blijft je ipad er altijd goed in zitten.
Nadeel: Er zit geen magneet die je cover vastklikt wanneer je de cover naar achtere draait.

Prijs van de Zum is iets voordeliger met 19 dollar tegen de 21 euro van de Belkin. Nadeel is wel dat ik de zum moet bestellen en er dus even op moet wachten. Wat is jullie idee hierover?
pi_113112965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik twijfel nog tussen 2 backcovers:

De belkin snap shield secure
Voordeel: Magneet die de cover tegen de ipad aanhoud wanneer je die achter de ipad draait.
Nadeel: zit niet beveiligd vast in de case. Alleen geklikt.

De Zum SC ultimate Voordeel: door de smart cover lock blijft je ipad er altijd goed in zitten.
Nadeel: Er zit geen magneet die je cover vastklikt wanneer je de cover naar achtere draait.

Prijs van de Zum is iets voordeliger met 19 dollar tegen de 21 euro van de Belkin. Nadeel is wel dat ik de zum moet bestellen en er dus even op moet wachten. Wat is jullie idee hierover?
snap shield is ECHT geen aanrader. na 2 weken zaten er al krassen op en zaten er scheurtjes/barstjes in de randen. terwijl ik in mijn tas er nog een hoes omheen had zitten. zo erg dat mensen zeiden "wat ziet jou ipad er al gehavend uit" (ding is doorzichtig dus je ziet hem niet heel goed zitten"
  Donald Duck held dinsdag 19 juni 2012 @ 20:44:13 #243
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_113113162
Ik heb de snapshield van Belkin. Beschermen doet ie goed, maar de buitenste laag begint wel af te bladderen. Het plastic zelf is volledig kleurloos transparant, maar daaroverheen ligt een dunne lichtgrijze laag en die komt los.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_113113265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb de snapshield van Belkin. Beschermen doet ie goed, maar de buitenste laag begint wel af te bladderen. Het plastic zelf is volledig kleurloos transparant, maar daaroverheen ligt een dunne lichtgrijze laag en die komt los.
Ja dat probleem heb ik dus ook
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:57:19 #245
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_113113774
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 13:31 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Handig :')
_O-
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_113113854
Tnx dan weet ik welke ik ga bestellen.
pi_113120501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 08:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Helemaal waar wat TC03 zegt. Heb de iPad 1 gehad, maar na 2 weken verkocht omdat ik veel vaker mn MBP erbij pakte. Daarna kwam de iPad 2, toch wel weer heel mooi. Ook gekocht (2ehands) paar weken gebruikt en toch pakte ik hem te weinig. Ik denk dat ik, mocht ooit weer een iPad kopen, het apparaat meer de kans moet geven om een plekje te krijgen zeg maar. Hoewel ik nu bij mijn zus hetzelfde zie. Heeft al een jaar een iPad, maar nu een nieuwe laptop en nu gebruikt ze de laptop weer veel meer. iPad is een geweldig mooi apparaat, maar ik ben er nog niet achter waar ik hem eigenlijk voor moet gebruiken.
pi_113124390
Tsja, ik had echt gehoopt dat ik 4 jaar geleden een iPad had. Heb hem altijd bij me als ik op de faculteit ben. Op mijn faculteit zijn laptops niet echt gebruikelijk en ook niet strikt noodzakelijk. Een tablet is veel minder opvallend en lomp en een stuk mobieler dan mijn 15" MBP. Ook als ik een weekend naar mijn ouders ga neem ik mijn iPad mee en niet meer mijn MBP. Thuis werk ik meestal met mijn MBP, maar in tegenstelling tot vroeger komt die niet meer van zijn plek af, op alle andere plekken thuis gebruik ik dus mijn iPad.
pi_113124456
Iemand trouwens een tip voor een goede USB-lader met meerdere uitgangen die ook 10W levert om mijn iPad op te laden?
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:14:28 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_113177171
Vraagje!
Hoe kopieer ik een url van een plaatje op de iPad?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')