quote:Op zondag 3 juni 2012 22:55 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben gaan kijken!
Instellingen > Algemeen > Geluiden
Ja, dat was wel een teleurstelling. Je hebt niet echt veel vrijheid alles moet en zal via dat programma moeten. Echt vervelend. Ik heb ook geen idee of je via jail break dat hele itunes gebeuren kan omzeilen.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik verwacht dat het via iTunes moet. Vind ik dan weer jammer.
Als je ipad gejailbreakt is kun je met iFile een webserver opzetten. Dan kun je via de browser op je iphone de film uploaden.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:56 schreef Lienekien het volgende:
Iemand een tip om een filmpje van iphone naar ipad te krijgen? Voor mailen is ie te lang.
Succes en laat even weten hoe het gelukt is. Ik heb mijn iPad nog niet zo lang en ik kan dat ook niet.quote:
Appje dat aether noemde, werkt goed!quote:Op maandag 4 juni 2012 00:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes en laat even weten hoe het gelukt is. Ik heb mijn iPad nog niet zo lang en ik kan dat ook niet.
Via iCloud, bedoel je? Nee, die werkt alleen voor foto's.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Gaan filmpjes niet via photosteam dan? Of moet ik photostream heel letterlijk nemen
Via USB-kabel met je computer verbinden en dan staan je foto's gewoon benaderbaar als een USB-stick. Draggen & droppen van foto's/filmpjes kan gewoon met iOS-devices, in tegenstelling tot wat velen denken.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik verwacht dat het via iTunes moet. Vind ik dan weer jammer.
Komt toch op hetzelfde neer, dat ik met een kabel naar een computer moet. Terwijl het nu met een appje lukt zonder.quote:Op maandag 4 juni 2012 01:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Via USB-kabel met je computer verbinden en dan staan je foto's gewoon benaderbaar als een USB-stick. Draggen & droppen van foto's/filmpjes kan gewoon met iOS-devices, in tegenstelling tot wat velen denken.
Te duur.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef Koopsie het volgende:
Hoeveel is de ipad 1 eigenlijk nog waard?![]()
Ik zag een gereviseerde Ipad 16gb met een jaar garantie voor 280eu. Is dat een beetje een redelijke prijs of nog echt te duur.
Dat is eigenlijk wel handig!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:33 schreef Exorbitantes het volgende:
Jongens, 2 eurie bij de Action
[ afbeelding ]
Zit als gegoten om mijn 3e generatie ipad met smartcover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |