De 'je-hoort-er-niet-meer-bij-met-je-oude-meuk-loser iPad'quote:Op woensdag 6 juni 2012 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
The Even Newer And Better Than The Previous iPad iPad.
Ik gebruik een 2 op mijn werk en merk geen verschil. In testen is de nieuwste wat sneller.quote:
Wil ik wel!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe smartcover: http://www.theverge.com/2(...)pad-smart-case-cover
Nieuwe kopen dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:49 schreef Jarno het volgende:
Jammer maar helaas, geen iOS6 voor de iPad1. Terwijl ik er verder nog erg tevreden over ben. Nouja.
Mja, ik zie voor m'n iPad nog niet veel toegevoegde waarde. Zowel vwb een nieuwe als iOS6. Op m'n iPhone 4S ga ik wel blij zijn met de nieuwe navigatie denk ik.quote:
Verdomme waarom komen ze daar nu pas meequote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe smartcover: http://www.theverge.com/2(...)pad-smart-case-cover
Een gratis app proberen te downloaden, als je je dan registreert heb je de keuze om er geen betalingsmogelijkheid aan vast te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef Kevin24 het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een appstore account kan maken zonder Creditcard ? :/
Ik probeer nu in te loggen op Itunes (had van vroeger al een accountje) maar moet persee een CC invoeren, nou lekker, die heb ik dus niet. Clickandbuy geeft errors als ik daar een account aanmaak en kies voor of Bank of Ideal.
Iemand mij deze drama uitleggen? Ben erg anti apple maar wou de ipad 2 die hier op werk ligt toch even uit proberen om me misschien over de streep te trekken maar als ik al geneens een accountje kan aanmaken om dropbox (gewoon gratis) te downloaden dan blijf ik bij me vorige standpunt over apple
Dat dacht ik dus ook na een hoop google werk maar heb de volgende opties : Visa, Mastercard, Amex en Clickandbuy ..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een gratis app proberen te downloaden, als je je dan registreert heb je de keuze om er geen betalingsmogelijkheid aan vast te maken.
http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NLquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:32 schreef Kevin24 het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een appstore account kan maken zonder Creditcard ? :/
Ik probeer nu in te loggen op Itunes (had van vroeger al een accountje) maar moet persee een CC invoeren, nou lekker, die heb ik dus niet. Clickandbuy geeft errors als ik daar een account aanmaak en kies voor of Bank of Ideal.
Iemand mij deze drama uitleggen? Ben erg anti apple maar wou de ipad 2 die hier op werk ligt toch even uit proberen om me misschien over de streep te trekken maar als ik al geneens een accountje kan aanmaken om dropbox (gewoon gratis) te downloaden dan blijf ik bij me vorige standpunt over apple
Aah yeah! Moest dus gewoon een nieuw account aanmaken. (raar dat ik mijn bestaande account niet kon updaten naar itunes waardig).. maargoed.. Apple hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
Eeh weet je dat heel zeker? Ik heb laatst nog een oud iTunes-account zonder betalingsgegevens gebruikt in de App Store op een nieuwe iPad , en hij vroeg alleen maar om de aanhef (dhr./mevr.) in te stellen. Creditcardgegevens invullen kon ook in dat scherm, maar was niet verplicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Aah yeah! Moest dus gewoon een nieuw account aanmaken. (raar dat ik mijn bestaande account niet kon updaten naar itunes waardig).. maargoed.. Apple he
Ik gaat ermee spelen! danku allemaal.
Jij bent een dev?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vanavond even iOS 6 uitproberen met Siri op de iPad
Yup, had 2 'apple experts' achter me zitten die waren ook erg verbaasd erover. maargoed, begin het een beetje door te krijgen dat itunes gebeuren.. (vind android toch wat gemakkelijker maar misschien veradnerd dat nog,wie weet)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Eeh weet je dat heel zeker? Ik heb laatst nog een oud iTunes-account zonder betalingsgegevens gebruikt in de App Store op een nieuwe iPad , en hij vroeg alleen maar om de aanhef (dhr./mevr.) in te stellen. Creditcardgegevens invullen kon ook in dat scherm, maar was niet verplicht.
Leggen ze hem in de regen voor de deur?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt er ook nog andere dingen mee doen natuurlijk
Die van mij schijnt nu toch echt deze week te komenMaar dat zeiden ze drie weken geleden ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |