Nee dat werkt niet meer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:57 schreef Qwea het volgende:
Snelle vraag, Whatsapp op ipad 3 met absinthe 2.0, werkt dat? Uberhaupt? Krijg nu de melding dat het apparaat niet ondersteund wordt. Iemand die het wel werkend heeft?
Welke iPad leveren ze dan? Volgens mij zijn alle 16 GB en 32 GB versies volop leverbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
De iPads 3 schijnen nu moeilijk te leveren te zijn. Ik heb de mijne twee weken geleden besteld en uiterlijk woensdag mailen ze om een leveringsafspraak te maken.
Dat wordt dus minstens 3 weken levertijd
Wel dusquote:
als het op de markt mag komen van applequote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
De originele Carmageddon komt naar iOS, als cadeautje voor het behalen van de Kickstarter voor de nieuwe Carmageddon: Reincarnation
http://www.onemorething.nl/2012/06/carmageddon-komt-naar-ios/
Dankquote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Nrc is nieuwer. Heeft op 3 mei nog een update gekregen en is retina-geschikt
En in het Nederlands?quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij Notifications in Settings uitzetten dat de Mail app meldingen mag geven
Instellingen > Notificatiesquote:
Hier hetzelfdequote:Op zondag 3 juni 2012 22:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jawel maar die hangt aan de stekker. Ik denk ik probeer het even te vertalen. Ik had hem niet bij de hand om het te controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |