SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hopen dat het nu goed gaat
Daar heb ik jou nou nog nooit op betraptquote:Op woensdag 30 mei 2012 13:58 schreef debeterebob het volgende:
Maar ik geloof dat ik Arachide heb betrapt op een soort van humor
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vanaf nu staat op krusjekroel een ban. We zijn toch geen knuffelinstituut hier...
Goed dat je zegt dat je het poogt. A for effort.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:03 schreef debeterebob het volgende:
Gelukkig kan ik hier nog wel pogen hard en direct te zijn, maar in het echt ben ik gewoon een zacht ei
Que?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
ik wil niet gezoend worden door mensen die net overgegeven hebben
Hoe kom je hier ineens bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
Het klinkt als iets wat ze zegt als ze midden in de nacht wakker schriktquote:
Ik snap emquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
Van een dronken vent die thuiskomt, net boven de plee heeft gehangen en met de klontjes braaksel in zijn mondhoeken haar nog even hallo wil zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat ze zegt als ze midden in de nacht wakker schrikt
Hahaha gatverdegatverquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van een dronken vent die thuiskomt, net boven de plee heeft gehangen en met de klontjes braaksel in zijn mondhoeken haar nog even hallo wil zeggen
Gatver ranzigquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van een dronken vent die thuiskomt, net boven de plee heeft gehangen en met de klontjes braaksel in zijn mondhoeken haar nog even hallo wil zeggen
Om nog enigszins intellectueel over te komen zal ik er een quote van Lao Tse tegen aan gooienquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed dat je zegt dat je het poogt. A for effort.
quote:Men are born soft and supple; dead they are stiff and hard. Plants are born tender and pliant; dead, they are brittle and dry. Thus whoever is stiff and inflexible is a disciple of death. Whoever is soft and yielding is a disciple of life. The hard and stiff will be broken. The soft and supple will prevail.
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef arachide. het volgende:
Oh laat maar, er is al iemand naar feedback gegaan.
Holaquote:
quote:
Loop ik nou *&%(*@&($*&@#(*#% MIJN KUSJE MIS?!?!??!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef arachide. het volgende:
Oh laat maar, er is al iemand naar feedback gegaan.
Joh, laat lekker gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn gewoon even aan het dollen.
En dan verpesten wij het? Ja dag hoor, die huilies verpesten het gewoon
Ow wat kan ik hier slecht tegen
[..]
Hola
Ja en het was iemand die niet in het topic zat beetje vaag allemaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn gewoon even aan het dollen.
En dan verpesten wij het? Ja dag hoor, die huilies verpesten het gewoon
Ow wat kan ik hier slecht tegen
[..]
Hola
Ja daarom ben ik ook even wegquote:
Ja en dat snap ik dus nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en het was iemand die niet in het topic zat beetje vaag allemaal
Dat is DG, die komt alleen langs als er wat te stoken is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en het was iemand die niet in het topic zat beetje vaag allemaal
Het is al vaker tegen DG gezegt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
ahh Crutch is lief die neemt het voor ons op
Storm in een glas water dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is niets om terug te lezen.
Tenminste, niet als je opruiende taal zoekt.
Filosofisch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Crutch het volgende:
Ahum, als het goed is gaat dit verhaal niet de kant op waar het niet op moet gaan.
Nog niet eens. Ook niet in een glas vodka. En mijn ijs is opquote:
IJS?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet eens. Ook niet in een glas vodka. En mijn ijs is op
Liefde voor deze modquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
ahh Crutch is lief die neemt het voor ons op
Nou je man zal maar dronken thuis komen 's nachts en dan met kotsklontjes enzo...quote:
Jazeker. Maar ik prefereer toch de laat-Friese filosoof Crutch boven een Chinese filosoof uit de Tang-periode.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waardeer je die quote van Lao Tse ook eigenlijk?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Verdomme nou wil ik wil weer een waterijsje , ik lijk wel het ijsmonster
Ik vraag me af hoe jij deze gedachtesprong hebt gemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou je man zal maar dronken thuis komen 's nachts en dan met kotsklontjes enzo...
Dat gaat zeker niet de goede kant op
In mijn ogen ben je dan gewoon aanhanger van het dadaistische simplistisch eenvoudig pleonastisch verbond. Het is nou niet zo dat Crutch vaak een post van meer dan een zin maakt en al helemaal niet dat er enige scherpte aan de opmerkingen zit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik prefereer toch de laat-Friese filosoof Crutch boven een Chinese filosoof uit de Tang-periode.
Ehm ik kan het me niet herinneren eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij deze gedachtesprong hebt gemaakt
Jij ziet dadaïsme, ik zie enkel Nieuwe Zakelijkheid.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je dan gewoon aanhanger van het dadaistische simplistisch eenvoudig pleonastisch verbond. Het is nou niet zo dat Crutch vaak een post van meer dan een zin maakt en al helemaal niet dat er enige scherpte aan de opmerkingen zit.
Weet wel dat ik je vanaf nu altijd met schoorsteenvegers en kotsklonten zal associërenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ik kan het me niet herinneren eigenlijk
vertel, hier kan ik nog van lerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens mannen zijn soms enorme watjes qua zoenen
Als het Nieuwe Zakelijkheid was geweest dan was de informatiedichtheid wel wat hoger geweestquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij ziet dadaïsme, ik zie enkel Nieuwe Zakelijkheid.
Je bent vast niet de enigequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet wel dat ik je vanaf nu altijd met schoorsteenvegers en kotsklonten zal associëren
Nou valt niet zoveel te vertellen dat die soms een beetje vies van zichzelf is. Wat ik ontzettend vaag vind.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
vertel, hier kan ik nog van leren
Hoe zien meiden het graag?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet wel dat ik je vanaf nu altijd met schoorsteenvegers en kotsklonten zal associëren
En bedanktquote:
Ik hoop dat je hier op Fokkers doelt, anders wordt mijn beeld van jou wel heel verkniptquote:
Dus meiden zouden graag eerder gezoend worden maak ik hier uit op?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou valt niet zoveel te vertellen dat die soms een beetje vies van zichzelf is. Wat ik ontzettend vaag vind.
Ja sorry.quote:
Ik weet niet hoe er buiten FOK! over mij gedacht wordt, misschien wil ik dat ook niet meer weten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier op Fokkers doelt, anders wordt mijn beeld van jou wel heel verknipt
Je at ook kattenvoer, toch?
Dat heb je mooi verwoordquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
vis gooit bij mij roet in het eten met als gevolg dat ik het uitkots.
Volgens mij zijn hier sowieso weinig mensen met glazenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je iets hoort rinkelen, dan zijn het je eigen glazen
Nou kerels die willen dat ik weet ik niet allemaal bij hem doe maar me daarna dus niet durft te zoenen , dat dus meer .quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dus meiden zouden graag eerder gezoend worden maak ik hier uit op?
definieer "weet ik niet allemaal bij" wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou kerels die willen dat ik weet ik niet allemaal bij hem doe maar me daarna dus niet durft te zoenen , dat dus meer .
Het is hier ook ineens opvallend stilquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt me al in dergelijke mate afgeschrikt dat ik dit niet meer in het echt wil controleren
Joh dat ga ik niet allemaal niet in detail bespreken, ik denk dat een boel wel doorhebben wat ik bedoelquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
definieer "weet ik niet allemaal bij" wat bedoel je daarmee?
Knuffel of meer?
Vind je het gek? Ik lig hier opgekruld onder het bureau een beetje na te sidderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is hier ook ineens opvallend stil
Ok nou raar dan, lijkt me toch best logisch dat je eerst zoent voordat er meer gebeurt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh dat ga ik niet allemaal niet in detail bespreken, ik denk dat een boel wel doorhebben wat ik bedoel
Hoeft niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou raar dan, lijkt me toch best logisch dat je eerst zoent voordat er meer gebeurt?
Waarom onder een bureau en niet in een hoekje of in bed?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ik lig hier opgekruld onder het bureau een beetje na te sidderen.
Moest ook even naar het toilet. Iets met kotsklonten enzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is hier ook ineens opvallend stil
Gaat het weer een beetje?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ik lig hier opgekruld onder het bureau een beetje na te sidderen.
Ja als je het misschien echt en alleen puur voor de seks doet.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moest ook even naar het toilet. Iets met kotsklonten enzo.
Dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom onder een bureau en niet in een hoekje of in bed?
Idd als het alleen om seks ga, maar dan begin ik toch niet altijd met zoenen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja als je het misschien echt en alleen puur voor de seks doet.
Maar dan nog lijkt het me dat je met zoenen begint
Als ik in een hoekje kruip moet ik onder het te korte rokje van een collega kruipen en ik denk niet dat ze daar van gediend isquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom onder een bureau en niet in een hoekje of in bed?
Mag ik een glaasje water om bij te komen?quote:
Een beest ben je grrrrraawwwwquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd als het alleen om seks ga, maar dan begin ik toch niet altijd met zoenen.
Als je dat nog durftquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik een glaasje water om bij te komen?
Je weet aan wie je dit vraagt hè?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik een glaasje water om bij te komen?
Ja, dan voel ik mij toch een stuk veiliger of je bed nou leeg of met jou is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Flips kruipt altijd in mijn bed als ze bang is.
Ah zo, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in een hoekje kruip moet ik onder het te korte rokje van een collega kruipen en ik denk niet dat ze daar van gediend isEn we hebben best veel hier op kantoor, maar een bed is er niet
Dat hoeft dus niet altijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja als je het misschien echt en alleen puur voor de seks doet.
Maar dan nog lijkt het me dat je met zoenen begint
Wij hebben hier trouwens een 'rustkamer' op het werk, waar je even bij kunt komen. Het is meer een soort kolfkamer voor zwangere vrouwen die daar de liters moedermelk af staan te tappenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in een hoekje kruip moet ik onder het te korte rokje van een collega kruipen en ik denk niet dat ze daar van gediend isEn we hebben best veel hier op kantoor, maar een bed is er niet
Ik lees het ja, maargoed ik ben ook niet echt opzoek naar een one night stand ofzo.quote:
quote:
Scherp. Mag ik van iemand anders dan -Miauw- een glaasje water om bij te komen?quote:
Dit is niet een one-night stand en ik denk dat je over sommige dingen iets te romantisch denkt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik lees het ja, maargoed ik ben ook niet echt opzoek naar een one night stand ofzo.
Dus bij mij zal het wel met zoenen beginnen hoogstwaarschijnlijk
Roflolquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij hebben hier trouwens een 'rustkamer' op het werk, waar je even bij kunt komen. Het is meer een soort kolfkamer voor zwangere vrouwen die daar de liters moedermelk af staan te tappen
Oh dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dit is niet een one-night stand en ik denk dat je over sommige dingen iets te romantisch denkt.
Wij hebben een leeg dak waar we op kunnen staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RoflolDe verkoeverkamer
Wij hebben drie consoles, een pokertafel, voetbaltafel, bar en dartbord
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben een leeg dak waar we op kunnen staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan niks.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben een leeg dak waar we op kunnen staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ideaalbeelden kun je maar beter laten gaan, denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel.
Ik heb nog steeds het ideaal plaatje in m'n hoofd van een leuke meid tegen komen alles gelijk goed leuk.
Kindertjes krijgen en samen oud worden.
Maar hoe ouder ik word hoe meer ik daar aan ga twijfelen
Jij wint.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan niks.
Wij hebben de crewruimte met een koelkast en redelijk fijne stoelen.
Dat is het eigenlijk wel.
Ik stel ze bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ideaalbeelden kun je maar beter laten gaan, denk ik
Heel verstandigquote:
Ach wijsheid komt met de jaren, als ik 10 jaar terug kon in de tijd met de kennis van nu dan had ik het ook allemaal anders gedaan en waarschijnlijk meer succes gehadquote:
Als ik alles van te voren wist kwam ik heel die baarmoeder niet uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ach wijsheid komt met de jaren, als ik 10 jaar terug kon in de tijd met de kennis van nu dan had ik het ook allemaal anders gedaan en waarschijnlijk meer succes gehad
Maarja achteraf gelul is dat natuurlijk
De voorbeelden waar ik nu aan denkquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik vind soms de realistische versie en hoe het gewoon gaat veel leuker dan de romantische versie.
Aaahwwquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik alles van te voren wist kwam ik heel die baarmoeder niet uit.
Hawt.quote:
Godverdommequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag ik misschien je baarmoeder huren?
Ga weg snolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24/7 hardcore natuurlijkquote:
Awww ben je zo klein joh!? Wat schattigquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag ik misschien je baarmoeder huren?
Leuk tentje is dat, nog steeds live muziek elke keer of waren ze daar nou vanaf gestapt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hawt.
Kom je langs dan vanavond? Ik zit in de Duke, vlak bij station.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Awww ben je zo klein joh!? Wat schattig
Ik ben er niet meer zo vaak, maar er is zelden live muziek.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk tentje is dat, nog steeds live muziek elke keer of waren ze daar nou vanaf gestapt?
Dat zou dus een ideaalbeeld van jou kunnen zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik bedoel dus meer niet het hele rooskleurige maar meer dat je meer en meer een persoon leert kennen en zijn gewoontes en soms ook de rare gewoontes leuk gaat vinden.
Zoals altijd als hij hier bier drinkt dan laat die een bodempje in het bier dat soort stompzinnige dingen de gewoontes van iemand leren kennen.
Nu trap je hem op zijn micropenisquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, de onschuld is er zo wel van af hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga weg snolik ga over je klagen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het een soort van failliet was gegaan, vroeger volgens mij altijd live daar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer zo vaak, maar er is zelden live muziek.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga over je klagen!!Doe dan maar in dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien trek ik me daar wat van aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al een keer of 2 failliet gegaan en nog eens overgenomen de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van failliet was gegaan, vroeger volgens mij altijd live daar.
Lief he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de onschuld is er zo wel van af hoor![]()
Neequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief he.Laat je me nu in je baarmoeder?
Nee, dat zou gewoon downright ranzig en nasty geweest zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou wel de hossel van de eeuw geweest zijn.
Past wel in het straatje van Miauw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zou gewoon downright ranzig en nasty geweest zijn.
Ja, je kunt een boel over me zeggen vis, roet en kots, maar zó ben ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je kunt een boel over me zeggen vis, roet en kots, maar zó ben ik niet
Nee, ik kom niet buiten Groningen. Dat weet je tochquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hawt.
Kom je langs dan vanavond? Ik zit in de Duke, vlak bij station.
Ik hoop toch echt van niet hoorquote:
Jaloers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het enige dat te ver gaat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je kunt een boel over me zeggen vis, roet en kots, maar zó ben ik niet
Global Warming.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hadden gewoon geen water bij de AH
WTF, gister ook al niet bij de c1000
Wat is deze????
heb je geen kraan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is deze????
De kraan heeft nog heb ik gehoordquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is deze????
Dan zit er niks anders op dan bier te drinkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is deze????
Wat kruipt er nog meer in je baarmoeder dan?quote:
Uit je kraan komt BarleDuc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind dat andere lekkerder
Ik ben niet zo speciaal als ik dacht.quote:
Ik haal water om nog even 7 kilo af te vallen voor 20 augustus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan bier te drinken
Nog een keertje goed lezen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat kruipt er nog meer in je baarmoeder dan?
Ga je op vakantie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haal water om nog even 7 kilo af te vallen voor 20 augustus.
Dan moet ik geen bier drinken
Ik ben verwend.... ik drink:quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit je kraan komt BarleDuc.
[..]
Ik ben niet zo speciaal als ik dacht.
Know that feel, sis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haal water om nog even 7 kilo af te vallen voor 20 augustus.
Dan moet ik geen bier drinken
Want met kraanwater is zoveel misquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verwend.... ik drink:
[ afbeelding ]
ja ik dus ook, tot dat ik vanmorgen op de weegschaal ging staan nadat ik er een nieuwe batterij in had gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Know that feel, sis.
Alleen blijf ik maar vreten.
Hebben we deze discussie niet pas nog gehad?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verwend.... ik drink:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben we deze discussie niet pas nog gehad?
[ afbeelding ]
You're a ninja!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel dat brakke water dat in Rotterdam uit de kraan stroomt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben we deze discussie niet pas nog gehad?
[ afbeelding ]
Ik vind Spa blauw heel erg goorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh relaxed!![]()
Maar Evian, hoe krijg je het weg
Is water light dan misschien iets voor jou?quote:
Jij ziet ook het verschil tussen voetbal dat niet om aan te gluren is en Feijenoord. En dat verschil is nog kleiner dan dat tussen kraanwater en Evian.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is water light dan misschien iets voor jou?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jij ziet ook het verschil tussen voetbal dat niet om aan te gluren is en Feijenoord. En dat verschil is nog kleiner dan dat tussen kraanwater en Evian.
Kom hier eens een glaasje water drinken. Puur genieten!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen kraanwater drinkenHoewel ik toe moet geven dat het kraanwater in Groningen lekkerder is dan elders in Nederland
Aguaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en het water in Spanje is straks lekkerWeet even niet hoe het heet, maar zo hmmmmm
Oh ja zo'n spray toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had evian verkoelwater voor huid niet drinkwater
Spa Marie-Henriettequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Spa blauw heel erg goor
Evian is lekker
Ow en het water in Spanje is straks lekkerWeet even niet hoe het heet, maar zo hmmmmm
Waar komt je water vandaan? Ik zal eens wat recensies opzoeken en dan kom ik misschien wel even langs voor een glas waterquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom hier eens een glaasje water drinken. Puur genieten!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is water light dan misschien iets voor jou?
[ afbeelding ]
Ik heb 750 gr sperziebonen wat ik vandaag ga kokenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk wel iets met groente want ik heb al een paar dagen veel macaroni wraps etc gegeten , anders raakt mijn arme maagje van slag.
Dat weiger ikquote:
Een bron op de Veluwe, gefilterd door een aantal bodemlagen zand. Weet ik veel hoe die bron heet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar komt je water vandaan? Ik zal eens wat recensies opzoeken en dan kom ik misschien wel even langs voor een glas water
Ja zo'n spray mijn huid stond in de fik en dan zijn die spray's toch echt heerlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja zo'n spray toch?
[..]
Spa Marie-Henriette
Holaquote:
You go girlquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even 2 weken shaken![]()
Dan het EK en feestjes en dan nog even een maandje shaken
En dan ben ik wel klaar denk ik
En vandaag weer hardlopen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een bron op de Veluwe, gefilterd door een aantal bodemlagen zand. Weet ik veel hoe die bron heet.
Stamppotquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk wel iets met groente want ik heb al een paar dagen veel macaroni wraps etc gegeten , anders raakt mijn arme maagje van slag.
Zitten supplementen in die alleen via de huid goed opneembaar zijn natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit dacht ik ookHoezo zou dat niet drinkbaar zijn?
Ik dacht al dat niemand me zagquote:
Ja, iets verderop van waar ik woon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ligt Epe daar toevallig dicht bij de in buurt?
Het bestaat.quote:
Vrouwen die dat wel doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
Mensen die hun kraanwater niet mengen met gif met een rood kleurtje.
Maar wel lekker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bestaat.
Net zoals dat Vitamin Water, wat eigenlijk suikerwater en kleurstof is.
Hoi hoi!quote:
Ja maar dat is helemaal niet gezondquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bestaat.
En ook gaat opetenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 750 gr sperziebonen wat ik vandaag ga koken
quote:
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja zo'n spray mijn huid stond in de fik en dan zijn die spray's toch echt heerlijk
Nee, het is hier dodelijk saai schijnt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Heb ik nog leuke dingen gemist vandaag?
Ja maar ik heb ook rijst en 800gr gehakt en cream fraiche en nog wat saus dus niet denken dat je honger krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ook gaat opeten
[..]
[..]
Jaik ken ze wel
zie ze nu alleen nergens meer.
Nee, pure misleiding.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar dat is helemaal niet gezond
Dan kan je toch ook gewoon kraanwater in een spraycan stoppen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
Jaik ken ze wel
zie ze nu alleen nergens meer.
Oh dan kom ik wel even wat leven in de brouwerij brengen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, het is hier dodelijk saai schijnt.
Ja maar jijquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb weekend en dus staat er nu een lekkere koele HJ voor mijn neus![]()
Geen water even hoor.
Hihi die opmerking made my weekend (samen met nog een paar dingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij
Jij bent ook echt veel afgevallen
Drink maar een HJ voor mij
Oh dat vind ik echt niet te pruimenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bestaat.
Ik ken wel iemand die in de zomer altijd een klein of groot plantenspuitje bij heeft om even te sproeien als het heet is op haar gezicht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook gewoon kraanwater in een spraycan stoppen?
Dan ben je ook nog veel gezonder uit dan die troep inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt niet te pruimenHet ziet er mooi uit hoor, al die kleurtjes naast elkaar in het schap maar het gaat werkelijk nergens over. Drink dan water en eet een appel ofzo
Maar dat is toch andersquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook gewoon kraanwater in een spraycan stoppen?
Komt goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja maar het is zo moeilijk om weer te beginnen
Dat vroeg ik netquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet er zeker nog even vermelden dat ik het niet in 1 dag op ga eten?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb weekend en dus staat er nu een lekkere koele HJ voor mijn neus![]()
Geen water even hoor.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi die opmerking made my weekend (samen met nog een paar dingen)
Will do!
Ja ik heb vertrouwenquote:
Ik snap dat welquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die in de zomer altijd een klein of groot plantenspuitje bij heeft om even te sproeien als het heet is op haar gezicht.
En goedkoper ook nog eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je ook nog veel gezonder uit dan die troep inderdaad.
Ik ga vandaag squatten, jij ook?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja maar het is zo moeilijk om weer te beginnen
Hahaha ehm kleine flesjes verspreiden over de dag?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef twi het volgende:
De periodes dat ik mezelf dwing 2 liter water op een dag te drinken, komt het meestal aan op een 2L-fles water vullen rond een uur of 21.00 's avonds. Die geheel tegen m'n zin in binnen een uurtje op zuipen en dan de hele nacht naar de WC moeten lopen om te pissen. Ik haal m'n vocht wel uit andere sapjes.
Ja, dat klinkt dubieus, maar zo bedoel ik het niet.
Als ik er aan denk. Meestal vergeet ik het dus tot 's avondsquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ehm kleine flesjes verspreiden over de dag?
Morgen weer in de sportschoolquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga vandaag squatten, jij ook?
Maar zo vatten we het natuurlijk wel opquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Mjah ligt eraan. Als ik met vrienden in een park ofzo zit dan maakt het me niet uit hoe laat het is. En zoals nu heb ik net 2 dagen intensieve shit gehad dus nu wil ik echt ff relaxen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
deed ik in mexico veel, 's middags al een lekker koud biertje.
hier voel ik me een alcoholist als ik overdag drink. wat ik dus ook vrijwel nooit doe eigenlijk.
Oh herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb vertrouwen
Gisteravond nog wel even een zak drop gegeten, want als dat er vandaag nog had gelegen
Squat je al?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen weer in de sportschool![]()
Vandaag is het hardloopdag
snap ik. ik moet eigenlijk ook niet zeiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ligt eraan. Als ik met vrienden in een park ofzo zit dan maakt het me niet uit hoe laat het is. En zoals nu heb ik net 2 dagen intensieve shit gehad dus nu wil ik echt ff relaxen.
Je weet dat dat ook heel gevaarlijk kan zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef twi het volgende:
De periodes dat ik mezelf dwing 2 liter water op een dag te drinken, komt het meestal aan op een 2L-fles water vullen rond een uur of 21.00 's avonds. Die geheel tegen m'n zin in binnen een uurtje op zuipen en dan de hele nacht naar de WC moeten lopen om te pissen. Ik haal m'n vocht wel uit andere sapjes.
Het werkt ook best goed.quote:
Ook dat.quote:[..]
En goedkoper ook nog eens
Ja gister nog gedaan, om de dag doe ik datquote:
dan heb je het over 5/6 liter in vrij korte tijd. dat krijgt bijna niemand op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat dat ook heel gevaarlijk kan zijn?
Kom maar halen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. ik moet eigenlijk ook niet zeiken.
en ergens lust ik er nu ook wel een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MILFquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gister nog gedaan, om de dag doe ik dat
En ook lunches doe ik, die doen ook zo fokking pijn
Grrrrrquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Je vroeg dus of ik het ging opeten. Het antwoord is ja, maar niet alles vandaag
Nee. Dan heb ik het erover dat de hoeveelheid per persoon verschilt en dat 2 liter dus al gevaarlijk kan zijn!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan heb je het over 5/6 liter in vrij korte tijd. dat krijgt bijna niemand op.
Om 5 uurquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. ik moet eigenlijk ook niet zeiken.
en ergens lust ik er nu ook wel een.
Charmed is nog geen mama toch?quote:
Geef me 3 pillen en 4 flessen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan heb je het over 5/6 liter in vrij korte tijd. dat krijgt bijna niemand op.
Nee, wel honger.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Van 2 liter bier in een uur krijg je toch ook geen biervergiftiging
Oh maar ik heb geen hele krat dus dan kom ik jou wel helpen met je kratquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
das aardig van je. maar toevallig heb ik net een krat hj gehaald. is iets dichterbij.
sowieso zoveel in zo'n korte tijd drinken, dan barst je toch uit elkaar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dan heb ik het erover dat de hoeveelheid per persoon verschilt en dat 2 liter dus al gevaarlijk kan zijn!
Misschien bij kleine mensjes met een hele kleine maag. Zag ik er zo uit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee. Dan heb ik het erover dat de hoeveelheid per persoon verschilt en dat 2 liter dus al gevaarlijk kan zijn!
Ja nou barbs zei dat het dodelijk saai was dus mjah uhm nu vindt hij dat vast niet meer.quote:
Blazen, krabben, bijten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik maar denken dat katten alleen konden miauwen
Dat ook jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso zoveel in zo'n korte tijd drinken, dan barst je toch uit elkaar?
hahah. sure.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb geen hele krat dus dan kom ik jou wel helpen met je krat
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien bij kleine mensjes met een hele kleine maag. Zag ik er zo uit?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou barbs zei dat het dodelijk saai was dus mjah uhm nu vindt hij dat vast niet meer.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou barbs zei dat het dodelijk saai was dus mjah uhm nu vindt hij dat vast niet meer.
Als je in de buurt zat was ik nog gekomen (hihi neequote:
ik hoor je hier gedurende de dag best vaak.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blazen, krabben, bijten.
Maar ik heb vandaag al genoeg over mezelf verteld geloof ik
Uit werk linea recta naar de starndtentquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ga er nu een paar in de vriezer leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |