Ik snap emquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
ik wil niet gezoend worden door mensen die net overgegeven hebben
Van een dronken vent die thuiskomt, net boven de plee heeft gehangen en met de klontjes braaksel in zijn mondhoeken haar nog even hallo wil zeggenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat ze zegt als ze midden in de nacht wakker schrikt
Hahaha gatverdegatverquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van een dronken vent die thuiskomt, net boven de plee heeft gehangen en met de klontjes braaksel in zijn mondhoeken haar nog even hallo wil zeggen
Gatver ranzigquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van een dronken vent die thuiskomt, net boven de plee heeft gehangen en met de klontjes braaksel in zijn mondhoeken haar nog even hallo wil zeggen
Om nog enigszins intellectueel over te komen zal ik er een quote van Lao Tse tegen aan gooienquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goed dat je zegt dat je het poogt. A for effort.
quote:Men are born soft and supple; dead they are stiff and hard. Plants are born tender and pliant; dead, they are brittle and dry. Thus whoever is stiff and inflexible is a disciple of death. Whoever is soft and yielding is a disciple of life. The hard and stiff will be broken. The soft and supple will prevail.
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef arachide. het volgende:
Oh laat maar, er is al iemand naar feedback gegaan.
Holaquote:
quote:
Loop ik nou *&%(*@&($*&@#(*#% MIJN KUSJE MIS?!?!??!quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:09 schreef arachide. het volgende:
Oh laat maar, er is al iemand naar feedback gegaan.
Joh, laat lekker gaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn gewoon even aan het dollen.
En dan verpesten wij het? Ja dag hoor, die huilies verpesten het gewoon
Ow wat kan ik hier slecht tegen
[..]
Hola
Ja en het was iemand die niet in het topic zat beetje vaag allemaalquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
We zijn gewoon even aan het dollen.
En dan verpesten wij het? Ja dag hoor, die huilies verpesten het gewoon
Ow wat kan ik hier slecht tegen
[..]
Hola
Ja daarom ben ik ook even wegquote:
Ja en dat snap ik dus nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en het was iemand die niet in het topic zat beetje vaag allemaal
Dat is DG, die komt alleen langs als er wat te stoken is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja en het was iemand die niet in het topic zat beetje vaag allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |