Als ik in een hoekje kruip moet ik onder het te korte rokje van een collega kruipen en ik denk niet dat ze daar van gediend isquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom onder een bureau en niet in een hoekje of in bed?
Mag ik een glaasje water om bij te komen?quote:
Een beest ben je grrrrraawwwwquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd als het alleen om seks ga, maar dan begin ik toch niet altijd met zoenen.
Als je dat nog durftquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik een glaasje water om bij te komen?
Je weet aan wie je dit vraagt hè?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik een glaasje water om bij te komen?
Ja, dan voel ik mij toch een stuk veiliger of je bed nou leeg of met jou is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Flips kruipt altijd in mijn bed als ze bang is.
Ah zo, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in een hoekje kruip moet ik onder het te korte rokje van een collega kruipen en ik denk niet dat ze daar van gediend isEn we hebben best veel hier op kantoor, maar een bed is er niet
Dat hoeft dus niet altijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja als je het misschien echt en alleen puur voor de seks doet.
Maar dan nog lijkt het me dat je met zoenen begint
Wij hebben hier trouwens een 'rustkamer' op het werk, waar je even bij kunt komen. Het is meer een soort kolfkamer voor zwangere vrouwen die daar de liters moedermelk af staan te tappenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in een hoekje kruip moet ik onder het te korte rokje van een collega kruipen en ik denk niet dat ze daar van gediend isEn we hebben best veel hier op kantoor, maar een bed is er niet
Ik lees het ja, maargoed ik ben ook niet echt opzoek naar een one night stand ofzo.quote:
quote:
Scherp. Mag ik van iemand anders dan -Miauw- een glaasje water om bij te komen?quote:
Dit is niet een one-night stand en ik denk dat je over sommige dingen iets te romantisch denkt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik lees het ja, maargoed ik ben ook niet echt opzoek naar een one night stand ofzo.
Dus bij mij zal het wel met zoenen beginnen hoogstwaarschijnlijk
Roflolquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij hebben hier trouwens een 'rustkamer' op het werk, waar je even bij kunt komen. Het is meer een soort kolfkamer voor zwangere vrouwen die daar de liters moedermelk af staan te tappen
Oh dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dit is niet een one-night stand en ik denk dat je over sommige dingen iets te romantisch denkt.
Wij hebben een leeg dak waar we op kunnen staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RoflolDe verkoeverkamer
Wij hebben drie consoles, een pokertafel, voetbaltafel, bar en dartbord
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben een leeg dak waar we op kunnen staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan niks.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben een leeg dak waar we op kunnen staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ideaalbeelden kun je maar beter laten gaan, denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel.
Ik heb nog steeds het ideaal plaatje in m'n hoofd van een leuke meid tegen komen alles gelijk goed leuk.
Kindertjes krijgen en samen oud worden.
Maar hoe ouder ik word hoe meer ik daar aan ga twijfelen
Jij wint.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan niks.
Wij hebben de crewruimte met een koelkast en redelijk fijne stoelen.
Dat is het eigenlijk wel.
Ik stel ze bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ideaalbeelden kun je maar beter laten gaan, denk ik
Heel verstandigquote:
Ach wijsheid komt met de jaren, als ik 10 jaar terug kon in de tijd met de kennis van nu dan had ik het ook allemaal anders gedaan en waarschijnlijk meer succes gehadquote:
Als ik alles van te voren wist kwam ik heel die baarmoeder niet uit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ach wijsheid komt met de jaren, als ik 10 jaar terug kon in de tijd met de kennis van nu dan had ik het ook allemaal anders gedaan en waarschijnlijk meer succes gehad
Maarja achteraf gelul is dat natuurlijk
De voorbeelden waar ik nu aan denkquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:58 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik vind soms de realistische versie en hoe het gewoon gaat veel leuker dan de romantische versie.
Aaahwwquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik alles van te voren wist kwam ik heel die baarmoeder niet uit.
Hawt.quote:
Godverdommequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag ik misschien je baarmoeder huren?
Ga weg snolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
24/7 hardcore natuurlijkquote:
Awww ben je zo klein joh!? Wat schattigquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag ik misschien je baarmoeder huren?
Leuk tentje is dat, nog steeds live muziek elke keer of waren ze daar nou vanaf gestapt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hawt.
Kom je langs dan vanavond? Ik zit in de Duke, vlak bij station.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Awww ben je zo klein joh!? Wat schattig
Ik ben er niet meer zo vaak, maar er is zelden live muziek.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Leuk tentje is dat, nog steeds live muziek elke keer of waren ze daar nou vanaf gestapt?
Dat zou dus een ideaalbeeld van jou kunnen zijnquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:03 schreef formerjellybean het volgende:
Ik bedoel dus meer niet het hele rooskleurige maar meer dat je meer en meer een persoon leert kennen en zijn gewoontes en soms ook de rare gewoontes leuk gaat vinden.
Zoals altijd als hij hier bier drinkt dan laat die een bodempje in het bier dat soort stompzinnige dingen de gewoontes van iemand leren kennen.
Nu trap je hem op zijn micropenisquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, de onschuld is er zo wel van af hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga weg snolik ga over je klagen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het een soort van failliet was gegaan, vroeger volgens mij altijd live daar.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er niet meer zo vaak, maar er is zelden live muziek.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga over je klagen!!Doe dan maar in dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien trek ik me daar wat van aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al een keer of 2 failliet gegaan en nog eens overgenomen de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van failliet was gegaan, vroeger volgens mij altijd live daar.
Lief he.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de onschuld is er zo wel van af hoor![]()
Neequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief he.Laat je me nu in je baarmoeder?
Nee, dat zou gewoon downright ranzig en nasty geweest zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou wel de hossel van de eeuw geweest zijn.
Past wel in het straatje van Miauw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zou gewoon downright ranzig en nasty geweest zijn.
Ja, je kunt een boel over me zeggen vis, roet en kots, maar zó ben ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je kunt een boel over me zeggen vis, roet en kots, maar zó ben ik niet
Nee, ik kom niet buiten Groningen. Dat weet je tochquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hawt.
Kom je langs dan vanavond? Ik zit in de Duke, vlak bij station.
Ik hoop toch echt van niet hoorquote:
Jaloers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het enige dat te ver gaat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je kunt een boel over me zeggen vis, roet en kots, maar zó ben ik niet
Global Warming.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hadden gewoon geen water bij de AH
WTF, gister ook al niet bij de c1000
Wat is deze????
heb je geen kraan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is deze????
De kraan heeft nog heb ik gehoordquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is deze????
Dan zit er niks anders op dan bier te drinkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is deze????
Wat kruipt er nog meer in je baarmoeder dan?quote:
Uit je kraan komt BarleDuc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind dat andere lekkerder
Ik ben niet zo speciaal als ik dacht.quote:
Ik haal water om nog even 7 kilo af te vallen voor 20 augustus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan bier te drinken
Nog een keertje goed lezen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat kruipt er nog meer in je baarmoeder dan?
Ga je op vakantie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haal water om nog even 7 kilo af te vallen voor 20 augustus.
Dan moet ik geen bier drinken
Ik ben verwend.... ik drink:quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit je kraan komt BarleDuc.
[..]
Ik ben niet zo speciaal als ik dacht.
Know that feel, sis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haal water om nog even 7 kilo af te vallen voor 20 augustus.
Dan moet ik geen bier drinken
Want met kraanwater is zoveel misquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verwend.... ik drink:
[ afbeelding ]
ja ik dus ook, tot dat ik vanmorgen op de weegschaal ging staan nadat ik er een nieuwe batterij in had gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Know that feel, sis.
Alleen blijf ik maar vreten.
Hebben we deze discussie niet pas nog gehad?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verwend.... ik drink:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben we deze discussie niet pas nog gehad?
[ afbeelding ]
You're a ninja!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel dat brakke water dat in Rotterdam uit de kraan stroomt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben we deze discussie niet pas nog gehad?
[ afbeelding ]
Ik vind Spa blauw heel erg goorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh relaxed!![]()
Maar Evian, hoe krijg je het weg
Is water light dan misschien iets voor jou?quote:
Jij ziet ook het verschil tussen voetbal dat niet om aan te gluren is en Feijenoord. En dat verschil is nog kleiner dan dat tussen kraanwater en Evian.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is water light dan misschien iets voor jou?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jij ziet ook het verschil tussen voetbal dat niet om aan te gluren is en Feijenoord. En dat verschil is nog kleiner dan dat tussen kraanwater en Evian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |