Als ik in een hoekje kruip moet ik onder het te korte rokje van een collega kruipen en ik denk niet dat ze daar van gediend isquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom onder een bureau en niet in een hoekje of in bed?
Mag ik een glaasje water om bij te komen?quote:
Een beest ben je grrrrraawwwwquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd als het alleen om seks ga, maar dan begin ik toch niet altijd met zoenen.
Als je dat nog durftquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik een glaasje water om bij te komen?
Je weet aan wie je dit vraagt hè?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik een glaasje water om bij te komen?
Ja, dan voel ik mij toch een stuk veiliger of je bed nou leeg of met jou is.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit.
Flips kruipt altijd in mijn bed als ze bang is.
Ah zo, natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in een hoekje kruip moet ik onder het te korte rokje van een collega kruipen en ik denk niet dat ze daar van gediend isEn we hebben best veel hier op kantoor, maar een bed is er niet
Dat hoeft dus niet altijdquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja als je het misschien echt en alleen puur voor de seks doet.
Maar dan nog lijkt het me dat je met zoenen begint
Wij hebben hier trouwens een 'rustkamer' op het werk, waar je even bij kunt komen. Het is meer een soort kolfkamer voor zwangere vrouwen die daar de liters moedermelk af staan te tappenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in een hoekje kruip moet ik onder het te korte rokje van een collega kruipen en ik denk niet dat ze daar van gediend isEn we hebben best veel hier op kantoor, maar een bed is er niet
Ik lees het ja, maargoed ik ben ook niet echt opzoek naar een one night stand ofzo.quote:
quote:
Scherp. Mag ik van iemand anders dan -Miauw- een glaasje water om bij te komen?quote:
Dit is niet een one-night stand en ik denk dat je over sommige dingen iets te romantisch denkt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik lees het ja, maargoed ik ben ook niet echt opzoek naar een one night stand ofzo.
Dus bij mij zal het wel met zoenen beginnen hoogstwaarschijnlijk
Roflolquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij hebben hier trouwens een 'rustkamer' op het werk, waar je even bij kunt komen. Het is meer een soort kolfkamer voor zwangere vrouwen die daar de liters moedermelk af staan te tappen
Oh dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dit is niet een one-night stand en ik denk dat je over sommige dingen iets te romantisch denkt.
Wij hebben een leeg dak waar we op kunnen staan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RoflolDe verkoeverkamer
Wij hebben drie consoles, een pokertafel, voetbaltafel, bar en dartbord
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben een leeg dak waar we op kunnen staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan niks.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij hebben een leeg dak waar we op kunnen staan.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ideaalbeelden kun je maar beter laten gaan, denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook wel.
Ik heb nog steeds het ideaal plaatje in m'n hoofd van een leuke meid tegen komen alles gelijk goed leuk.
Kindertjes krijgen en samen oud worden.
Maar hoe ouder ik word hoe meer ik daar aan ga twijfelen
Jij wint.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter dan niks.
Wij hebben de crewruimte met een koelkast en redelijk fijne stoelen.
Dat is het eigenlijk wel.
Ik stel ze bijquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ideaalbeelden kun je maar beter laten gaan, denk ik
Heel verstandigquote:
Ach wijsheid komt met de jaren, als ik 10 jaar terug kon in de tijd met de kennis van nu dan had ik het ook allemaal anders gedaan en waarschijnlijk meer succes gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |