Het is al vaker tegen DG gezegt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
ahh Crutch is lief die neemt het voor ons op
Storm in een glas water dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is niets om terug te lezen.
Tenminste, niet als je opruiende taal zoekt.
Filosofisch.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef Crutch het volgende:
Ahum, als het goed is gaat dit verhaal niet de kant op waar het niet op moet gaan.
Nog niet eens. Ook niet in een glas vodka. En mijn ijs is opquote:
IJS?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog niet eens. Ook niet in een glas vodka. En mijn ijs is op
Liefde voor deze modquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
ahh Crutch is lief die neemt het voor ons op
Nou je man zal maar dronken thuis komen 's nachts en dan met kotsklontjes enzo...quote:
Jazeker. Maar ik prefereer toch de laat-Friese filosoof Crutch boven een Chinese filosoof uit de Tang-periode.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waardeer je die quote van Lao Tse ook eigenlijk?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Verdomme nou wil ik wil weer een waterijsje , ik lijk wel het ijsmonster
Ik vraag me af hoe jij deze gedachtesprong hebt gemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou je man zal maar dronken thuis komen 's nachts en dan met kotsklontjes enzo...
Dat gaat zeker niet de goede kant op
In mijn ogen ben je dan gewoon aanhanger van het dadaistische simplistisch eenvoudig pleonastisch verbond. Het is nou niet zo dat Crutch vaak een post van meer dan een zin maakt en al helemaal niet dat er enige scherpte aan de opmerkingen zit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jazeker. Maar ik prefereer toch de laat-Friese filosoof Crutch boven een Chinese filosoof uit de Tang-periode.
Ehm ik kan het me niet herinneren eigenlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jij deze gedachtesprong hebt gemaakt
Jij ziet dadaïsme, ik zie enkel Nieuwe Zakelijkheid.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In mijn ogen ben je dan gewoon aanhanger van het dadaistische simplistisch eenvoudig pleonastisch verbond. Het is nou niet zo dat Crutch vaak een post van meer dan een zin maakt en al helemaal niet dat er enige scherpte aan de opmerkingen zit.
Weet wel dat ik je vanaf nu altijd met schoorsteenvegers en kotsklonten zal associërenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ehm ik kan het me niet herinneren eigenlijk
vertel, hier kan ik nog van lerenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:23 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens mannen zijn soms enorme watjes qua zoenen
Als het Nieuwe Zakelijkheid was geweest dan was de informatiedichtheid wel wat hoger geweestquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij ziet dadaïsme, ik zie enkel Nieuwe Zakelijkheid.
Je bent vast niet de enigequote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet wel dat ik je vanaf nu altijd met schoorsteenvegers en kotsklonten zal associëren
Nou valt niet zoveel te vertellen dat die soms een beetje vies van zichzelf is. Wat ik ontzettend vaag vind.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
vertel, hier kan ik nog van leren
Hoe zien meiden het graag?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet wel dat ik je vanaf nu altijd met schoorsteenvegers en kotsklonten zal associëren
En bedanktquote:
Ik hoop dat je hier op Fokkers doelt, anders wordt mijn beeld van jou wel heel verkniptquote:
Dus meiden zouden graag eerder gezoend worden maak ik hier uit op?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou valt niet zoveel te vertellen dat die soms een beetje vies van zichzelf is. Wat ik ontzettend vaag vind.
Ja sorry.quote:
Ik weet niet hoe er buiten FOK! over mij gedacht wordt, misschien wil ik dat ook niet meer weten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier op Fokkers doelt, anders wordt mijn beeld van jou wel heel verknipt
Je at ook kattenvoer, toch?
Dat heb je mooi verwoordquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
vis gooit bij mij roet in het eten met als gevolg dat ik het uitkots.
Volgens mij zijn hier sowieso weinig mensen met glazenquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je iets hoort rinkelen, dan zijn het je eigen glazen
Nou kerels die willen dat ik weet ik niet allemaal bij hem doe maar me daarna dus niet durft te zoenen , dat dus meer .quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Dus meiden zouden graag eerder gezoend worden maak ik hier uit op?
definieer "weet ik niet allemaal bij" wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou kerels die willen dat ik weet ik niet allemaal bij hem doe maar me daarna dus niet durft te zoenen , dat dus meer .
Het is hier ook ineens opvallend stilquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt me al in dergelijke mate afgeschrikt dat ik dit niet meer in het echt wil controleren
Joh dat ga ik niet allemaal niet in detail bespreken, ik denk dat een boel wel doorhebben wat ik bedoelquote:Op woensdag 30 mei 2012 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
definieer "weet ik niet allemaal bij" wat bedoel je daarmee?
Knuffel of meer?
Vind je het gek? Ik lig hier opgekruld onder het bureau een beetje na te sidderen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is hier ook ineens opvallend stil
Ok nou raar dan, lijkt me toch best logisch dat je eerst zoent voordat er meer gebeurt?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Joh dat ga ik niet allemaal niet in detail bespreken, ik denk dat een boel wel doorhebben wat ik bedoel
Hoeft niet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou raar dan, lijkt me toch best logisch dat je eerst zoent voordat er meer gebeurt?
Waarom onder een bureau en niet in een hoekje of in bed?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ik lig hier opgekruld onder het bureau een beetje na te sidderen.
Moest ook even naar het toilet. Iets met kotsklonten enzo.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is hier ook ineens opvallend stil
Gaat het weer een beetje?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ik lig hier opgekruld onder het bureau een beetje na te sidderen.
Ja als je het misschien echt en alleen puur voor de seks doet.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moest ook even naar het toilet. Iets met kotsklonten enzo.
Dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom onder een bureau en niet in een hoekje of in bed?
Idd als het alleen om seks ga, maar dan begin ik toch niet altijd met zoenen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ja als je het misschien echt en alleen puur voor de seks doet.
Maar dan nog lijkt het me dat je met zoenen begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |