Kom hier eens een glaasje water drinken. Puur genieten!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen kraanwater drinkenHoewel ik toe moet geven dat het kraanwater in Groningen lekkerder is dan elders in Nederland
Aguaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en het water in Spanje is straks lekkerWeet even niet hoe het heet, maar zo hmmmmm
Oh ja zo'n spray toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had evian verkoelwater voor huid niet drinkwater
Spa Marie-Henriettequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Spa blauw heel erg goor
Evian is lekker
Ow en het water in Spanje is straks lekkerWeet even niet hoe het heet, maar zo hmmmmm
Waar komt je water vandaan? Ik zal eens wat recensies opzoeken en dan kom ik misschien wel even langs voor een glas waterquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom hier eens een glaasje water drinken. Puur genieten!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is water light dan misschien iets voor jou?
[ afbeelding ]
Ik heb 750 gr sperziebonen wat ik vandaag ga kokenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk wel iets met groente want ik heb al een paar dagen veel macaroni wraps etc gegeten , anders raakt mijn arme maagje van slag.
Dat weiger ikquote:
Een bron op de Veluwe, gefilterd door een aantal bodemlagen zand. Weet ik veel hoe die bron heet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar komt je water vandaan? Ik zal eens wat recensies opzoeken en dan kom ik misschien wel even langs voor een glas water
Ja zo'n spray mijn huid stond in de fik en dan zijn die spray's toch echt heerlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja zo'n spray toch?
[..]
Spa Marie-Henriette
Holaquote:
You go girlquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even 2 weken shaken![]()
Dan het EK en feestjes en dan nog even een maandje shaken
En dan ben ik wel klaar denk ik
En vandaag weer hardlopen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een bron op de Veluwe, gefilterd door een aantal bodemlagen zand. Weet ik veel hoe die bron heet.
Stamppotquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk wel iets met groente want ik heb al een paar dagen veel macaroni wraps etc gegeten , anders raakt mijn arme maagje van slag.
Zitten supplementen in die alleen via de huid goed opneembaar zijn natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit dacht ik ookHoezo zou dat niet drinkbaar zijn?
Ik dacht al dat niemand me zagquote:
Ja, iets verderop van waar ik woon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ligt Epe daar toevallig dicht bij de in buurt?
Het bestaat.quote:
Vrouwen die dat wel doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
Mensen die hun kraanwater niet mengen met gif met een rood kleurtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |