Neequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief he.Laat je me nu in je baarmoeder?
Nee, dat zou gewoon downright ranzig en nasty geweest zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zou wel de hossel van de eeuw geweest zijn.
Past wel in het straatje van Miauw.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat zou gewoon downright ranzig en nasty geweest zijn.
Ja, je kunt een boel over me zeggen vis, roet en kots, maar zó ben ik nietquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je kunt een boel over me zeggen vis, roet en kots, maar zó ben ik niet
Nee, ik kom niet buiten Groningen. Dat weet je tochquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hawt.
Kom je langs dan vanavond? Ik zit in de Duke, vlak bij station.
Ik hoop toch echt van niet hoorquote:
Jaloers.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben het enige dat te ver gaat?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, je kunt een boel over me zeggen vis, roet en kots, maar zó ben ik niet
Global Warming.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hadden gewoon geen water bij de AH
WTF, gister ook al niet bij de c1000
Wat is deze????
heb je geen kraan?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is deze????
De kraan heeft nog heb ik gehoordquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is deze????
Dan zit er niks anders op dan bier te drinkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is deze????
Wat kruipt er nog meer in je baarmoeder dan?quote:
Uit je kraan komt BarleDuc.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind dat andere lekkerder
Ik ben niet zo speciaal als ik dacht.quote:
Ik haal water om nog even 7 kilo af te vallen voor 20 augustus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zit er niks anders op dan bier te drinken
Nog een keertje goed lezen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat kruipt er nog meer in je baarmoeder dan?
Ga je op vakantie?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haal water om nog even 7 kilo af te vallen voor 20 augustus.
Dan moet ik geen bier drinken
Ik ben verwend.... ik drink:quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Uit je kraan komt BarleDuc.
[..]
Ik ben niet zo speciaal als ik dacht.
Know that feel, sis.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik haal water om nog even 7 kilo af te vallen voor 20 augustus.
Dan moet ik geen bier drinken
Want met kraanwater is zoveel misquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verwend.... ik drink:
[ afbeelding ]
ja ik dus ook, tot dat ik vanmorgen op de weegschaal ging staan nadat ik er een nieuwe batterij in had gedaanquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Know that feel, sis.
Alleen blijf ik maar vreten.
Hebben we deze discussie niet pas nog gehad?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben verwend.... ik drink:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben we deze discussie niet pas nog gehad?
[ afbeelding ]
You're a ninja!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel dat brakke water dat in Rotterdam uit de kraan stroomt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben we deze discussie niet pas nog gehad?
[ afbeelding ]
Ik vind Spa blauw heel erg goorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh relaxed!![]()
Maar Evian, hoe krijg je het weg
Is water light dan misschien iets voor jou?quote:
Jij ziet ook het verschil tussen voetbal dat niet om aan te gluren is en Feijenoord. En dat verschil is nog kleiner dan dat tussen kraanwater en Evian.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is water light dan misschien iets voor jou?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Jij ziet ook het verschil tussen voetbal dat niet om aan te gluren is en Feijenoord. En dat verschil is nog kleiner dan dat tussen kraanwater en Evian.
Kom hier eens een glaasje water drinken. Puur genieten!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die geen kraanwater drinkenHoewel ik toe moet geven dat het kraanwater in Groningen lekkerder is dan elders in Nederland
Aguaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en het water in Spanje is straks lekkerWeet even niet hoe het heet, maar zo hmmmmm
Oh ja zo'n spray toch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had evian verkoelwater voor huid niet drinkwater
Spa Marie-Henriettequote:Op woensdag 30 mei 2012 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind Spa blauw heel erg goor
Evian is lekker
Ow en het water in Spanje is straks lekkerWeet even niet hoe het heet, maar zo hmmmmm
Waar komt je water vandaan? Ik zal eens wat recensies opzoeken en dan kom ik misschien wel even langs voor een glas waterquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom hier eens een glaasje water drinken. Puur genieten!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is water light dan misschien iets voor jou?
[ afbeelding ]
Ik heb 750 gr sperziebonen wat ik vandaag ga kokenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk wel iets met groente want ik heb al een paar dagen veel macaroni wraps etc gegeten , anders raakt mijn arme maagje van slag.
Dat weiger ikquote:
Een bron op de Veluwe, gefilterd door een aantal bodemlagen zand. Weet ik veel hoe die bron heet.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar komt je water vandaan? Ik zal eens wat recensies opzoeken en dan kom ik misschien wel even langs voor een glas water
Ja zo'n spray mijn huid stond in de fik en dan zijn die spray's toch echt heerlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja zo'n spray toch?
[..]
Spa Marie-Henriette
Holaquote:
You go girlquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even 2 weken shaken![]()
Dan het EK en feestjes en dan nog even een maandje shaken
En dan ben ik wel klaar denk ik
En vandaag weer hardlopen
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een bron op de Veluwe, gefilterd door een aantal bodemlagen zand. Weet ik veel hoe die bron heet.
Stamppotquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:25 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk wel iets met groente want ik heb al een paar dagen veel macaroni wraps etc gegeten , anders raakt mijn arme maagje van slag.
Zitten supplementen in die alleen via de huid goed opneembaar zijn natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit dacht ik ookHoezo zou dat niet drinkbaar zijn?
Ik dacht al dat niemand me zagquote:
Ja, iets verderop van waar ik woon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ligt Epe daar toevallig dicht bij de in buurt?
Het bestaat.quote:
Vrouwen die dat wel doenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef debeterebob het volgende:
Mensen die hun kraanwater niet mengen met gif met een rood kleurtje.
Maar wel lekker.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bestaat.
Net zoals dat Vitamin Water, wat eigenlijk suikerwater en kleurstof is.
Hoi hoi!quote:
Ja maar dat is helemaal niet gezondquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bestaat.
En ook gaat opetenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 750 gr sperziebonen wat ik vandaag ga koken
quote:
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja zo'n spray mijn huid stond in de fik en dan zijn die spray's toch echt heerlijk
Nee, het is hier dodelijk saai schijnt.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Heb ik nog leuke dingen gemist vandaag?
Ja maar ik heb ook rijst en 800gr gehakt en cream fraiche en nog wat saus dus niet denken dat je honger krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ook gaat opeten
[..]
[..]
Jaik ken ze wel
zie ze nu alleen nergens meer.
Nee, pure misleiding.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar dat is helemaal niet gezond
Dan kan je toch ook gewoon kraanwater in een spraycan stoppen?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:28 schreef -Miauw- het volgende:
Jaik ken ze wel
zie ze nu alleen nergens meer.
Oh dan kom ik wel even wat leven in de brouwerij brengen!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, het is hier dodelijk saai schijnt.
Ja maar jijquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb weekend en dus staat er nu een lekkere koele HJ voor mijn neus![]()
Geen water even hoor.
Hihi die opmerking made my weekend (samen met nog een paar dingenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar jij
Jij bent ook echt veel afgevallen
Drink maar een HJ voor mij
Oh dat vind ik echt niet te pruimenquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het bestaat.
Ik ken wel iemand die in de zomer altijd een klein of groot plantenspuitje bij heeft om even te sproeien als het heet is op haar gezicht.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook gewoon kraanwater in een spraycan stoppen?
Dan ben je ook nog veel gezonder uit dan die troep inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt niet te pruimenHet ziet er mooi uit hoor, al die kleurtjes naast elkaar in het schap maar het gaat werkelijk nergens over. Drink dan water en eet een appel ofzo
Maar dat is toch andersquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook gewoon kraanwater in een spraycan stoppen?
Komt goedquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja maar het is zo moeilijk om weer te beginnen
Dat vroeg ik netquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik moet er zeker nog even vermelden dat ik het niet in 1 dag op ga eten?
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb weekend en dus staat er nu een lekkere koele HJ voor mijn neus![]()
Geen water even hoor.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi die opmerking made my weekend (samen met nog een paar dingen)
Will do!
Ja ik heb vertrouwenquote:
Ik snap dat welquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die in de zomer altijd een klein of groot plantenspuitje bij heeft om even te sproeien als het heet is op haar gezicht.
En goedkoper ook nog eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan ben je ook nog veel gezonder uit dan die troep inderdaad.
Ik ga vandaag squatten, jij ook?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ja maar het is zo moeilijk om weer te beginnen
Hahaha ehm kleine flesjes verspreiden over de dag?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef twi het volgende:
De periodes dat ik mezelf dwing 2 liter water op een dag te drinken, komt het meestal aan op een 2L-fles water vullen rond een uur of 21.00 's avonds. Die geheel tegen m'n zin in binnen een uurtje op zuipen en dan de hele nacht naar de WC moeten lopen om te pissen. Ik haal m'n vocht wel uit andere sapjes.
Ja, dat klinkt dubieus, maar zo bedoel ik het niet.
Als ik er aan denk. Meestal vergeet ik het dus tot 's avondsquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ehm kleine flesjes verspreiden over de dag?
Morgen weer in de sportschoolquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga vandaag squatten, jij ook?
Maar zo vatten we het natuurlijk wel opquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef twi het volgende:
Mjah ligt eraan. Als ik met vrienden in een park ofzo zit dan maakt het me niet uit hoe laat het is. En zoals nu heb ik net 2 dagen intensieve shit gehad dus nu wil ik echt ff relaxen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
[..]
deed ik in mexico veel, 's middags al een lekker koud biertje.
hier voel ik me een alcoholist als ik overdag drink. wat ik dus ook vrijwel nooit doe eigenlijk.
Oh herkenbaarquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb vertrouwen
Gisteravond nog wel even een zak drop gegeten, want als dat er vandaag nog had gelegen
Squat je al?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen weer in de sportschool![]()
Vandaag is het hardloopdag
snap ik. ik moet eigenlijk ook niet zeiken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ligt eraan. Als ik met vrienden in een park ofzo zit dan maakt het me niet uit hoe laat het is. En zoals nu heb ik net 2 dagen intensieve shit gehad dus nu wil ik echt ff relaxen.
Je weet dat dat ook heel gevaarlijk kan zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:33 schreef twi het volgende:
De periodes dat ik mezelf dwing 2 liter water op een dag te drinken, komt het meestal aan op een 2L-fles water vullen rond een uur of 21.00 's avonds. Die geheel tegen m'n zin in binnen een uurtje op zuipen en dan de hele nacht naar de WC moeten lopen om te pissen. Ik haal m'n vocht wel uit andere sapjes.
Het werkt ook best goed.quote:
Ook dat.quote:[..]
En goedkoper ook nog eens
Ja gister nog gedaan, om de dag doe ik datquote:
dan heb je het over 5/6 liter in vrij korte tijd. dat krijgt bijna niemand op.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat dat ook heel gevaarlijk kan zijn?
Kom maar halen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. ik moet eigenlijk ook niet zeiken.
en ergens lust ik er nu ook wel een.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MILFquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gister nog gedaan, om de dag doe ik dat
En ook lunches doe ik, die doen ook zo fokking pijn
Grrrrrquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Je vroeg dus of ik het ging opeten. Het antwoord is ja, maar niet alles vandaag
Nee. Dan heb ik het erover dat de hoeveelheid per persoon verschilt en dat 2 liter dus al gevaarlijk kan zijn!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan heb je het over 5/6 liter in vrij korte tijd. dat krijgt bijna niemand op.
Om 5 uurquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. ik moet eigenlijk ook niet zeiken.
en ergens lust ik er nu ook wel een.
Charmed is nog geen mama toch?quote:
Geef me 3 pillen en 4 flessen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan heb je het over 5/6 liter in vrij korte tijd. dat krijgt bijna niemand op.
Nee, wel honger.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Van 2 liter bier in een uur krijg je toch ook geen biervergiftiging
Oh maar ik heb geen hele krat dus dan kom ik jou wel helpen met je kratquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
das aardig van je. maar toevallig heb ik net een krat hj gehaald. is iets dichterbij.
sowieso zoveel in zo'n korte tijd drinken, dan barst je toch uit elkaar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dan heb ik het erover dat de hoeveelheid per persoon verschilt en dat 2 liter dus al gevaarlijk kan zijn!
Misschien bij kleine mensjes met een hele kleine maag. Zag ik er zo uit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee. Dan heb ik het erover dat de hoeveelheid per persoon verschilt en dat 2 liter dus al gevaarlijk kan zijn!
Ja nou barbs zei dat het dodelijk saai was dus mjah uhm nu vindt hij dat vast niet meer.quote:
Blazen, krabben, bijten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik maar denken dat katten alleen konden miauwen
Dat ook jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso zoveel in zo'n korte tijd drinken, dan barst je toch uit elkaar?
hahah. sure.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb geen hele krat dus dan kom ik jou wel helpen met je krat
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien bij kleine mensjes met een hele kleine maag. Zag ik er zo uit?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou barbs zei dat het dodelijk saai was dus mjah uhm nu vindt hij dat vast niet meer.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou barbs zei dat het dodelijk saai was dus mjah uhm nu vindt hij dat vast niet meer.
Als je in de buurt zat was ik nog gekomen (hihi neequote:
ik hoor je hier gedurende de dag best vaak.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blazen, krabben, bijten.
Maar ik heb vandaag al genoeg over mezelf verteld geloof ik
Uit werk linea recta naar de starndtentquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ga er nu een paar in de vriezer leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |