Nee. Dan heb ik het erover dat de hoeveelheid per persoon verschilt en dat 2 liter dus al gevaarlijk kan zijn!quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan heb je het over 5/6 liter in vrij korte tijd. dat krijgt bijna niemand op.
Om 5 uurquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik. ik moet eigenlijk ook niet zeiken.
en ergens lust ik er nu ook wel een.
Charmed is nog geen mama toch?quote:
Geef me 3 pillen en 4 flessen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef dawg het volgende:
[..]
dan heb je het over 5/6 liter in vrij korte tijd. dat krijgt bijna niemand op.
Nee, wel honger.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Van 2 liter bier in een uur krijg je toch ook geen biervergiftiging
Oh maar ik heb geen hele krat dus dan kom ik jou wel helpen met je kratquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef dawg het volgende:
[..]
das aardig van je. maar toevallig heb ik net een krat hj gehaald. is iets dichterbij.
sowieso zoveel in zo'n korte tijd drinken, dan barst je toch uit elkaar?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dan heb ik het erover dat de hoeveelheid per persoon verschilt en dat 2 liter dus al gevaarlijk kan zijn!
Misschien bij kleine mensjes met een hele kleine maag. Zag ik er zo uit?quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee. Dan heb ik het erover dat de hoeveelheid per persoon verschilt en dat 2 liter dus al gevaarlijk kan zijn!
Ja nou barbs zei dat het dodelijk saai was dus mjah uhm nu vindt hij dat vast niet meer.quote:
Blazen, krabben, bijten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik maar denken dat katten alleen konden miauwen
Dat ook jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
sowieso zoveel in zo'n korte tijd drinken, dan barst je toch uit elkaar?
hahah. sure.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar ik heb geen hele krat dus dan kom ik jou wel helpen met je krat
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien bij kleine mensjes met een hele kleine maag. Zag ik er zo uit?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou barbs zei dat het dodelijk saai was dus mjah uhm nu vindt hij dat vast niet meer.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou barbs zei dat het dodelijk saai was dus mjah uhm nu vindt hij dat vast niet meer.
Als je in de buurt zat was ik nog gekomen (hihi neequote:
ik hoor je hier gedurende de dag best vaak.quote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Blazen, krabben, bijten.
Maar ik heb vandaag al genoeg over mezelf verteld geloof ik
Uit werk linea recta naar de starndtentquote:Op woensdag 30 mei 2012 15:38 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ga er nu een paar in de vriezer leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |